PDA

View Full Version : please allow me to introduce myself...



Chan Chan
23 maart 2005, 23:21
Hoi gitaarforummensen!

Leek me wel leuk om mezelf voor te stellen. Ik ben een meid van 23 jaar oud en heb iets meer dan een jaar geleden besloten me bezig te gaan houden met de akoestische gitaar. Ik heb toen een beginnersgitaartje aangeschaft van Cort, de Earth 100 (prima geluid voor dat geld). Ik heb daarna een maand of twee les gehad van een gitaarschool, maar dat is helaas niet zo goed bevallen. Daarna wat privélessen gehad van iemand, maar dat schoot ook niet op. Heb nu besloten de draad weer op te pakken en met volle moed door te gaan, met behulp van anderen. Van onderaf aan weliswaar, maar zoals men zegt: "oefening baart kunst". Ik zou het leuk vinden op den duur zelf nummers te kunnen maken. Mijn muziekvoorkeur gaat vooral uit naar de rock, maar ook wel meer (jazz for instance). Voorbeelden: The Rolling Stones, Bob Dylan, The Beatles (John Lennon vooral), Oasis, Blur, The Strokes, The Veils, The Kills, The Doors, The Cure en andere "The's", PJ Harvey, Placebo, Zita Swoon, Miles Davis, The Buena Vista Social Club, Nick Drake, Jeff Buckley, Interpol en ga zo maar door. Zo een beetje een idee van mij?

Tot ziens in dit forum!

Chan Chan

Luca P
31 mei 2006, 00:08
Eh...ja welkom?

Mithrandir
31 mei 2006, 00:11
Verkeerde forum, maar toch een hartelijk welkom. Goeie muziek smaak overigens!

Robbert
31 mei 2006, 00:51
Eh...ja welkom?

Eh.. w t f ?

Roy K.
31 mei 2006, 12:44
Verkeerde forum, maar toch een hartelijk welkom. Goeie muziek smaak overigens!

Stel jezelf voor was er nog niet...

Mithrandir
31 mei 2006, 12:49
Oh verrek, er word gereageerd op een topic van een jaar oud, dat was me niet opgevallen.

Thom TK
31 mei 2006, 13:15
Hahahaha damn :D

Welkom meid! :D

Kim Wilson
31 mei 2006, 13:21
Ouwe koe. :D (nee Chan, niks persoonlijks :D)

Mithrandir
31 mei 2006, 13:36
Goh, ik zie dat ik nu ook mod ben in Algemeen, dus dan verplaats ik deze meteen naar het "stel jezelf voor gebeuren", niet dat de dame in kwestie hier ooit nog komt.

iwamoto
31 mei 2006, 13:37
maar waarom heeft chan 0 posts? het is dat ze in groningen woont, maar anders was ze wellicht al ten prooi gevallen aan je weet wel wie

Bassbitch
31 mei 2006, 14:22
Aan mij? Zo agressief ben ik nou ook weer niet hoor Iwa ;)

Thom TK
31 mei 2006, 14:31
Aan mij? Zo agressief ben ik nou ook weer niet hoor Iwa ;)

Maar hoezo is Maisy dan ineens weg hier?
Hehe.
Dit is overigens gewoon een vraag hoor, ik weet het echt niet.

Mithrandir
31 mei 2006, 14:37
Dat is nou wel genoeg behandeld. Zoek maar in off-topic als je het echt wil weten.

Thom TK
31 mei 2006, 19:35
Dat is nou wel genoeg behandeld. Zoek maar in off-topic als je het echt wil weten.

Oke...dan heb ik het totaal gemist.