PDA

View Full Version : Nieuwe axe :)



Fatal Fairytale
26 maart 2005, 18:29
probeer

Fatal Fairytale
26 maart 2005, 18:30
Ben er ook weer een rijker, een Ibanez RG 570 EX CPK
Gekocht als vervanging voor mijn Epi explorer(die ik nog moet verkopen, zie sig), en hij heeft alles wat ik bij die epi miste, klink erg fijn, speelt even goed als dattie klinkt enz enz...ben dus even helemaal blij.

foto's volgen zo snel mogelijk, moet eerst ff goede camera fixen...

Anders Destium
26 maart 2005, 21:09
Gefeliciteerd!

Je kunt een tijd vooruit ermee denk ik zo :lol:

Pegasus
26 maart 2005, 22:19
Gefeliciteerd met je nieuwe plank.
Ik heb ook zo'n gitaar maar dan ik het blauw (RBF). Het is een fantastisch ding.

Fatal Fairytale
27 maart 2005, 11:03
Gefeliciteerd met je nieuwe plank.
Ik heb ook zo'n gitaar maar dan ik het blauw (RBF). Het is een fantastisch ding.

Dat zeker, om de een of andere reden lukt het me ook opeens om sommige riffs(Allison hell van annihilator bijvoorbeeld) op volle snelheid te spelen, word niet meer tegengehouden door een hals die mij niet ligt

Pegasus
27 maart 2005, 17:19
Gefeliciteerd met je nieuwe plank.
Ik heb ook zo'n gitaar maar dan ik het blauw (RBF). Het is een fantastisch ding.

Dat zeker, om de een of andere reden lukt het me ook opeens om sommige riffs(Allison hell van annihilator bijvoorbeeld) op volle snelheid te spelen, word niet meer tegengehouden door een hals die mij niet ligt

Zoiets had ik nou ook toen ik hem net gekocht had. Opeens blijk je dingen te kunnen spelen wat je voorheen voor onmogelijk had gehouden.

jaywalker
27 maart 2005, 20:37
foto's!!!!

Fatal Fairytale
28 maart 2005, 15:11
ik ga wel wat foto's maken eerst met de webcam of met de telefoon, dan komen betere foto's er zo snel mogelijk achteraan

kev1n
20 mei 2005, 21:44
ik zit al een half jaar te kijken naar een gitaar voor als ik mijn examen haal.
ik heb ook 600 euro te spenderen, en ik dacht al een tijd aan een IBZ S seris of RG.
nou ging ik pas is een kijkje nemen op de maverick site, toen ik de F1 zag, puilden mijn ogen uit van de perfectie die ik zag.

nou heb ik nog nooit op een maverick gespeeld, ik denk dat ze super zijn, ik zou nou graag willen weten wat een nieuwe maverick F1 kost, en heeeeeel erg veel meningen over Ibanez en Maverick, voordelen EN! nadelen graag.

FNaRK
20 mei 2005, 23:15
is een Maverick X-1 niks voor jou :wink:

http://www.jic.nl/images/Gitaren/Maverick/X1-LB.jpg

groovyB3
20 mei 2005, 23:35
Hey Reetkaal,

doe je nou die Jackson weg met die humbucker in de brug die je van ons allemaal gekregen hebt voor het organiseren van de eerste meeting?

Diedo
21 mei 2005, 00:48
hmmm best ondankbaar :)

bert k
21 mei 2005, 01:03
No f*cking way. Hij doet hem weg ZONDER die humbucker want die gaat ie weer netjes teruggeven op de volgende meeting... :-D

Cubensis
21 mei 2005, 13:12
No f*cking way. Hij doet hem weg ZONDER die humbucker want die gaat ie weer netjes teruggeven op de volgende meeting... :-D
had m ge-pmd of ie m ook los verkocht, nee dus :D

Cubensis
21 mei 2005, 13:12
Hey Reetkaal,

doe je nou die Jackson weg met die humbucker in de brug die je van ons allemaal gekregen hebt voor het organiseren van de eerste meeting?

hehehe, net zoiets als een halfstack voor je verjaardag krijgen en 'm vervolgens verkopen ;)

groovyB3
21 mei 2005, 13:28
Hey Reetkaal,

doe je nou die Jackson weg met die humbucker in de brug die je van ons allemaal gekregen hebt voor het organiseren van de eerste meeting?

hehehe, net zoiets als een halfstack voor je verjaardag krijgen en 'm vervolgens verkopen ;)

Das iets heel anders Pat, je weet hoe m'n pa is. Daarom heb ik em verkocht.

Cubensis
21 mei 2005, 13:54
Hey Reetkaal,

doe je nou die Jackson weg met die humbucker in de brug die je van ons allemaal gekregen hebt voor het organiseren van de eerste meeting?

hehehe, net zoiets als een halfstack voor je verjaardag krijgen en 'm vervolgens verkopen ;)

Das iets heel anders Pat, je weet hoe m'n pa is. Daarom heb ik em verkocht.
i know, was ook maar een geintje ;)