PDA

View Full Version : ibanez sz 520qm



steffert
23 maart 2005, 14:12
hee' mannen

ik heb een elecgitaar gekocht, een ibanez sz 520qm, wat voor pedalen en wat voor versterkers raden jullie mij aan, ik speel vooral pop/rock en metal.

gr stef

BassAgent
23 maart 2005, 15:20
Marshall :D
Maar dan wel de goeie, ik weet niet wat je budget is?

AART
23 maart 2005, 15:25
wat is je budget ja?

effecten weet ik niet, maar voor solo's gebruiken veel rockers of harde metalenmannen een wahwah pedaal.

BassAgent
23 maart 2005, 15:27
In het bijzonder de Dunlop Cry Baby, errrrug mooi ding.

vester86
23 maart 2005, 16:51
Ik zou voor een marshall gaan, k denk zo'n valvestateding, en dan daar een DS-1 pedaaltje voor, en misschien nog een delay voor je solo, en dan ben je helemaal het mannetje...

MAar hoe lang speel je al?? want dat kan zo nog best duur worden

steffert
24 maart 2005, 09:23
Ik zou voor een marshall gaan, k denk zo'n valvestateding, en dan daar een DS-1 pedaaltje voor, en misschien nog een delay voor je solo, en dan ben je helemaal het mannetje...

MAar hoe lang speel je al?? want dat kan zo nog best duur worden

ja speel zo'n vier jaar, dacht al aan een marschall, maar zo'n ds-1 pedaal dat is toch een distortion van boss? en welke delay dan?

steffert
24 maart 2005, 09:23
Ik zou voor een marshall gaan, k denk zo'n valvestateding, en dan daar een DS-1 pedaaltje voor, en misschien nog een delay voor je solo, en dan ben je helemaal het mannetje...

MAar hoe lang speel je al?? want dat kan zo nog best duur worden

ja speel zo'n vier jaar, dacht al aan een marschall, maar zo'n ds-1 pedaal dat is toch een distortion van boss? en welke delay dan?

vester86
24 maart 2005, 09:44
zo'n DS-1 is een prima allround distortionpedaal, om te gebruiken icm je marshall.

Welk delaypedaal???: uhm, dat zou ik vooral gaan proberen, zit veer verscil tussen de verschillende merken en typen, niet alleen qua prijs.

Ik zou vooral 2e hands gaan kijken, de kans dat er met een 2e hands BOSS pedaaltje iets mis is, is vrij klein.. oerdegelijke dingen

pol
24 maart 2005, 09:59
pedalen : geen, da's overbodige luxe met de meeste amps.
investeer eerst in een goeie amp.
en wat is het budget ?

Frens
24 maart 2005, 11:53
Stoer gitaartje man! gaaf... Maaruhm, waarom meteen naar een valvestate + pedaal grijpen? Weet 't budget dan wel niet... maar als dat niet al te veel uit maakt dan is distortion uit een pedaal niet het eerste waar ik aan denk...

naja goed...

Kevin-D
24 maart 2005, 16:16
Je kan voor die prijs leukere versterkers krijgen dan een valvestate in mijn mening... Probeer 's een Vox ADxxVT of een Roland Cube xx

vester86
24 maart 2005, 17:41
hoe klinkt zo'n SZ 520 QM nou eigenlijk??? k vind het erg mooie dingen