PDA

View Full Version : Eros Rammazotti de gitarist



appelmoes
22 maart 2005, 16:48
Heb pas twee dvd's gekocht Steve Vai live in London en voor mijn wederhelft Eros Roma Live, zit dus al een paar weken die Steve Vai te kijken wat een geluid heeft die man, kom dacht ik afgelopen zondag ga is naar Eros kijken, slik.......wat heeft die Pizzabakker wat die Barbiepop niet heeft? vind hem echt zeer muzikaal improviseren.[/i]

Jax
24 maart 2005, 06:56
Ik hoorde idd op een nummer van hem met geloof ik tina turner ofzo, een erg goede gitaar solo. Ik vroeg me al af wie de gitarist was, maar dat was hij dus zelf?

THW
24 maart 2005, 08:38
Hmmm ik wist niet dat ie zelf gitaar speelde, doet ie goed idd :)

Mark S
24 maart 2005, 12:47
Die Wah-gitaarpartijen uit 'Cose Della Vita' zijn van een gitarist wiens naam me even ontschoten is maar zeker niet van Eros!

Jax
24 maart 2005, 17:20
Die Wah-gitaarpartijen uit 'Cose Della Vita' zijn van een gitarist wiens naam me even ontschoten is maar zeker niet van Eros!

Dat is nou weer jammer.. :lol:

Pegasus
24 maart 2005, 23:09
(...).......wat heeft die Pizzabakker wat die Barbiepop niet heeft? (...)[/i]

Pizza's misschien..........?

Aca Ilic
8 april 2005, 18:03
Jaren geleden ben ik op zijn concert geweest ( Mecc),hij maakte een show dat wil je niet weten, gitaar spelen heeft 'ie zelf gedaan , hij had geen 2e gitarist bij ( oftewel back up gitarist als je het zo wil noemen), maar solo's die van album Cose de la Vita komen, zijn allemaal door hem ingespeeld.
En yes, dat klopt wat jullie zeggen, hij speelt zeer muzikale solo's,goede techniek, heeft hele goede apparatuur ( toen speelde die al op Tom Anderson gitaren , nu nog steeds).

Jimi Hendrix
8 mei 2005, 23:02
Die Wah-gitaarpartijen uit 'Cose Della Vita' zijn van een gitarist wiens naam me even ontschoten is maar zeker niet van Eros!

Mike Landau toch!?

Ritch
9 mei 2005, 10:02
Jaren geleden ben ik op zijn concert geweest ( Mecc),hij maakte een show dat wil je niet weten, gitaar spelen heeft 'ie zelf gedaan , hij had geen 2e gitarist bij ( oftewel back up gitarist als je het zo wil noemen), maar solo's die van album Cose de la Vita komen, zijn allemaal door hem ingespeeld.
En yes, dat klopt wat jullie zeggen, hij speelt zeer muzikale solo's,goede techniek, heeft hele goede apparatuur ( toen speelde die al op Tom Anderson gitaren , nu nog steeds).

Op die "Eros Live DVD" heeft ie stuk of 4...

Shaggy
12 mei 2005, 15:01
de gitarist heet Paolo Petrini en heeft idd een lekkere smoothe solo sound en mooie clean