PDA

View Full Version : Aria STG-004 Series"?>>>



crazylay
24 maart 2005, 11:40
hey daar..
ik heb even een vraagje over de Aria STG-004 series.
ik zelf heb een Fender strat 1952 en een Fender strat MEX,
ook nog een Gibson Les Paul Standard en nog wek wat andere.
maar ik zag deze gitaar staan..
en deze zou ik graag bij mijn andere willen hebben staan.
bij deze zie je een blauw achtige..
ik koop dan een Sunburst en met een EMG neck element er in.

vraag:
1. Zit in deze gitaar wel een goed geluid"?..
2. is hij mooi te bespelen"?..
3. kan hij gebruikt worden voor Solo's en Slag"?..
verdere vragen weet ik eerst zo niet.
maar ik wou van te voren wel even weten wat de mensen er van vonden.
dus vertel me maar wat je van Die gitaar vind.




http://www.ariaguitars.com/int/03_products/2004products/stg_004/stg_004_160.jpg

Jeroenvanhulsteijn
24 maart 2005, 12:02
ik geloof toch echt wel dat jouw fender 52 een paar maatjes beter is dan deze Aria. Aria heeft best goede gitaren hoor, daar niet van. Maar dit koreaanse model is, als ik de verhalen mag geloven, niet veel bijzonders.

Zoek je persé een strat model, of mag het ook iets anders zijn met HSS configuratie. Nieuw, tweedehands? Want er is tegenwoordig genoeg keus in die prijsklasse lijkt me.

crazylay
24 maart 2005, 16:41
jah ik weet het..

maar ik wil gewoon vanalles proberen. héhé
maar vraag daarom gewoon ff om info.

en fenders zijn ook niet alles.
ik heb veel gitaren gezien die zijn net onder de €200,- en klinken veel beter dan een fender.
en is wel een strat.

maar ik vraag daarom juist ff wat jullie er van vinden.

Jeroenvanhulsteijn
24 maart 2005, 17:24
Ja begrijpelijk. Door te proberen kom je erachter wat wel en niet bevalt.

Als je eens iets heel anders wilt proberen....bij Feedback Utrecht hangt nog een Tokai Super Edition. Is een super strat model. Wit, 2 humbuckers, floyd licensed tremolo, nut lock. Was 225 euro. Ik weet niet zeker of deze er nog hangt. Ik denk dat het qua materiaal een stuk beter is dan die Aria.

Overigens heeft Aria in de jaren 70/80 wel een paar ontzettend goede gitaren gemaakt (ik heb zelf zo'n aria). En de nieuwe PE serie wordt ook zeer goed ontvangen.

Verder zijn Ibanez Blazers wel hele goede gitaren die je toch wel onder de 200 euro kunt krijgen.

En bij www.eig.nl hebben ze nog een AXD71 en 81 in de aanbieding voor rond de 200 euro. Dit zijn semi hollow body modellen welke mss ook wel erg interessant zijn.

En natuurlijk is er nog Yamaha en er is momenteel een Richwood fanclub.

Maar nogmaals, die Aria waar jij het over hebt lijkt me eerlijk gezegd niet veel soeps.

RUIS
24 maart 2005, 17:53
Wat doe je met 2 Fenders en een Gibson LP en nog meer als je niet kan beoordelen of een gitaar bruikbaar is :???: :???:

:???: :???: :razz: