PDA

View Full Version : Deat , Children of bodom



bonecollector
3 oktober 2001, 18:21
Tja er zijn geen super goede recente optredens. Maar een optreden van Death, Children of Bodom, Dimmu Borgir, Old mans child, Emperor ga nog maar even door. Maar dat soort concerten staan bij mij wel in mijn geheugen gespijkerd.

Jimi Hendrix
3 oktober 2001, 21:01
Die clip van CoB die soms op TMF komt vind ik lachwekkend en bovendien een matig nummer met die zogenaamde spooky dim-akkoordjes.
(en het bloed dat lekker over je scherm vloeit, haha)

taylor
3 oktober 2001, 21:47
gewoon zielig vind ik het

leuk als je 12 bent enzo

al ken ik ook mensen die dat goed vinden maarja

bonecollector
3 oktober 2001, 23:12
En de rest dan Death of zo? Ook zielig.

Jimi Hendrix
4 oktober 2001, 07:29
Death ken ik niet.
Maar de meeste van die horrormuziek is alleen maar lachwekkend ipv heavy. Of is dat ook zo bedoeld? zo las ik laatst dat slayer bijvoorbeeld het ook niet zo erg meent als ze doen voorkomen...

Kitaarhiero
4 oktober 2001, 13:48
Maar die gitarist (Kerry king ofzo) kan wel spelen...snel bedoel ik dan...

taylor
4 oktober 2001, 14:57
death kijk dat vind ik nou wel goed ik bedoel de laaste paar cd's.

+ de teksten gaan meer over het dagelijks leven enzo niet van die zielige dingen+ze hebben 1 normaale attitude.

maar ze bestaan niet meer

slayer is ook wel heel aardig maar om nou te zegen dat het goeie gitaristen zijn qua riffs vind ik wel, solo,s zijn echt a-tonaal zo van het stuk staat in x maar soleren in z

Jimi Hendrix
4 oktober 2001, 21:00
ik zal death eens checken

taylor
5 oktober 2001, 00:32
dan moet je wel het meest recente werk luisteren de eerste paar cd is echt het begin van de death metal eigenlijk (erg simpel en niet erg goed)

het laaste werk is echt en beetje techno death/speed metal maar verwacht ook nie super goeie solo's ofzo maar het klinkt wel lekker.

trouwens de laaste cd is onder 1 andere band naam gemaakt geloof ik, weet iemand die band naam nog??

Kitaarhiero
5 oktober 2001, 09:55
nee

bonecollector
8 oktober 2001, 17:36
Volgens mij gewoon onder death. En als je wilt gaan luisteren zoals taylor al zei: Neem het recente werk. Dat is veel meer de moeite waard om te luisteren. Ik ben nu bezig met wat na te spelen maar heb er wel wat moeite mee. Ben van nature slaggitarist. Nu solo's dus wel aardig om mee te beginnen toch.

bonecollector
8 oktober 2001, 18:23
Aankomende zondag is er in 0-13 in Tilburg een benefiet concert voor Chuck Schuldiner.

Wie dat is,nou dat is de met een hersen tumor getroffen gitarist van death.

Welke Bands er spelen weet ik nu 1,2,3 niet alleen Callenish Circle weet ik zeker. Kijk maar even op de site van 0-13.

En kietaarhiero hoe goed ben je in de metal cene???? Kerry King kom op man dat is toch Slayer. Of ben ik nou gek. Wie jij bedoelt is volgens mij Kelly Conlon. De bassist.


Ik weet het nu wel kijk maar bij Concerten/Gigs

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bonecollector op 2001-10-09 16:55 ]</font>

taylor
8 oktober 2001, 22:36
ja dat had ik wel eens gehoord van iemand dat die ernstig ziek was.

maar volgens mij is de laaste cd toch onder 1 andere naam gemaakt??of nie

bonecollector
9 oktober 2001, 16:52
nee de laatste cd's zijn live cd's. Een opgenomen in L.A. En een tydens het Dynamo festival in 1998. Het laatste album wat er uitgebracht is heb je gelijk in Taylor,want die is onder de naam : Control Denied uitgebracht. Tenminste naar mijn weten. Misschien is het wel anders. Denk het niet. Ben aardig op de hoogte van Death. Vind het een geniale band.

Kitaarhiero
9 oktober 2001, 21:14
Op 2001-10-08 18:23, schreef bonecollector:

En kietaarhiero hoe goed ben je in de metal cene???? Kerry King kom op man dat is toch Slayer. Of ben ik nou gek. Wie jij bedoelt is volgens mij Kelly Conlon. De bassist.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bonecollector op 2001-10-09 16:55 ]</font>


Tsja, ik had het dus ook over slayer, lees Jimi's bericht boven de mijnes maar es ff.

bonecollector
9 oktober 2001, 23:21
Op 2001-10-09 21:14, schreef Kitaarhiero:

Tsja, ik had het dus ook over slayer, lees Jimi's bericht boven de mijnes maar es ff.



Sorry Kietaarhiero zo had ik het niet bekeken. Ik dacht dat je antwoord gaf op het onderwerp. Dan heb ik niet goed gelezen.

Kitaarhiero
10 oktober 2001, 15:53
geeft niet hoor.

ik moet maar eens ff gaan kijken wat dat death nou inhoud...want ik heb ze nog nooit gehoord.

bonecollector
11 oktober 2001, 22:52
Je moet zeker eens gaan luisteren. ik vind het helemaal te gek.

Kitaarhiero
12 oktober 2001, 19:00
Het heeft wel iets van Rammstein, ook met die synth geluidjes (Black death, van Death), erg Industrial...best wel cool ja.

taylor
12 oktober 2001, 19:26
rammstein???dan heb je de verkeerde band te pakken of er is iets mis met je gehoor de band death waar wij het over hebben is en soort heavy uitvoering dreamtheater.

techno/speed/death metal

bonecollector
13 oktober 2001, 11:50
Ja ik vind die 2 ook totaal niet op elkaar lijken. Totaal verschillend.

Dila
13 oktober 2001, 12:13
Tja ik heb het sowieso niet zo op Rammstein. Duits is gewoon geen mooie taal en bovendien zijn het aanstellers.

taylor
13 oktober 2001, 13:43
nee rammstein das maar niks,alleen qua productie vind ik dat goed neer gezet.

Outshine
13 oktober 2001, 21:48
De bassist van me band is helemaal gek van CoB en dan laat ie wel eens een stukje horen.

Hij zegt altijd dat t technisch zo goed is met toonladders en triolen en allemaal andere onzin. Lekker boeiuh!

Ik vind t gewoon eersteklas te***gherrie. Geef mij maar gewoon silverchair, simpel maar toch lekker.

Kitaarhiero
15 oktober 2001, 10:25
Op 2001-10-13 13:43, schreef taylor:
nee rammstein das maar niks,alleen qua productie vind ik dat goed neer gezet.



Ik vindt ze wel creatief, en ik vond dat liedje van Death wat ik gehoord heb best wel Industrial metalachtig, en Rammstein is ook industrial... dus... Dát liedje leek op Rammstein. Ik heb er tot nu toe maar 1 gehoord dus ja als de rest totaal anders is...

En Duits is eigenlijk best wel een coole taal om in te zingen, alleen klinkt Links (234) zo Rechts:P

anoniem
15 oktober 2001, 11:39
Op 2001-10-13 21:48, schreef Outshine:
De bassist van me band is helemaal gek van CoB en dan laat ie wel eens een stukje horen.

Hij zegt altijd dat t technisch zo goed is met toonladders en triolen en allemaal andere onzin. Lekker boeiuh!

Ik vind t gewoon eersteklas te***gherrie. Geef mij maar gewoon silverchair, simpel maar toch lekker.

mee eens.. :smile:

anoniem
16 oktober 2001, 17:28
Zware fucking leugenarij.

Zilverstoel nou da's lekkere interesante kut herrie.

Cob is in meervoud toch stukken boeiender.

Vito
8 november 2001, 17:41
COB is gewoon strak... kunnen niet veel bands tegen op

Ditmar
12 november 2001, 22:35
Op 2001-10-13 21:48, schreef Outshine:
De bassist van me band is helemaal gek van CoB en dan laat ie wel eens een stukje horen.

Hij zegt altijd dat t technisch zo goed is met toonladders en triolen en allemaal andere onzin. Lekker boeiuh!

Ik vind t gewoon eersteklas te***gherrie. Geef mij maar gewoon silverchair, simpel maar toch lekker.



Simpele muziek is voor simpele zielen zeg ik altijd maar

Anavrin
15 november 2001, 23:21
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

Outshine
25 november 2001, 01:28
Toch vraag ik me af waarom simpele nummers als Smells like teen spirit zo'n succes zijn geworden? Misschien dat omdat ze door hun eenvoud juist zo lekker klinken voor de meeste mensen?
Technisch hoogvaardige muziek hoeft niet altijd goede muziek te zijn. Het 'lekker klinken' van een nummer is naar mijn mening toch belangrijker.

Btw wat is die 'zanger' van CoB een rasmongool zeg. die gozer moet echt ns effe zanglessen gaan nemen. En al dat bloed enzo vink maar een beetje zielig.

Kitaarhiero
25 november 2001, 21:38
Vandaag eindelijk COB gehoord (lake of Bodom), best wel cool eigenlijk...die gitaren.
die zanger klinkt echter als of hij in een verwurging wordt genomen....irritant...gitaren die ik vet vind en een zangstijl die ik haat...

aan het eind laat hij een boertje, geinig