PDA

View Full Version : Nieuw speeltje DG stomp



rupke
24 maart 2005, 09:11
Hoi,

Ik was al een tijdje op zoek naar ene compacte multieffect met goede oversturingen en lekkere modulaties. Ik kwam tot de ontdekking (met dan k aan John Dirven) dat er bij musicstorekoeln een uitverkoop was van de DG stomp van Yamaha. Ik gelijk besteld. vanochten even naar de presets geluisterd voo rik naar mijn werk ging en ik ben al behoorlijk onder d eindruk vna de kwaliteit.

Ik heb al behoorlijk wat effecten en multieffecten versleten. constant ben ik ana het kloten met positionering van effecten. voor de amp/in de efectloop/opgedeeltt noem maar op ik heb alles gehad. Ik hoop dat ik met dit apparaat met een wah pedaal ervoor in de input van de amp heb gevonden wat ik zoek.

Alsiemand de DG stomp ook heeft en vette patches heeft gemaakt dan zou ik die graag uit willen proberen.

ik ga de DG stomp inprikken op de randaal rh100 G2. ik moet nog even kijkne of ik de oversturing van de randaal ge gebruiken en de dg stomp in de effectloop (tot nu toe geen succes met alle pedalen zeg maar. of dat ik op de dg stomp een vette oversturing kan vinden a la de randall.

Greetz Rupke