PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar Gibson Nighthawk



ieme
19 maart 2005, 17:24
LOL

ieme
19 maart 2005, 17:25
Een noodgedwongen aankoop gedaan omdat ik bij feedback mijn geld van mn kapotte G-major niet terug kon krijgen. Ik heb toen om niet nog eens 200 km te moeten rijden er maar een Gibson nighthawk uitgezocht.

Een goeie gitaar met een fijne hals! Een lichte en kleine sunburst body. Vele sounds mogelijk door de minihumbucker bij de neck, de singlecoil in de midden en de humbucker bij de brug. 5 standend schakelaar en nog meer mogelijkheden door de push pull tonepot. Als ik in een band zou spelen en slechts 1 gitaar tot mn beschikking zou hebben en toch de LP tele en strat sounds willen hebben is dit echt een aanrader. Maar omdat ik nog verschillende gitaren heb is hij na een middag testen toch wel overbodig als main gitaar, als backup is t een fijne gitaar, maar ik denk dat hij toch plaats gaat maken voor een nieuwe amp!




http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p39025n1.jpg

groovyB3
19 maart 2005, 17:27
Je had dus een tegoedbon van 530 Euro en je verkoopt die Nighthawk voor 600 Euro.... :roll:

ToTaL FaKe
19 maart 2005, 17:28
maar hij moest ook 600 ervoor betalen :wink:

ieme
19 maart 2005, 17:28
Je had dus een tegoedbon van 530 Euro en je verkoopt die Nighthawk voor 600 Euro.... :roll:

moest wel bijlappen uiteraard

DREAMMACHINE
19 maart 2005, 17:28
...tuurlijk... :-D

ieme
19 maart 2005, 17:30
Je had dus een tegoedbon van 530 Euro en je verkoopt die Nighthawk voor 600 Euro.... :roll:

En ik heb niet eens vergoeding gehad voor de 800 km die ik practisch voor niets heb moeten rijden...

groovyB3
19 maart 2005, 17:57
Teringeikels zijn het bij Feedback....

BassAgent
19 maart 2005, 17:59
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!

ieme
19 maart 2005, 18:01
Teringeikels zijn het bij Feedback....

Ja... daar ben ik ook achter, dit is eens en nooit weer dat ik zaken doe met Feedback!

groovyB3
19 maart 2005, 18:02
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!


Pfff waar slaat dat nou op. Als jij een lelijk wijf ziet zeg je toch ook niet 'zij is een lelijk grafwijf, maar ze zal vast lekker neuken'....

Azrael
19 maart 2005, 18:05
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!


Pfff waar slaat dat nou op. Als jij een lelijk wijf ziet zeg je toch ook niet 'zij is een lelijk grafwijf, maar ze zal vast lekker neuken'....

Sommige lelijke wijven kunnen best neuken hoor! :razz:

BassAgent
19 maart 2005, 18:08
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!


Pfff waar slaat dat nou op. Als jij een lelijk wijf ziet zeg je toch ook niet 'zij is een lelijk grafwijf, maar ze zal vast lekker neuken'....
Wat, ik vind de echte fender strats ook niet mooi, maar ze klinken wel mooi...

Fumi SG
19 maart 2005, 18:25
stel mierenneukers daar bij Feedback hoor!! :-?

Anders Destium
19 maart 2005, 19:33
Een zwarte Nighthawk is best een leuke gitaar, maar deze is natuurlijk graflelijk LOL. Oh, veel plezier ermee, hij zal best goed klinken (en het is een Gibson, waar sommige kleuters spontaan een stijve van krijgen) :lol:

Ik denk dat het in dit geval vooral aan G-major lag, ik heb soortgelijke dingen meegemaakt waarbij leveranciers ons het vuile werk lieten opknappen (klanten te woord staan en de vrede bewaren) terwijl ze zelf keihard aan het falen waren :evil:

up-guitarman
19 maart 2005, 19:53
Ik vind hem ook niet echt mooi ... Maar om nu te zeggen graflelijk ...
En het is best een goeie gitaar (heb er wel ma even op gespeeld ma eerste indruk is belangrijk he !!!)

Dat het persé aan G-major zelf ligt zou ik niet onmiddellijk durven stellen, kan even goed de slechte service van de winkel zijn !!!

up-guitarman
19 maart 2005, 19:54
Ik vind hem ook niet echt mooi ... Maar om nu te zeggen graflelijk ...
En het is best een goeie gitaar (heb er wel ma even op gespeeld ma eerste indruk is belangrijk he !!!)

Dat het persé aan G-major zelf ligt zou ik niet onmiddellijk durven stellen, kan even goed de slechte service van de winkel zijn !!!

up-guitarman
19 maart 2005, 19:55
Ik vind hem ook niet echt mooi ... Maar om nu te zeggen graflelijk ...
En het is best een goeie gitaar (heb er wel ma even op gespeeld ma eerste indruk is belangrijk he !!!)

Dat het persé aan G-major zelf ligt zou ik niet onmiddellijk durven stellen, kan even goed de slechte service van de winkel zijn !!!

Droffie
19 maart 2005, 20:03
Hmmm...vind helemaal niet zo lelijk. Vraag me alleen af waarom die brug humbucker scheef zit. Heeft dat met looks of sound te maken :???:

soup
19 maart 2005, 20:07
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!


Pfff waar slaat dat nou op. Als jij een lelijk wijf ziet zeg je toch ook niet 'zij is een lelijk grafwijf, maar ze zal vast lekker neuken'....

Sommige lelijke wijven kunnen best neuken hoor! :razz:


EN JIJ ZEI DAT JE VRIENDIN KNAP WAS HE , SURE, ik moet al geen foto's zien maar als je ze aanbied toon maar

Azrael
19 maart 2005, 20:24
Ik vind de Nighthawks echt graflelijke gitaren, maar hij zal vast goed klinken!


Pfff waar slaat dat nou op. Als jij een lelijk wijf ziet zeg je toch ook niet 'zij is een lelijk grafwijf, maar ze zal vast lekker neuken'....

Sommige lelijke wijven kunnen best neuken hoor! :razz:


EN JIJ ZEI DAT JE VRIENDIN KNAP WAS HE , SURE, ik moet al geen foto's zien maar als je ze aanbied toon maar

Excusez moi....wie zegt dat ik het over mijn vriendin had slimmerd....

schwalbe
19 maart 2005, 20:41
Ik vind ze zeker niet lelijk, en laten we wel wezen: eindelijk eens een Gibson die niet overpriced is.

Anders Destium
19 maart 2005, 21:05
Ze klinken wat moderner dan bijvoorbeeld LP's, Guhlenn van het forum heeft er eentje en die klinkt heel vet :)

Droffie
19 maart 2005, 21:09
Ik vind ze zeker niet lelijk, en laten we wel wezen: eindelijk eens een Gibson die niet overpriced is.

Euhh...is tegenwoordig niet alles overpriced?

bazzieman
20 maart 2005, 00:01
Super gitaartje! niks graflelijk! kvint wel mooi! joh!
stelletje eikels!

RUIS
20 maart 2005, 00:19
LELIJK LELIJK LELIJK LELIJK :stop:

vulvasonic
20 maart 2005, 01:12
Ik vind het ook een enorm lelijk en daarom mislukt ontwerp. Het idee achter die plank was okee, maar ze hadden nooit zo'n 'ik wil wel maar ik kan nie' LesPaul-achtig uiterlijk moeten nemen. Ze hadden OF iets heel anders moeten verzinnen, OF ze hadden de body moeten nemen van een Les Paul junior ofzo.

Ik heb inderdaad al van verschillende personen mogen vernemen dat het kwalitatief best hele leuke gitaren zijn. Zelf heb ik er nog nooit eentje durven aanraken. Zoveel lelijkheid kan mijn hart niet aan.

Anders Destium
20 maart 2005, 01:48
Welk een kleinburgerlijk geestgesteldheid ligt ten grondslag aan een dergerljk adagium :roll:

vulvasonic
20 maart 2005, 01:56
Welk een kleinburgerlijk geestgesteldheid ligt ten grondslag aan een dergerljk adagium :roll:

Ik ben maar een eenvoudig mens :satisfie:

Anders Destium
20 maart 2005, 01:57
was ook dergelijk ipv dergerlijk :D

vulvasonic
20 maart 2005, 02:01
was ook dergelijk ipv dergerlijk :D

Lees het nu nog es...... :D

Anders Destium
20 maart 2005, 02:05
da bedoel ek :lol:

up-guitarman
20 maart 2005, 02:33
Ik vind ze zeker niet lelijk, en laten we wel wezen: eindelijk eens een Gibson die niet overpriced is.

Ik vind ook niet alle nighthawks lelijk "als de nacht" hoor ...
Enkel vind ik ze met deze kleur niet echt geslaagd ... (over het algemeen vind ik ze ook niet zo wauw mooi, maar kan ermee door)

wessel
20 maart 2005, 11:31
vindt het wel een vette gitaar, is weer eens wat anders. ook de elementen setup lijkt me wel vet... Hoe klinkt'ie nou? Zijn de elementen een beetje goed? kzou hem gewoon houden denk ik. Wat voor versterker wou je ervoor hebben eigenlijk?

Mitch
20 maart 2005, 13:39
Ze klinken super, zonder meer, maar die body staat zelfs bij mijn bescheiden lichaam-afmetingen klein. Maf uiterlijk, zeer vreemd dat de ontwerpafdeling van Gibson daar mee op de proppen is gekomen.

Toffe gozer
20 maart 2005, 18:33
Dit is gewoon gecamoufleerde spam :-?

strattie
20 maart 2005, 19:10
boeiend houd je bek gewoon :-?

Mitch
20 maart 2005, 19:43
Sja....beetje wel, maar het is ook wel een follow-up van het 'ik wil mijn tegoedbon lozen'-topic. Maar weet je wat: geef hem gauw aan bij de Forum-politie :cool:

ieme
20 maart 2005, 20:00
ey toffe gozer, niet zeuren! ik heb een nieuwe gitaar en daar geef ik een review van... dat die gitaar inmiddels in de verkoop is, tsja, daarom kan ik wel melden dat ik een nieuwe gitaar heb....

Anders Destium
20 maart 2005, 20:18
Eigenlijk is het bij gearsluts altijd zo dat een topic over een nieuwe gitaar spam is, je weet nooit hoelang hij blijft :lol:

ieme
21 maart 2005, 09:35
Eigenlijk is het bij gearsluts altijd zo dat een topic over een nieuwe gitaar spam is, je weet nooit hoelang hij blijft :lol:

toen ik t topic opende was t toch echt nog een nieuwe gitaar hoor!

:-D

ieme
22 maart 2005, 21:39
:-D