PDA

View Full Version : Nummertje



LuukieRayVaughan
23 maart 2005, 23:02
Een nummer dat ik half jaartje trug had gemaakt.. begon het te spelen gelijk in 1 keer achterelkaar goed opgenomen met 1 gitaar gewoon 1 track.
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000167013_000026623.mp3?PHPSESSID=09d90ca0db37e51c f9389043c21f28db
ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden
(ps. ik ben pas 15....dus verwacht niet teveel :razz: )

delphiro
28 maart 2005, 21:47
ik vind het wel (erg) leuk klinken. Beetje chilli peppers / U2, veel open snaren (volgens mij) en lekker ritmisch (leuk gebruik van de whammy ook als ik het goed hoor). Ik snap niet waarom niemand nog heeft gereageerd misschien moet je je niet zo indekken ('verwacht niet teveel'). Ik hoor dit liever dan de `bunch of 32ste loopjes' die hier vaak te gehore worden gebracht.. maar das persoonlijk :D

Niks mis mee hoor..

LuukieRayVaughan
28 maart 2005, 21:50
Er hebben wel mensen gereageerd maar ik heb het prongelijk 2 keer gepost :P dankjewel voor je reactie trouwens !

JvD.
28 maart 2005, 21:51
ik vinnut heel vet =D

Crutch
6 april 2005, 13:51
Ik ben onwijs onder de indruk.

Vertel eens wat over de oorsprong, hoe heb je dit bedacht?
Is er een bepaald nummer wat heeft geinspireerd?

ga zo door.

ShaQ
6 april 2005, 14:21
Ik hoor dit liever dan de `bunch of 32ste loopjes' die hier vaak te gehore worden gebracht.. maar das persoonlijk :D

Niks mis mee hoor..

Begin je weer? Het doet wel erg pijn he.

LuukieRayVaughan
6 april 2005, 18:57
Dankje Crutch.
Ik speelde het akkoord :
2
0
0
2
2
0
En kreeg ineens in me hoofd iets wat erachter zou moeten komen. Dus ik uitzoeken welke akkoorden dat waren, dat was het moeilijkste maar het is redelijk gelukt vind ik zelf. Het nummer heet Tough Way To Go , het is gebasseerd op de lange afstand van je leven en de vele paden die je kan lopen maar uiteindelijk moet je er een kiezen terwijl ik voor de zoveelste keer erover dacht begon ik dit nummer te schrijven dat (voor mij) precies uitbeelde in wat voor een dillema ik zat. Je kan zoveel dingen later worden en je wilt later zoveel maar toch moet je keuzes maken en dat is moeilijk...

bluegate
6 april 2005, 19:44
Klinkt lekker, daar zou ik graag een drum en bas bij horen.
Kan inderdaad de vergelijking met de "Peppers" beamen. :cool:

Jelte
15 april 2005, 07:48
Ja ik ook:)
met een bassist en een drummer zal het wat fetter zijn trouwens...

na een tijdje heb je die majeur wending... die is heel fet:):D

:D
yeah

boks voor de minder dan 16 jarige gitariste:P