PDA

View Full Version : band voor beginnende gitariste



m-string
22 juli 2002, 13:47
band of andere muzikanten gezocht om band mee te beginnen.
Stijl: pop/rock.
Omg.:Steenwijk/Meppel.
Doel: van elkaar leren en in toekomst optredens doen. Veel lol hebben in het maken van muziek.

belfrink
24 juli 2002, 23:09
Ja het lijkt me erg leuk. Je had ook al op mijn andere topic gereageerd heb ik gezien, ik vroeg me alleen af of je ook MSN gebruikt want dat is een stuk makkelijker met praten enzo

sebass
26 juli 2002, 12:04
Uh moet dit niet bij gezocht :???:

tessie
2 augustus 2002, 20:31
het lijkt me cool om in jullie bandje te spelen ik ben inderdaar ook een beginnende gitariste en ik het ook zangles als een paar jaar dus
maar waar woon je dan
xxxxx

belfrink
13 augustus 2002, 14:31
Wij wonen in omgeving Vollenhove, Blokzijl, Emmeloord, dus een beetje in die regio en uiteraard ook regio Steenwijk. Ik heb trouwens geen flauw idee waar Kwintsheul ligt????????

m-string
22 augustus 2002, 12:59
To Belfrink: nogal gek van Iron Maiden he?!
Da's niet de kant die ik op wil. Tikkeltje minder heftig = ok. Like: Anouk, Rolling Stones, Sash Jordan, Skunk anansie etc.......

Trouwens, 'k moet nog aardig wat oefenen heb ik 't idee. (beetje overmoedig misschien).

Sta altijd open voor tips.....Oefen je veel?
Al wel bandervaring?

belfrink
22 augustus 2002, 22:27
He, leuk dat je weer wat van je laat horen. Jij hebt het dus blijkbaar niet zo op Iron Maiden. Ik vind ze erg goed maar ik wil ook andere muziek gaan spelen hoor de Rolling Stones bv. vindt ik ook erg gaaf en het is leuke muziek om te spelen. Dus als je nog steeds intresse hebt laat het dan even weten, als je samen aan het spelen bent kun je altijd van mekaar leren en het is ook stukken leuker dan alleen spelen. Ik hoop dat je weer wat van je laat horen.

Mzzls

m-string
26 augustus 2002, 21:06
heb je nog les,? Ik wel nl. in S'wijk

belfrink
27 augustus 2002, 20:08
Nee, ik heb geen les meer ik heb ongeveer 4 lessen gehad en toen was ik het al zat; ik wil geen kortjakje spelen maar echte muziek, dus toen ben ik maar op eigen houtje verder gegaan en dat gaat een stuk beter dan les volgen. Waar heb jij trouwens les, bij Hans?

Groetjes

m-string
28 augustus 2002, 09:41
Ja bij Hans.

Dus je hebt alles zelf verder aangeleerd?
Cool.Ik zit nu n og te kl*ten met die barré-akkoorden. gaat wel steeds beter maar nog niet perfect. Tsja, op de elektr. wel maar de akoust. minder.

m-string
28 augustus 2002, 13:17
Blijkbaar kun je mij heel wat leren.
trouwens volgens mij staan er ook wat berichtjes van mij in je "privé-berichten".
ff checke

belfrink
28 augustus 2002, 15:19
Het hele gitaarspel is een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. In ben in het begin ook vooral bezig geweest met het leren van de akkoorden. Eerst maar het D-akkoord, C, G enz. en later pas de barre akkoorden want deze zijn het lastigs. Het moeilijke van akkoorden zijn juist het snel overpakken van het ene akkoord naar het andere, maar dat lukt na een tijdje behoorlijk goed, het A-akkoord vindt ik een hele lastige omdat je je vingers dan heel slecht kwijt kunt, maarja dat zal ook wel weer lukken na een tijdje. Ik wilde ook nog graag even weten wat voor een apparatuur je allemaal hebt.
Oke mzzls

m-string
29 augustus 2002, 09:41
Crafter D6 (semi akoust.)
Nashville silveracoustic (akoust.)
Peavey predator plus (elekt)
Squier sidekick (verst.)
Samick SM 25r (verst.)

m-string
29 augustus 2002, 13:38
kom je zaterdag toevallig nog naar 't feest?

belfrink
29 augustus 2002, 20:30
Nee, ik ga zaterdag niet naar het feest. Je hebt wel veel gitaren trouwens, ik wil binnenkort ook maar eens een acoustische kopen. Dat Peavy gitaartje speelt volgens mij nog wel lekker. Ik weet eigenlijk ook verder niet zo veel van je. Gebruik je wel MSN dan zou ik je e-mail wel graag willen hebben dan kunnen we een beetje chatten. Ik ben trouwens 19 jaar, zit op het Deltion College in Zwolle en ik doe kantoorautomatisering.

m-string
22 september 2002, 23:21
heb 'n privebericht verzonden.

momenteel veel te weinig aan het oefenen. 'k wordt nogal chagrijnig met die barre-akkoorden die meer niet dan wel lukken

belfrink
27 september 2002, 23:30
Ja, die zijn inderdaad lastig ja, maarja blijven oefenen he!