PDA

View Full Version : Eigen compositie (voor te relaxen)



VHsologitarist
20 maart 2005, 23:23
Hey,

dit is een simpel stukkie (eigen compositie) die ik nog uit moet werken..
Ik hoopte erop om een relaxe sfeer te creeen wat overigens vind ik niet helemaal goed gelukt is. Tis maar een bagger stukkie maar wou het toch ff laten horen wat jullie van de compostie vinden omdat ik met de band eigen nummers moet maken, alvast bedankt.

greets ferry 8-)

http://members.home.nl/ferrybrouwer/2.mp3

Sim Simon
21 maart 2005, 08:10
Klinkt oke. :) Leuke compositie!

Jeroenvanhulsteijn
21 maart 2005, 11:32
ik vind de compositie persoonlijk niet zo heel relaxed.

Echter, de begeleiding klinkt heel erg relaxed (ik vind het heel erg Iron Maiden achtig geluidje, maar dat terzijde), beetje kaal eigenlijk. Kun je niet nog een 2e stem in de begeleiding brengen? Dan hoef je het ook minder op te vullen met soleren.

En over het soleren. Ik vind het geluid erg interessant, eigenlijk best wel mooi. Alleen die snelle freubeltjes werken bij mij op de zenuwen. Komt ook af en toe erg hakkerig over. En dat vind ik persoonlijk niet zo relaxed.
Misschien kun je wat met volume swells werken of reverse delay? Of allebei. Beetje synth strings bladibla effect achtig gefreubel?

Nuja, naar mijn gevoel kun jij veel leukere dingen verzinnen op deze begeleiding.

Gert-Jan
21 maart 2005, 13:12
ik vind de compositie persoonlijk niet zo heel relaxed.

Echter, de begeleiding klinkt heel erg relaxed (ik vind het heel erg Iron Maiden achtig geluidje, maar dat terzijde), beetje kaal eigenlijk. Kun je niet nog een 2e stem in de begeleiding brengen? Dan hoef je het ook minder op te vullen met soleren.

En over het soleren. Ik vind het geluid erg interessant, eigenlijk best wel mooi. Alleen die snelle freubeltjes werken bij mij op de zenuwen. Komt ook af en toe erg hakkerig over. En dat vind ik persoonlijk niet zo relaxed.
Misschien kun je wat met volume swells werken of reverse delay? Of allebei. Beetje synth strings bladibla effect achtig gefreubel?

Nuja, naar mijn gevoel kun jij veel leukere dingen verzinnen op deze begeleiding.

Mee eens. Ik vind het bovendien behoorlijk wringen af en toe.

VHsologitarist
21 maart 2005, 14:57
Gert-jan:

Mee eens. Ik vind het bovendien behoorlijk wringen af en toe.

waar (hoeveel seconde) vind je het wringen? alleen dan kan ik er wat mee ;)
Bij de 15 ongeveer seconden had ik m iets eerder verder door moeten benden. maar voor de rest vind ik nergens wringen (behalve dat mn sound soms wegvalt).
alvast bedankt. 8-)

Jeroen:
Bedantk man,
ja inderdaad wou die snelle riedeltjes erin doen voor als uitbarsting (nogmaals terug beluisterende hoorde ik dat het inderdaad niet passend is), ach ja het zijn probeersels om wat te proberen

Gert-Jan
21 maart 2005, 18:04
0:13 (eronder)
0:17 (erboven)
0:43
0:47
0:55
1:21

Over het geheel genomen lijkt het of je gitaar wat ontstemt is, maar er zitten ook loepzuivere stukken in dus ik weet het niet......

VHsologitarist
21 maart 2005, 20:00
je hebt nog gelijk ook zeg ;)
dankje... mn gitaar ontstemt wel omdat ik pas nieuwe snaren dr op heb, weet alleen ni ofdat het daar aan lag (kan natuurlijk ook in mn spel zitte).

8-)