PDA

View Full Version : Pennywise - Presale start op 13 April! -



AART
24 maart 2005, 17:49
Zoals de titel al zegt.

Ik zal er zijn.

Voor meer info zie de Epitaph site.

Punkrockerke
26 maart 2005, 12:08
Ze komen ook naar Werchter :)

doncker
30 maart 2005, 17:05
Als pennywise daar op mainstage speelt zal het hen zeker niet ten goede komen. Was met pukkelpop ook waar ze simpel hadden moeten afsluiten op skate stage.

AART
30 maart 2005, 17:49
Als pennywise daar op mainstage speelt zal het hen zeker niet ten goede komen. Was met pukkelpop ook waar ze simpel hadden moeten afsluiten op skate stage.

Waarom dat?

Pennywise is echt focking vet, skate stage was veel te klein geweest op PP, je werd bij het mainstage al kapotgeplet door de massa...

doncker
1 april 2005, 12:32
Skate stage te klein :-?
Ik vond het een kutshow van pennywise met een super arrogante fletcher imo. Maar voor ieders wat wils, het was overigens mijn laatste pukkelpop tot als ze terug weer een goeie affiche maken, en aangezien de warped tour tegelijk in amerika speelt zal dat dus nog niet voor de eerste jaren zijn.

AART
7 april 2005, 22:09
Skate stage te klein :-?
Ik vond het een kutshow van pennywise met een super arrogante fletcher imo. Maar voor ieders wat wils, het was overigens mijn laatste pukkelpop tot als ze terug weer een goeie affiche maken, en aangezien de warped tour tegelijk in amerika speelt zal dat dus nog niet voor de eerste jaren zijn.

houdt niet echt van pennywise :lol: :D

Fletcher is lekker arrogant ja, moet ie ook lekker zelf weten imo, speelt ibanez dus zit wel goed :cool:

AART
12 april 2005, 15:24
Voor de mensen die het willen weten, de presale start morgen, woensdag 13 april.

AART
8 mei 2005, 20:45
BUMP

nog maar twee maandjes, kan niet wachten, Damn :cool:

AART
5 juni 2005, 11:40
nog 3 weken. 8-)

Bins
6 juni 2005, 10:17
Is het al uitverkocht? Als er op de dag zelf nog kaarten zijn, ga ik wel ff kijken ivm jeugdsentiment.

AART
21 juni 2005, 10:02
weet ik niet, moet je ff kijken op www.ticketservice.nl

AART
1 juli 2005, 13:57
Damn, vetste optreden ooit gezien...

iedereen on stage bij bro hymn 8-)

Fletcher Rules 8-)

Lahoeda
2 juli 2005, 02:47
Jonge das altijd bij Brohym...skihut nummer.
Gisteren in de melkweg, coole show, flechter was inderdaad weer op dreef. Vette Minor Threat cover!

AART
2 juli 2005, 09:50
en vette ramones cover 8-)

Gelukkig geen security gracht zoals bij Bad Religion.


Als iemand ergens foto's weet te staan meld het effe.