PDA

View Full Version : Eric Clapton crossroads pedaal?



Strat uber alles
21 maart 2005, 22:50
Hallo

er stond laatst een review in de gitarist over dit pedaal, leek me wel interessant nu nog een beetje te duur ( 140 winkelprijs) maar over een paar jaar zal ie wel een keer in de aanbieding komen,

heeft iemand al ervaring met dit pedaal?

groeten Gertjan

groovyB3
21 maart 2005, 22:56
Kheb ff gezocht enneuh Sunshine of Your Love en een unplugged akoestisch geluid in 1 pedaal? Kan nooit veel soeps zijn.

En 1000 Euro dat Clapton em zelf nooit zal gebruiken.

Bluesbreaker
21 maart 2005, 23:28
Kheb ff gezocht enneuh Sunshine of Your Love en een unplugged akoestisch geluid in 1 pedaal? Kan nooit veel soeps zijn.

En 1000 Euro dat Clapton em zelf nooit zal gebruiken.

Inderdaad, zeker net zoiets als dat Jimi digitech pedaal van laatst....

BramVersteeg
22 maart 2005, 00:28
Kheb ff gezocht enneuh Sunshine of Your Love en een unplugged akoestisch geluid in 1 pedaal? Kan nooit veel soeps zijn.

En 1000 Euro dat Clapton em zelf nooit zal gebruiken.

nee, logisch toch. Het pedaal simuleert zijn sound. Hij heeft dus z'n eigen sound al en heeft geen simulatie daarvan nodig :wink:

Bluesbreaker
22 maart 2005, 00:45
Kheb ff gezocht enneuh Sunshine of Your Love en een unplugged akoestisch geluid in 1 pedaal? Kan nooit veel soeps zijn.

En 1000 Euro dat Clapton em zelf nooit zal gebruiken.

nee, logisch toch. Het pedaal simuleert zijn sound. Hij heeft dus z'n eigen sound al en heeft geen simulatie daarvan nodig :wink:

Helaas heeft Clapton zn Beano sound niet meer

LordRiffenstein
22 maart 2005, 12:22
Helaas heeft Clapton zn Beano sound niet meer

Toch wel maar hij gebruikt hem niet meer omdat er duizenden andere die sound nu (denken te) hebben :razz:

Jeroenvanhulsteijn
22 maart 2005, 13:43
lijkt me leuk ding! Heb zelf de Digitech The Weapon gehad. Ook erg leuk!

Bluesbreaker
25 maart 2005, 11:05
Helaas heeft Clapton zn Beano sound niet meer

Toch wel maar hij gebruikt hem niet meer omdat er duizenden andere die sound nu (denken te) hebben :razz:

Ja, ik kan ook alle sounds van de wereld hebben, gewoon een kwestie van de goede combinatie van apparaten kopen. Verschil is dat Clapton daar het geld voor heeft en ik niet.

Maargoed, ik bedoelde inderdaad dat Clapton die sound niet meer gebruikt...

jpb
25 maart 2005, 11:54
Voor vroege Clapton kom je met een Tonebender MKII in een Marshall een heel eind :D