PDA

View Full Version : carvin site



flageolet
21 maart 2005, 12:05
Ik heb net een gitaar gekocht via de nederlandse carvin importeur. Omdat toen een actieperiode liep heb ik veel rapper dan gepland die aankoop gedaan.

Nu merk ik dat alle restricties ivm die periode verdwenen zijn, maar dat de korting er nog is.

Hier in belgië mag je zoiets alleszins geen korting noemen (precies om de reden die ik vernoemde). In Nederland wel??

Lord Abortion
21 maart 2005, 12:16
Ik dacht dat je zoiets wel korting mocht noemen. Enkel "solden" mag in een bepaalde periode gebruikt worden of bij uitverkopen e.d. Korting moet enkel een verlaging zijn v.d. prijs, maar hoeft niet tijdelijk te zijn.

flageolet
21 maart 2005, 15:55
Toch niet. In België moet de prijs waarop korting gegeven wordt ten eerste al minstens een maand actief zijn geweest. (nu plots weer op de carvin site -> Ter introductie van Carvin van onze carvin.nl site zullen we tot het eind van het jaar u extra kortingen op alle apparatuur, onderdelen en instrumenten geven. )

Ten tweede mag de korting maar een maand duren. Anders is het geen korting meer, maar een gewone prijs.

-> dit is wel in België, of het zo is in Nederland weet ik niet.

Normaal zou ik me hierover niet opwinden, maar ik heb een reis laten schieten omwille van dit 'voordeel'. Ik vind het eigenlijk gewoon flauw boerebedrog. Dat ze dan gewoon zeggen dat het de gewone prijs is. Carvin.com doet het al jaren naar 't schijnt. :roll:

dejohan
21 maart 2005, 17:04
Dit klinkt als Piens uit Deinze. Die halen ook regelmatig zulke stoten uit.

Bluesbreaker
21 maart 2005, 17:27
Als je het even nagevraagd en overlegd had was het waarschijnlijk helemaal geen probleem geweest lijkt me zo......

flageolet
21 maart 2005, 20:41
Als je het even nagevraagd en overlegd had was het waarschijnlijk helemaal geen probleem geweest lijkt me zo......

Als je alle voorwaarden op sites niet mag geloven...

Als de gitaar maar ok is. :)