PDA

View Full Version : Bassist gezcht



Dastard
24 maart 2005, 18:39
Hoi, wij zijn DasTarD en al een tijdje op zoek naar een bassist, we hebben grootse plannen met de band en zijn op het ogenblik op zoek naar een management, deze zomer willen we gaan touren door Nederland (alleen in de weekenden) en begin september willen we onze 5de cd gaan opnemen.
De band bestaat momenteel uit een gitarist, drummer, toetsenist (die de bas partijen voor zijn rekening neemt) en een zangeres.
We oefenen eigenlijk altijd op zondag in Amsterdam (the jam) en zoeken een bassist die zijn eigen groove kan vastleggen, zijn eigen apparatuur heeft (i.v.m. optredens) en het liefst ook eigen vervoer heeft.
We hebben een complete lijst met nummers waar we uit kunnen putten en zijn op het ogenblik ook nog bezig om nieuwe nummers te schrijven voor de volgende CD.
Leeftijd tussen de 25-32 jaar !!!
Heb je interesse, mail ons dan even en we sturen je een link naar de huidige nummers.
www.dastard.nl voor meer info

RUIS
1 mei 2006, 18:20
Ik denk liever nog een jaartje na, OK?

Dastard
21 juni 2006, 00:40
Iemand nog interesse ?

Bassbitch
29 juni 2006, 01:32
Ik ben te jong, woon te ver weg en heb geen eigen versterkers enzo, sorry! :D

Goose
29 juni 2006, 16:58
He,

Wil niet echt opschieten he met het vinden van een bassist. Het is dat ik:
1 - te ver weg woon (Wageningen)
2 - ik alleen motor rij.
3 - mijn rig niet achter op de motor past (Orange AD200B, Ampeg SVT610).
Maar anders.......

Veel succes met het zoeken, Lex.

Dastard
5 juli 2006, 14:13
Hehe, maar je rig hoeft niet mee als je gaat oefenen toch ?

Goose
5 juli 2006, 17:32
Uuhm... jullie hebben een eigen oefenruimte? of huren jullie er 1?

Dastard
10 juli 2006, 00:24
We hebben geen eigen oefenruimte maar oefenen wel elke zondagmiddag in 1 van de ruimtes hier in a'dam

MarshallSG
20 juli 2006, 19:07
Ja ik ben wel geintereseert. Ik ben eigenlijk gitarist maar ben nu aan het over stappen op bas. Ik heb nog geen basversterker maar wil die binnen een maand aanschaffen. Ik heb ook geen eigen vervoer. Mail me de link van jullie huidige nummers maar eens

grtz marcel

Dastard
4 augustus 2006, 01:35
Aangezien je de mogelijkheid tot e-mailen hebt geblokkeerd heb ik je een prive bericht gestuurd.

ericjager2003
29 augustus 2006, 00:06
zoeken jullie nog steeds een bassist? ik heb eigen gear, eigen vervoer, ben 27 jaar en heb net jullie muziek geluisterd op de site. klinkt erg lekker moet ik zeggen!

graag hoor ik van jullie!

Dastard
18 oktober 2006, 23:28
Helaas nooit meer wat van deze persoon vernomen.
Iemand nog interesse ?