PDA

View Full Version : Fender Strat u.s.a.



Aron Maiden
22 maart 2005, 18:38
Hallo, Ik zag in de muziek winkel bij mij in de buurt, een Fender Strat u.s.a staan, Ik vond het een mooie gitaar, En hij koste maar €550,- Ik vond dat wel heel goed koop voor een Fender strat u.s.a. Het was dan wel een occasion, Maar toch.

Ze hadden ook nog voor €450,- een Fender strat u.s.a, Ik weet niet wat voor type precies. Het was een mat zwarte, Met niet glimmende hardware, Ik vond dit ook een mooie gitaar, Alleen op de achter kant zat een kras (Hoewel ik dit niet zo erg vind).

De Strat van €550,- Zag er een stuk beter uit, En was ook veel mooier.
Of kun je beter een squier japan kopen of zo.

Wat zouden jullie doen?

Groete Aron.

groovyB3
22 maart 2005, 19:03
Een richwood kopen :D

AART
22 maart 2005, 19:03
voor dat geld moet je het zelf weten, ik zou voor fender usa gaan.

BassAgent
22 maart 2005, 19:04
Een richwood kopen :D
Nou moet je ophouden, tis niet grappig meer.

biels
22 maart 2005, 19:04
Ik zou voor de USA gaan als je geld ervoor over hebt.

Shaggy
22 maart 2005, 19:11
mooie prijs 550 voor een usa

voor 350 kun je ook een jap kopen 80'er jaren

Fumi SG
22 maart 2005, 19:12
dus nou heb je 2 Fender U.S.A. Strats met alleen een andere kleur en dan vraag je ons welke je moet nemen?? :razz: Ik zou voor de eerste gaan..... die U.S.A Strat :wink:

Maar ff serieus, je kunt sowieso beter een Fender kopen dan een Squier natuurlijk....

groovyB3
22 maart 2005, 19:19
Een richwood kopen :D
Nou moet je ophouden, tis niet grappig meer.

Tis ook niet grappig bedoeld.

Bluesbreaker
22 maart 2005, 19:19
dus nou heb je 2 Fender U.S.A. Strats met alleen een andere kleur en dan vraag je ons welke je moet nemen?? :razz: Ik zou voor de eerste gaan..... die U.S.A Strat :wink:

Maar ff serieus, je kunt sowieso beter een Fender kopen dan een Squier natuurlijk....

Maar ff serieus?? Weet jij wel waar je het over hebt??

Fumi SG
22 maart 2005, 19:20
dus nou heb je 2 Fender U.S.A. Strats met alleen een andere kleur en dan vraag je ons welke je moet nemen?? :razz: Ik zou voor de eerste gaan..... die U.S.A Strat :wink:

Maar ff serieus, je kunt sowieso beter een Fender kopen dan een Squier natuurlijk....

Maar ff serieus?? Weet jij wel waar je het over hebt??

voor zover ik weet wel :roll:

Bluesbreaker
22 maart 2005, 19:23
dus nou heb je 2 Fender U.S.A. Strats met alleen een andere kleur en dan vraag je ons welke je moet nemen?? :razz: Ik zou voor de eerste gaan..... die U.S.A Strat :wink:

Maar ff serieus, je kunt sowieso beter een Fender kopen dan een Squier natuurlijk....

Maar ff serieus?? Weet jij wel waar je het over hebt??

voor zover ik weet wel :roll:

Ik ga niks beweren, want ik heb nog nooit op een Squier JV gespeelt, maar volgens velen klinken ze beter dan een nieuwe Fender.

Fumi SG
22 maart 2005, 19:24
check trouwens m'n signature ff zodat we niet het topic Aron Maiden gaan vern**ken~!!

AART
22 maart 2005, 19:55
fumi, we hebben het hier over hele oude squiers, niet die nieuwe supercrap.

die oude dingen zijn volgens sommigen beter dan wat ze nu maken, ik hoorde zelf geen verschil, maar ik ben ook geen toon-fanaat :D .

Bluesbreaker
22 maart 2005, 19:58
check trouwens m'n signature ff zodat we niet het topic Aron Maiden gaan vern**ken~!!

Dat slaat nergens op, mijn reactie was puur inhoudelijk. Je hoeft je niet meteen zo persoonlijk aangevallen te voelen hoor.

Fumi SG
22 maart 2005, 19:59
fumi, we hebben het hier over hele oude squiers, niet die nieuwe supercrap.

die oude dingen zijn volgens sommigen beter dan wat ze nu maken, ik hoorde zelf geen verschil, maar ik ben ook geen toon-fanaat :D .

oop sorry :oops: ..... ik las over 'japan' heen :-? Ik neem m'n woorden terug :razz:

Fumi SG
22 maart 2005, 20:01
check trouwens m'n signature ff zodat we niet het topic Aron Maiden gaan vern**ken~!!

Dat slaat nergens op, mijn reactie was puur inhoudelijk. Je hoeft je niet meteen zo persoonlijk aangevallen te voelen hoor.

zo bedoel ik het ook niet hoor :wink: