PDA

View Full Version : Ik heb geen geld maar wil hem oh zo graag!



Luca P
25 maart 2005, 23:14
http://www.gretschguitars.com/repository/gretsch/images/G6131T_xl.jpg

Hij moet gewoon in mijn verzameling!
Zal ik dan toch wat moeten inruilen?? Die klote Postcode Loterij schiet ook maar niet op!

Bobbel
25 maart 2005, 23:22
ok en dan weten we dit... en dan?
















wat ik bedoel is dat iedereen wel een topic kan starten met daarin een foto van een gitaar met een bericht dat ze die willen hebben... dan kan ik er nog wel 20 starten...






maar je hebt wel gelijk het is een mooie gitaar, maar gitaren moeten nou eenmaal een dc hebben... :wink:

Ritch
25 maart 2005, 23:30
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....




















GASGASGASGASGASGAS



Wat een ding, tering...

Bobbel
26 maart 2005, 00:00
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....























GASGASGASGASGASGAS



Wat een ding, tering...
By the way... ik zag in je onderschrift staan bogerman bigband! MAAR DE OSG SEVENWOLDEN BIG BAND IS BETER! :razz: :wink: jullie concurent! en ja ik heb zelf op de osg gezeten en was lid van de big band :wink: Helaas staat de bogerman bigband altijd boven ons :cry: MAAR JULLIE ZIJN TE GELIKT! echt waar super strak en netjes!... jullie oefenen zeker ook standaard 2 keer per week ofzo, of niet :wink:

Fumi SG
26 maart 2005, 01:10
Wat hebben we hieraan??

RUIS
26 maart 2005, 01:17
Wat hebben we hieraan??

idd, haal een catalogus of kijk op het web en ga d'r dan lekker thuis op zitten geilen :razz:

Brianmayrulezzz
26 maart 2005, 10:15
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....


GASGASGASGASGASGAS


Wat een ding, tering...

whahahaha, gast! Jij hebt de laatste tijd veel last van gas ofnie!? ook al die JS'jes :razz:

Ritch
26 maart 2005, 14:36
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....

Hehe, we repeteren een keer per week, anderhalf uur ongeveer. Nou jah met de goede instelling kom je al een heel eind 8-) Thanks voor je complimenten, Bobbel :) (doe ik het toch niet voor niets :wink: )






















GASGASGASGASGASGAS



Wat een ding, tering...
By the way... ik zag in je onderschrift staan bogerman bigband! MAAR DE OSG SEVENWOLDEN BIG BAND IS BETER! :razz: :wink: jullie concurent! en ja ik heb zelf op de osg gezeten en was lid van de big band :wink: Helaas staat de bogerman bigband altijd boven ons :cry: MAAR JULLIE ZIJN TE GELIKT! echt waar super strak en netjes!... jullie oefenen zeker ook standaard 2 keer per week ofzo, of niet :wink:

Ritch
26 maart 2005, 14:38
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....


GASGASGASGASGASGAS


Wat een ding, tering...

whahahaha, gast! Jij hebt de laatste tijd veel last van gas ofnie!? ook al die JS'jes :razz:

Nou, als ik je m'n hele GAS-lijst laat zien.... Als ik die hele lijst in m'n huis staat, dan ken ik beter verhuizen naar het Graceland,... damn..! :lol:

Harry
26 maart 2005, 15:41
ik vind dat plaatje van Luca P iets interessanter dan de rest van de posts in dit topic, als ik het even mag zeggen....

V!N
26 maart 2005, 16:05
Niet helemaal mijn kopje thee, maar toch een leuke gitaar. :)

Bedankt dat je dit met ons wilt delen Luke, heb je misshcien ook iets meer informatie ? Prijs, houtsoorten, ohmage elementen, wat al die knopjes doen, etc.


En als een onderwerp als dit nergens op slaat, dan weet ik nog wel heel wat meer wat van mij ook wel weg kan ..

Ritch
26 maart 2005, 18:34
Niet helemaal mijn kopje thee, maar toch een leuke gitaar. :)

Bedankt dat je dit met ons wilt delen Luke, heb je misshcien ook iets meer informatie ? Prijs, houtsoorten, ohmage elementen, wat al die knopjes doen, etc.


En als een onderwerp als dit nergens op slaat, dan weet ik nog wel heel wat meer wat van mij ook wel weg kan ..

Ik of Luca? :razz:

V!N
26 maart 2005, 20:01
Niet helemaal mijn kopje thee, maar toch een leuke gitaar. :)

Bedankt dat je dit met ons wilt delen Luke, heb je misshcien ook iets meer informatie ? Prijs, houtsoorten, ohmage elementen, wat al die knopjes doen, etc.


En als een onderwerp als dit nergens op slaat, dan weet ik nog wel heel wat meer wat van mij ook wel weg kan ..

Ik of Luca? :razz:

Ja

Ritch
26 maart 2005, 20:15
:-?


"Ja"


:???:

V!N
26 maart 2005, 20:18
:-D

Oh, wat ben ik toch weer op dreef vandaag !

:wink:

THW
26 maart 2005, 20:41
Moest je dit nou weer melden!


































































NU HEB IK OOK GAS!!!!!!

Ritch
26 maart 2005, 20:57
Niet helemaal mijn kopje thee, maar toch een leuke gitaar. :)

Bedankt dat je dit met ons wilt delen Luke, heb je misshcien ook iets meer informatie ? Prijs, houtsoorten, ohmage elementen, wat al die knopjes doen, etc.


En als een onderwerp als dit nergens op slaat, dan weet ik nog wel heel wat meer wat van mij ook wel weg kan ..

Voor specs van de Gretsch zie www.gretschguitars.com
En van de Luke zie www.ernieball.com/mmonline









:roll:

Anders Destium
26 maart 2005, 21:07
Zullen we van dit topic gewoon maken: Op welke gitaar GAS je het meest? Ik begin wel (da's lachen over een maand of 2 :oops: ):

http://home.pacbell.net/johncham/std2.jpg

PRS standard 24 20th anniversary

ToTaL FaKe
26 maart 2005, 23:21
goed idee :wink:

hier gas ik op dit moment het meest op :cool: 8-)
http://www.ke-musik.dk/ProductImages/Pic/fender1002.jpg

Fumi SG
26 maart 2005, 23:44
ik heb er een paar waar ik op GAS :)

http://home.btconnect.com/guitarmania/prs/tealap24_sml.jpg
PRS Custom 24

http://www.gibson.com/products/gibson/sg/img/sgsp_wrch.jpg

Gibson SG

http://www.sweelee.com.sg/Images/Epiphone/Les%20Paul%20Standard(Enlarge).jpg

Gibson Les Paul

http://www.guitarhangar.com/guitars/images/gibexplls.JPG

Gibson Explorer (natural finish)


Dat zijn mijn wensen op gitaargebied :roll:

vinni
26 maart 2005, 23:48
Mogen het er ook twee zijn? (baas boven baas...toch.....?)


http://www.edroman.com/avail/guitar/jacobs/glj550.jpg
T'is een Jacobs gitaar....


En deze dan :
http://image34.webshots.com/34/2/40/10/299624010mYBxJi_ph.jpg

een Suhr....

Vinni

Fumi SG
27 maart 2005, 00:02
Mogen het er ook twee zijn? (baas boven baas...toch.....?)

Ik was eerder en heb er lekker vier :razz: (baas boven baas.... :) :dance: )

Luca P
27 maart 2005, 00:07
Leuke berichtjes allemaal.
Leuke PRSjes ook, maar toch zie ik me eerder met een die Gretsch staan.

Bobbel
27 maart 2005, 03:04
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....























GASGASGASGASGASGAS



Wat een ding, tering...
By the way... ik zag in je onderschrift staan bogerman bigband! MAAR DE OSG SEVENWOLDEN BIG BAND IS BETER! :razz: :wink: jullie concurent! en ja ik heb zelf op de osg gezeten en was lid van de big band :wink: Helaas staat de bogerman bigband altijd boven ons :cry: MAAR JULLIE ZIJN TE GELIKT! echt waar super strak en netjes!... jullie oefenen zeker ook standaard 2 keer per week ofzo, of niet :wink:
Hehe, we repeteren een keer per week, anderhalf uur ongeveer. Nou jah met de goede instelling kom je al een heel eind 8-) Thanks voor je complimenten, Bobbel :) (doe ik het toch niet voor niets :wink: )


Ik moet zeggen dat die gozer die saxefoon speelt ontzettend goed is, maar jullie big band heeft ook zo'n soort combo die samen speelt... een kleinere groep... en misschien kan je je dat nog wel herrinneren... een jaar gelden ongeveer waren we in zwolle (zowel jullie als wij) en daar was een soort 'wedstrijd' tussen de bigbands... en daar was toen ook een hoekje waar kleinere combinaties uit de bigbands konden spelen... en daar was ook een soort idols jury... en toen die combo van jullie ging spelen was het echt geweldig... vette freestyle op chameleon enzo... en die jury liep die gasten vet af te kraken... maar mijn maten en ik uit onze bigband liepen de jury de hele tijd af te kraken terwijl de andere gasten stil waren... en toen zeiden ze dat jullie combo het beter moest doen en netter enzo, terwijl het vet strak was... nou toen hebben wij ons ff op de jury belaagd en zijn we er vervolgens uit gegooid :razz: :wink: ...

Maar wat ik jammer aan jullie big band vind is dat iedereen zo stijf is... ik bedoel, iedereen ZIT stil en het ziet er nogal saai uit... ik bedoel het zou vetter zijn om netzo als ons te doen... onze gitarist doet solo's op de rug... de drummer knalt met stokken zoals keith moon... en als onze trompetist een solo gaat spelen dan houd de saxefonist de trompet vast en stopt de trompetist zijn handen in zijn zakken :wink: :razz: ... en dat vind een groot publiek vaak het vetst, want de leken onder de muziek snappen niks van die vette jazz en loppen vaak weg, tenminste dat is mijn ervaring toen we in Heerenveen in de stad aan het spelen waren... dus als je het wat aantrekkelijker maakt door wat geks te doen, dan word je zo snel bekent...

Maar ondanks dat jullie zo goed zijn, leveren jullie wel eens top artiesten aan de wereld?

Ritch
27 maart 2005, 15:42
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....

GASGASGASGASGASGAS

Wat een ding, tering...
By the way... ik zag in je onderschrift staan bogerman bigband! MAAR DE OSG SEVENWOLDEN BIG BAND IS BETER! :razz: :wink: jullie concurent! en ja ik heb zelf op de osg gezeten en was lid van de big band :wink: Helaas staat de bogerman bigband altijd boven ons :cry: MAAR JULLIE ZIJN TE GELIKT! echt waar super strak en netjes!... jullie oefenen zeker ook standaard 2 keer per week ofzo, of niet :wink:
Hehe, we repeteren een keer per week, anderhalf uur ongeveer. Nou jah met de goede instelling kom je al een heel eind 8-) Thanks voor je complimenten, Bobbel :) (doe ik het toch niet voor niets :wink: )


Ik moet zeggen dat die gozer die saxefoon speelt ontzettend goed is, maar jullie big band heeft ook zo'n soort combo die samen speelt... een kleinere groep... en misschien kan je je dat nog wel herrinneren... een jaar gelden ongeveer waren we in zwolle (zowel jullie als wij) en daar was een soort 'wedstrijd' tussen de bigbands... en daar was toen ook een hoekje waar kleinere combinaties uit de bigbands konden spelen... en daar was ook een soort idols jury... en toen die combo van jullie ging spelen was het echt geweldig... vette freestyle op chameleon enzo... en die jury liep die gasten vet af te kraken... maar mijn maten en ik uit onze bigband liepen de jury de hele tijd af te kraken terwijl de andere gasten stil waren... en toen zeiden ze dat jullie combo het beter moest doen en netter enzo, terwijl het vet strak was... nou toen hebben wij ons ff op de jury belaagd en zijn we er vervolgens uit gegooid :razz: :wink: ...

Maar wat ik jammer aan jullie big band vind is dat iedereen zo stijf is... ik bedoel, iedereen ZIT stil en het ziet er nogal saai uit... ik bedoel het zou vetter zijn om netzo als ons te doen... onze gitarist doet solo's op de rug... de drummer knalt met stokken zoals keith moon... en als onze trompetist een solo gaat spelen dan houd de saxefonist de trompet vast en stopt de trompetist zijn handen in zijn zakken :wink: :razz: ... en dat vind een groot publiek vaak het vetst, want de leken onder de muziek snappen niks van die vette jazz en loppen vaak weg, tenminste dat is mijn ervaring toen we in Heerenveen in de stad aan het spelen waren... dus als je het wat aantrekkelijker maakt door wat geks te doen, dan word je zo snel bekent...

Maar ondanks dat jullie zo goed zijn, leveren jullie wel eens top artiesten aan de wereld?


Bedoel je het Meander Festival ofzo?! Toen waren er toch workshops vantevoren? Ik kan me herrineren dat we toen echt een vette gig hadden..! Iedereen ging toen wel uit de dak, de hele zaal ook mee, voortreffelijk! De Meander luitjes riepen de hele tijd HELL YEAH! Vet lijp wel :D . Na ons sloot de Meander Bigband af, wij de hele tijd "HELL YEAH!" roepen 8-)

Maar goed, dat van dat combo kan ik me eerlijk gezegd niets herinneren... :oops: Over dat stijve gesproken, bij jazz móét je bijna gewoon stil zitten. Tijdens het Prinses Christina Concours, deed de band van de saxofonist die jij zo goed vind, ook mee. De jury vond dat ze te veel beweegden voor jazz. Vet ziek eigenlijk. Maar als je ziet hoe die ouwe jazzlieden het deden... Die zaten ook maar stil in een donker hoekje echt te vlámmen :wink:

Onze ritmesectie is tegenovergesteld van de blazersectie vele malen drukker. Iig bij de wat "minder" belangrijke optredens. Kijk, tijdens het PCC en Meander festival ben je gebrand om een goede prestatie neer te zetten. Dan raak je ook geconcentreerd en let je alleen maar op je muziek en de grepen die je (rete)snel moet pakken. Maar de zomer komt er weer aan :) (maw de RAG-optredens!!! En niet te vergeten de tour 8-)
HELL YEAH :wink:

Om ook nog ff om op "Maar ondanks dat jullie zo goed zijn, leveren jullie wel eens top artiesten aan de wereld" terug te komen;
Ja, we leveren wel eens getalenteerde muzikanten af; in de twintig jaar (1 April jubileum!) dat de Bigband bestaat zijn er al flink wat naar het conservatorium gegaan, en de drummer van 6 jaar terug speelt nou met Kim-Lian :razz:

Ritch
27 maart 2005, 16:15
Hier valt m'n oog ook nog wel eens een keer op:

http://www.vintage-guitars.se/1978_Ibanez_Custom_Agent_6786325.jpg
http://www.vintage-guitars.se/1978_Ibanez_Custom_Agent_6786325_front.jpg
http://www.vintage-guitars.se/1978_Ibanez_Custom_Agent_6786325_back.jpg
http://www.vintage-guitars.se/1978_Ibanez_Custom_Agent_6786325_head.jpg

:o

*Komt klaar*

Mauser
27 maart 2005, 16:40
Ik zou heel graag deze willen :S

http://www.ranguitars.com/imi/modele/m-inVader.jpg

En wat mij ook wel wat lijkt, een custom 1967 Flying-V (zwart met witte slagplaat) met EMG-81 elementen en een Floyd Rose :D

Mauser
27 maart 2005, 16:43
Ik zou heel graag deze willen :

http://www.ranguitars.com/imi/modele/m-inVader.jpg

En wat mij ook wel wat lijkt, een custom 1967 Flying-V (zwart met witte slagplaat) met EMG-81 elementen en een Floyd Rose :D

BassAgent
27 maart 2005, 19:37
Ja, als ik dan onbeperkt budget heb:
http://www.drumcityguitarland.com/inventory/images/882.jpg
http://www.prsguitars.com/showcase/current/guitars/lg_20standard.jpg
http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/images/lpst_wrch.jpg

Mauser
27 maart 2005, 21:39
Van welk merk is die V?? Die is moddervet :D Speelt die dude van Exodus ook op 8-)

schizo910
28 maart 2005, 00:14
Deze zou ik willen: groot plaatje (http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_ronwood_detail06.jpg)

Bobbel
28 maart 2005, 00:29
Hm, ja dan kan ik ook wel topic openen voor een MM Luke... :( Ik heb er zonet de Luke van de nieuwe gitarist van m'n broers band uitgeprobeert (eerste keer dat ik er een in m'n handen heb gehad :) ) En....

GASGASGASGASGASGAS

Wat een ding, tering...
By the way... ik zag in je onderschrift staan bogerman bigband! MAAR DE OSG SEVENWOLDEN BIG BAND IS BETER! :razz: :wink: jullie concurent! en ja ik heb zelf op de osg gezeten en was lid van de big band :wink: Helaas staat de bogerman bigband altijd boven ons :cry: MAAR JULLIE ZIJN TE GELIKT! echt waar super strak en netjes!... jullie oefenen zeker ook standaard 2 keer per week ofzo, of niet :wink:
Hehe, we repeteren een keer per week, anderhalf uur ongeveer. Nou jah met de goede instelling kom je al een heel eind 8-) Thanks voor je complimenten, Bobbel :) (doe ik het toch niet voor niets :wink: )


Ik moet zeggen dat die gozer die saxefoon speelt ontzettend goed is, maar jullie big band heeft ook zo'n soort combo die samen speelt... een kleinere groep... en misschien kan je je dat nog wel herrinneren... een jaar gelden ongeveer waren we in zwolle (zowel jullie als wij) en daar was een soort 'wedstrijd' tussen de bigbands... en daar was toen ook een hoekje waar kleinere combinaties uit de bigbands konden spelen... en daar was ook een soort idols jury... en toen die combo van jullie ging spelen was het echt geweldig... vette freestyle op chameleon enzo... en die jury liep die gasten vet af te kraken... maar mijn maten en ik uit onze bigband liepen de jury de hele tijd af te kraken terwijl de andere gasten stil waren... en toen zeiden ze dat jullie combo het beter moest doen en netter enzo, terwijl het vet strak was... nou toen hebben wij ons ff op de jury belaagd en zijn we er vervolgens uit gegooid :razz: :wink: ...

Maar wat ik jammer aan jullie big band vind is dat iedereen zo stijf is... ik bedoel, iedereen ZIT stil en het ziet er nogal saai uit... ik bedoel het zou vetter zijn om netzo als ons te doen... onze gitarist doet solo's op de rug... de drummer knalt met stokken zoals keith moon... en als onze trompetist een solo gaat spelen dan houd de saxefonist de trompet vast en stopt de trompetist zijn handen in zijn zakken :wink: :razz: ... en dat vind een groot publiek vaak het vetst, want de leken onder de muziek snappen niks van die vette jazz en loppen vaak weg, tenminste dat is mijn ervaring toen we in Heerenveen in de stad aan het spelen waren... dus als je het wat aantrekkelijker maakt door wat geks te doen, dan word je zo snel bekent...

Maar ondanks dat jullie zo goed zijn, leveren jullie wel eens top artiesten aan de wereld?


Bedoel je het Meander Festival ofzo?! Toen waren er toch workshops vantevoren? Ik kan me herrineren dat we toen echt een vette gig hadden..! Iedereen ging toen wel uit de dak, de hele zaal ook mee, voortreffelijk! De Meander luitjes riepen de hele tijd HELL YEAH! Vet lijp wel :D . Na ons sloot de Meander Bigband af, wij de hele tijd "HELL YEAH!" roepen 8-)

Maar goed, dat van dat combo kan ik me eerlijk gezegd niets herinneren... :oops: Over dat stijve gesproken, bij jazz móét je bijna gewoon stil zitten. Tijdens het Prinses Christina Concours, deed de band van de saxofonist die jij zo goed vind, ook mee. De jury vond dat ze te veel beweegden voor jazz. Vet ziek eigenlijk. Maar als je ziet hoe die ouwe jazzlieden het deden... Die zaten ook maar stil in een donker hoekje echt te vlámmen :wink:

Onze ritmesectie is tegenovergesteld van de blazersectie vele malen drukker. Iig bij de wat "minder" belangrijke optredens. Kijk, tijdens het PCC en Meander festival ben je gebrand om een goede prestatie neer te zetten. Dan raak je ook geconcentreerd en let je alleen maar op je muziek en de grepen die je (rete)snel moet pakken. Maar de zomer komt er weer aan :) (maw de RAG-optredens!!! En niet te vergeten de tour 8-)
HELL YEAH :wink:

Om ook nog ff om op "Maar ondanks dat jullie zo goed zijn, leveren jullie wel eens top artiesten aan de wereld" terug te komen;
Ja, we leveren wel eens getalenteerde muzikanten af; in de twintig jaar (1 April jubileum!) dat de Bigband bestaat zijn er al flink wat naar het conservatorium gegaan, en de drummer van 6 jaar terug speelt nou met Kim-Lian :razz:
ja dat meander gedoe bedoel ik... maar geef nou toe, het is toch veel leuker om lekker uit je dak te gaan dan stil te moeten zitten :wink: ...

En cool dat ook jullie topartiesten leveren... bij ons is er laatst een meisje/vrouw op wereldniveau doorgebroken :o ... ze is zelfs al bekent in Amerika... en ook bij ons veel conservatorium lui

Das Schaap
28 maart 2005, 00:35
Deze zou ik willen: groot plaatje (http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_ronwood_detail06.jpg)
:o
Zieke shit. 8-)

Fumi SG
28 maart 2005, 00:53
Deze zou ik willen: groot plaatje (http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_ronwood_detail06.jpg)

ik ook :o

schwalbe
28 maart 2005, 23:35
Deze zou ik willen: groot plaatje (http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_ronwood_detail06.jpg)

ik ook :o


pfff....beetje overdone vind ik die. Dan liever een echte Zemaitis (en die gaan ook al tamelijk ver).

Carpe Diem
29 maart 2005, 16:26
geef mij deze bad boy maar:
http://www.gretschguitars.com/repository/gretsch/images/G6143_xl.jpg

Bl44t44p
29 maart 2005, 17:21
http://www.sweelee.com.sg/Images/Epiphone/Les%20Paul%20Standard(Enlarge).jpg

Gibson Les Paul



Da's een Epiphone ;)

Maargoed, naast een Gibson Les Paul (natuurlijk) vind ik de custom mades van Manson's ook wel erg vet (maakt oa gitaren voor Matthew Bellamy van Muse) :lol:

Voorbeeldje.. de Rust Relic !

http://www.liquid-fire.co.uk/musegear/musegear/relic/relic02.jpg

En van Matt zelf zijn Bomber Manson natuurlijk:

http://www.liquid-fire.co.uk/musegear/musegear/chromemanson01.jpg

Fumi SG
29 maart 2005, 17:35
http://www.sweelee.com.sg/Images/Epiphone/Les%20Paul%20Standard(Enlarge).jpg

Gibson Les Paul



Da's een Epiphone ;)



:oops: .... helemaal niet gezien!! Maar nu je het zegt zie ik het ook :razz:

ff voor de duidelijkheid, ik wil dus WEL een Gibson en geen Epi zoals op het plaatje.

Luca P
29 maart 2005, 20:39
geef mij deze bad boy maar:
http://www.gretschguitars.com/repository/gretsch/images/G6143_xl.jpg

Die kan er ook nog wel bij....!

Anders Destium
30 maart 2005, 09:46
Decadent is goed:

http://www.willcuttguitars.com/images/82159-2.jpg

http://www.willcuttguitars.com/images/87139-2.jpg

Ritch
30 maart 2005, 17:28
deze PRS kickt Anders' gitaren die hierboven:

http://img233.exs.cx/img233/4245/prsmccartysoapbar7su.jpg

:o :)

Anders Destium
30 maart 2005, 17:46
:razz:

http://www.wildwestguitars.com/prs/PrivateStock/ps_86574_m.jpg

Ritch
30 maart 2005, 17:58
Wedstrijdje?


Haha :razz:

Anders Destium
30 maart 2005, 18:40
Als ik gitaren van Driskill, McNaught of Thorn ga posten is het geen wedstrijd meer haha :lol:

Ritch
30 maart 2005, 19:05
Kun je me de url's van die merken dan even sturen?! :wink:

Anders Destium
30 maart 2005, 19:13
Even de galleries checken:

http://www.mcnaughtguitars.com/index2.htm
http://www.driskillguitars.com/
http://www.thornguitars.com/

Zorg ook dat je op het Thorn forum kijkt :o

Gretsch6120
1 april 2005, 11:46
dubbel....

Gretsch6120
1 april 2005, 11:47
Net nu je denkt dat je genoeg gitaren hebt, komt gretsch weer met een juweeltje:
http://www.gretschguitars.com/news/images05/G6136SLBP_md.jpg
http://www.gretschguitars.com/news/images05/setzer_phoenix.jpg

De Brian Setzer Black Phoenix
Maar weer flink sparen dus.....