PDA

View Full Version : Kutforum hoe vaak moet ik dit nog opnieuw typen !!!!



wanna1
25 maart 2005, 00:13
Zo dat lucht op

Ik ga eens een album van satriani downloaden.
welke moet ik hebben als instapper?
wat is zijn Anthem?

Als
SP- siamese dreams
GNR- appetite
VH- FUCK
BJ- these days

wie helpt me??

Das Schaap
25 maart 2005, 00:21
ik vind het album Joe Satriani nog steeds heersend, die productie daarvan is ook echt super. Die nieuwste van em Is There Love In Space bevalt me ook erg.
Maar je moet natuurlijk wel kopen he. :roll:

GitaarNet Admin
25 maart 2005, 09:26
graag een beetje lief zijn voor het forum, aangezien we binnenkort afscheid van hem/haar gaan nemen :wink:

Bluesbreaker
25 maart 2005, 09:33
Die andere 2 topics staan er ook nog wel, je moest ze gewoon even tevoorschijn toveren via je profiel, dacht dat dat zo onderhand wel bekend was.

Brianmayrulezzz
25 maart 2005, 09:49
Ok, ik ken bijna al satch's cd's, fantastische muziek, maarrr een beetje verschillende periodes (idd net als zeg maar BJ - Slippery when wet en These days)
De eerste twee albums van hem vind ik niet echt fantastisch, ik houd niet echt van het geluid het is nog niet zo heeel melodisch, staan ook maar een paar echt leuke nummers op (Circles, Always with me always with you, Satch Boogie).
IMO begint het een beetje bij Flying in a blue dream, zijn intro nummer (Flying iabd) vind ik een erg sterk nummer... goed alburm.
Daarna the extremist, ook een hele vette cd. Openingsnummer Friends is cool, daarna the extremist, cryin (!!!), summer song etc.
Dan komen we bij Joe Satriani aan, idd een heel vet alburm, laat ie zich van z'n bluesy kant zien. MOet er voor in de stemming zijn, is wel een tijd mijn favo alburm van het geweest.
Dan komen we bij Crystal Planet, IMO is dit zijn MP! Fantastisch album echt, nummers als Crystal Planet, Lovething, a train of angels en lights of heaven... heel vet!
Engines of creation is eenb eetje meer electronische muziek... alburm heb ik eigenlijk nooit echt goed geluisterd, zitten ook wel een paar mooie nummers tussen geloof ik.
Dan Strange Beautiful Music, is de laatste tijd ook een favoriet van me, mooie sound op nummers als starry night, chords of life, sleep walk en you saved my life.
Het laatste album van hem heb ik eigenlijk nog niet gehoord. Wel nog een vette is Live In San Francisco, moet je de DVD echt van hebben :)


SATCH ROELEERT

en natuurlijk koop je ze netjes :wink: :lol:

Roy K.
25 maart 2005, 10:03
Luister:

Surfing with the ALien (vooral de titelsong, dat zie ik als zijn anthem, echt een te vet nummer :P )
Chrystal Planet
De nieuwe, Is there love in space.

8-)

Diedo
25 maart 2005, 11:30
hier is je topic hoor...

Antal
25 maart 2005, 21:19
Ik verplaats deze even naar gitaristen.

Pegasus
25 maart 2005, 22:13
Van alle cd's die ik bezit van Joe Satriani is Strange Beautifull Music absoluut mijn favoriet.

Anders Destium
25 maart 2005, 22:23
mijn favoriete albums van Satriani blijven flying in a blue dream en the extremist, misschien omdat de eerste twee waren die ik van hem ken. In tegenstelling tot veel anderen vind ik Satriani ondergewaardeerd als songwriter, bijvoorbeeld onbekende nummers als the crush of love :)

Sim Simon
25 maart 2005, 23:25
Ik ga hem ook downloaden, want hij is bij Free Record Shop en al die winkels niet eens leverbaar. :???:

Tja... dan moet je ook niet zeuren over downloaden... :roll:

wanna1
25 maart 2005, 23:54
Van alle cd's die ik bezit van Joe Satriani is Strange Beautifull Music absoluut mijn favoriet.

Hey thanx, deze is echt lekker
gewoon lekker puur en vreemd

Crystal clear heb ik ook al die is ook wel ok

Nu The alien nog alleen die pikt de downloadmachine nog niet op, misschien morgen.

Muziek kopen?? Zonder geld?? da gaat nie :-D

1. eerst downloaden
2. luisteren
3. is het de moeite waard (tegenwoordig niet zo vaak meer) dan kopen
4. Cd of LP kwaliteit is zoveel beter dan welke mp3 ook (ook al heb je 320 kbps kwaliteit)
Ik verbaas me er elke keer weer over als ik de CD koop, dan zit er veel meer in.

Oh ja het blijft me achtervolgen BREEZAH-METAL RULES

Azrael
26 maart 2005, 12:48
Mp3 op 320kbps slechter dan CD? Man oh man wat heb jij voor een oren?
:-D Geloof d'r geen snars van....

sunday violence
26 maart 2005, 14:58
pff crystal planet... staan leuke gitaardingen op maar luister bijvoorbeeld eens naar de drums, hoe ongelovelijk simpel en saai die zijn. daar had ie wel ff wat meer aandacht aan mogen geven