PDA

View Full Version : Jackson kingV



VanKatoen
27 maart 2005, 14:41
Test

VanKatoen
27 maart 2005, 14:42
Hoi,

Aangezien ik die charvel niet gekocht heb, omdat het geluid ervan toch niet echt bij de stijl past die ik wil gaan spelen heb ik mijn oog laten vallen op een jackson KingV. Nou wil ik weten, Zijn er dealers in de buurt van Leiden die ze op vooraad hebben? Ik heb al wat rondgezocht maar ik vind geen een winkel die ze op voorraad zou hebben.

Iig alvast bedankt!

Patrick

VanKatoen
27 maart 2005, 14:42
Hoi,

Aangezien ik die charvel niet gekocht heb, omdat het geluid ervan toch niet echt bij de stijl past die ik wil gaan spelen heb ik mijn oog laten vallen op een jackson KingV. Nou wil ik weten, Zijn er dealers in de buurt van Leiden die ze op vooraad hebben? Ik heb al wat rondgezocht maar ik vind geen een winkel die ze op voorraad zou hebben.

Iig alvast bedankt!

Patrick

VanKatoen
27 maart 2005, 14:43
Hoi,

Aangezien ik die charvel niet gekocht heb, omdat het geluid ervan toch niet echt bij de stijl past die ik wil gaan spelen heb ik mijn oog laten vallen op een jackson KingV. Nou wil ik weten, Zijn er dealers in de buurt van Leiden die ze op vooraad hebben? Ik heb al wat rondgezocht maar ik vind geen een winkel die ze op voorraad zou hebben.

Iig alvast bedankt!

Patrick

ToTaL FaKe
27 maart 2005, 15:40
In Haarlem zit volgens mij een winkel die ze verkoopt. In de 400 euro zijn ze volgens mij.

Een vriend van me heeft er 1 gekocht daar ik zal het wel is vragen..! :)