PDA

View Full Version : nieuwe gitaar: Squier SQ Japan



ToTaL FaKe
20 maart 2005, 19:52
test

ToTaL FaKe
20 maart 2005, 19:52
Na weken nagedacht te hebben om tog maar een richwood strat of tele te kopen zag ik deze van de week op marktplaats staan. Ik was meteen verkocht en belde de man om te vragen hoe de staat ervan was en of er niks met de hals was. Dit was niet het geval en besloot ik dus om hem te kopen. Het enige nadeel was dat de gitaar 140 km verderop stond, dus zat ik te denken om te laten opsturen of gewoon in het weekend ophalen. Ik koos dus voor het laatste en toen ik aankwam en even gespeeld had dacht ik gelijk: Deze koop ik. Hij stond voor zo weinig te koop dat ik hem niet had kunnen laten liggen. Prijs wat ik ervoor betaalt heb is 150 euro, harstikke weinig dus.

De foto's zijn erg groot en het uploaden duurt dan vrij lang..

De foto's kan je zien op http://community.webshots.com/user/randumb105

Het is geen JV maar een SQ. Kwaliteit verschilt niet zo heel veel met elkaar. Hij doet me een beetje denken aan me broers ex Fender USA, dus dat zegt genoeg :)

groovyB3
20 maart 2005, 20:02
GEIL!!

Quink
20 maart 2005, 20:16
Prijs wat ik ervoor betaalt heb is 150 euro, harstikke weinig dus.


Kkkpppprftssssjttt. :o :o Da's dus echt geen geld. Gefeliciteerd en veel plezier ermeee.

ToTaL FaKe
20 maart 2005, 20:18
hhehe ja dat dacht ik ook :-D

voor dat geld ben je eerder gek als je dat laat liggen :)

Wormaap
20 maart 2005, 20:22
Je mag'm wel eens poetsen :-D
Verder wel cool!

DREAMMACHINE
20 maart 2005, 20:30
idd nice! 8-)

...staat er momenteel nog 1 voor 200, maar wel uit 91 ofzo....maar heb zelf geen idee wat de 'goede jaren' voor japanse squiers zijn....

ToTaL FaKe
20 maart 2005, 20:33
1982-1983-1984 die jaren..
in die jaren zijn de JV's en de SQ's gemaakt :)

Cubensis
20 maart 2005, 20:42
hhehe ja dat dacht ik ook :-D

voor dat geld ben je eerder gek als je dat laat liggen :)

...o...dat dacht je dus?
vandaar dar ik je heb moeten overtuigen via msn om 'm te kopen, omdat je twijfelde :P

ToTaL FaKe
20 maart 2005, 20:45
hhehe ja dat dacht ik ook :-D

voor dat geld ben je eerder gek als je dat laat liggen :)

...o...dat dacht je dus?
vandaar dar ik je heb moeten overtuigen via msn om 'm te kopen, omdat je twijfelde :P

:-D bedankt nog eh :wink: