PDA

View Full Version : BLADE TELECASTER THINLINE



Fredo
25 maart 2005, 18:36
Hey mensen, ik bied n gitaar aan:

Dit is een van de meest exclusieve gitaren van Blade,
Deze gitaar had in 2000 een adviesverkoopprijs van HFL 3.125,- exclusief BTW.

Tis een Telecaster Thinline model (met klankgat, dus)
Kleur: Honeyburst
Parelmoer Slagplaat

VSC Elementen, deze kan je actief maken d.m.v. een klein 3-standen schakelaartje .

Goud-kleurige hardware, heerlijke hals, met Fender vormige kop.
Het hout is een soort van swamp/sen ash, met brede nerven, die mooi door de lak heen schijnen.

Volledig origineel, serienummer: 122799

Speelt en klinkt fantastisch en tis n ontzettend mooie gitaar om te zien!

Geinteresseerden kunnen t beste emailen of bellen.
voor foto's zie marktplaats.nl, daar staat ie onder de naam " Blade telecaster thinline delta t2 "

( fredo_wagner@hotmail.com / 06-26664365)

Greetz, Fredo[/b]

Rewind
25 maart 2005, 18:38
ehm, sorry maar dit mag hier dus niet.
Probeer het nog even op marktplaats enzo, maar hier zijn we er niet echt blij mee

Strat uber alles
25 maart 2005, 18:42
hier hebben we gitaarmarkt voor.....

Squier4ever
25 maart 2005, 18:44
Dit mag hier zoals gezegd niet........ :oops: :oops:

























SPAM SPAM SPAM SPAM

Fredo
25 maart 2005, 18:47
okee....... en waar staat dat dan aangegeven?

Negative K3 fan
25 maart 2005, 18:56
fredo, denk eens na, zo werkt dat toch niet?? en het staat OVERAL aangegeven, in de forumregels bij algemeen misscvhien?

denk je dat het zomaar getolerereerd word als je je even registrreerd om te spammen? van de die hard leden heir wordt dat niet eens gepikt.

BartL
25 maart 2005, 18:59
http://www.gitaarnet.nl/forum/gedragsregels.php

Ritch
25 maart 2005, 19:00
Ja wegwezen hier!!

Commerciele doeleinden / verkoop / promotie

Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
Het forum gebruiken om klanten te werven.
Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd.

Rewind
25 maart 2005, 19:03
ok ik vind het nu eigenlijk wel weer beetje genoeg, het kan zijn dat hij het niet wist, heeft ie nu een fout gemaakt, en plaatst 'm nu gewoon op gitaarmarkt.
Zullen we gewoon stoppen met reageren zodat deze uit de lijst zakt?

Fredo
25 maart 2005, 19:09
Jeez, calm down people.....
Ik ben m nu aan t weghalen, ga liever wat pingelen op je gitaartje ofzo
damn

Fredo
25 maart 2005, 19:10
wat is er trouwens mis mee als ik m op gitaarmarkt zet?

BartL
25 maart 2005, 19:22
Dan is er niets mis mee.

Het forum is er niet voor (Hoe graag ik het persoonlijk ook zou willen, maar da's een ander verhaal :D ). Dat kan je lezen in de voorwaarden als je je aanmeld. Lees je die niet? Dan moet je maar accepteren dat de rest van het forum je op je fouten wijst. (Dit bedoel ik trouwens in het algemeen...niet alleen tegenover jou :) )

Fredo
25 maart 2005, 19:27
hehe yeah....
okee, goed. Zeg es eerlijk, hoeveel mensen lezen nou echt de gedragsregels, disclaimers etc..... maar was wel n stomme fout.
In ieder geval, mijn excuses voor deze virtuele heisa enzo....
Ik kan mijn eerste berichtje helaas niet verwijderen, dus heb n mailtje gestuurd naar de gitaarnet-dudez of zij m kunnen weghalen! :oops: :oops:

DREAMMACHINE
25 maart 2005, 19:30
erg netjes ! tnx

Fredo
25 maart 2005, 19:43
ummmmm Dream machine? wat doe jij nou, er is n hele discussie gaande over dat je geen stuff mag adverteren op t forum!
Dit slaat echt helemaal nergens meer op :-?

sickpunk
25 maart 2005, 19:58
das dus je "signature" hoewel hij hem wel erg groot heeft... maar als je verder kijkt zie je dta vrij veel daar een regeltje text hebben en soms "te koop gezocht" maar hij hem dus wel erg groot(en vreselijk irri)

ben???
25 maart 2005, 20:00
in je onderschrift mag t wel... al vind ik dreammachine z'n advertentie wat lang ;)

OJee
25 maart 2005, 20:55
Ik vind jullie wel lekker hypocriet!!! Vallen over iemand die per ongeluk iets te koop aanbied, maar wel bijna allemaal uitgebreide ads in je sig. Wees lekker consequent en verbied dat te koop zetten helemaal.


Ojee

Fredo
25 maart 2005, 21:05
inderdaad hypocriet..
dus als ik gewoon als text zet: " Blade gitaren zijn tof" en dan als onderschrift de hele lijst met specs over die gitaar en dat ik m aanbied kan t wel?! ONZIN!! Iedereen met n stel hersens ziet dat daar helemaal niks van klopt he!

Franc
25 maart 2005, 21:16
zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen

GuitarMaster
25 maart 2005, 21:18
inderdaad hypocriet..
dus als ik gewoon als text zet: " Blade gitaren zijn tof" en dan als onderschrift de hele lijst met specs over die gitaar en dat ik m aanbied kan t wel?! ONZIN!! Iedereen met n stel hersens ziet dat daar helemaal niks van klopt he!

Daar ben ik het niet mee eens, een forum is bedoeld voor discussies, en om kennis/informatie aan elkaar over te dragen. Als je iets in je sig wilt aanbieden moet je dat zelf weten, daar kun je toch geen hele lijst van maken (max 248 tekens ofzo).

sickpunk
25 maart 2005, 21:20
inderdaad hypocriet..
dus als ik gewoon als text zet: " Blade gitaren zijn tof" en dan als onderschrift de hele lijst met specs over die gitaar en dat ik m aanbied kan t wel?! ONZIN!! Iedereen met n stel hersens ziet dat daar helemaal niks van klopt he!

jonge leer is wat beter lezen, als je mijn post had gelezen of die van ben??? had je toch meteeen kunnen zien dat een normaal regeltje text niet erg is? dreammachine is zowat de enige in dit hele forum met zo'n lange signature...

dus zeik is niet zo.. dit zijn de regel en als jeje eraan houd is er toch nix mee? niemand stoort zich aan 1 regeltje text... veel storen zich wel aan 100topics op 1 dag met te koop aangeboden spullen(want die tijd is hier ook geweest, dat je de hele tijd door "te koop" topics had hier.... dat is gelukkig over) zet gewoon in je sig. dat je zo'n ding te koop heb, heeft iemand interesse krijg je wel een PM, pleur hem op gitaarmarkt(daar is dta immers voor dit forum is voor info) pleur hem op marktplaats....

en quit your bitching...

Harry
26 maart 2005, 15:44
in je onderschrift mag het wel. En dat is dan in het geval van dreammachine wat aan de grote kant.....

Tupelo
27 maart 2005, 23:10
Blade gitaren zijn tof :wink:

EmgMaster
28 maart 2005, 00:47
Blade gitaren zijn tof :wink:

Maar de aanbieder niet :-D