PDA

View Full Version : Roadkill in Vlissingen



FNaRK
19 maart 2005, 16:01
voor degene in de buurt
strandtent (?) PanthaRij in Vlissingen
aanvang 17:00 uur

voor ons ook een uitdaging omdat we ene full set gaan spelen met nummers die we al ruim een jaar niet gespeeld en gerepeteerd hebben :D (dat wordt dus chaos)

thijsov
19 maart 2005, 23:42
nou, ik kom niet hoor :D

Marc Oblivian
21 maart 2005, 14:45
En? hoe ging het? Viel het mee??

FNaRK
21 maart 2005, 15:44
:-D
het was apart, zowiezo in een strandtent spelen is voor ons vreemd,
het was prachtig weer, binnen en op het buitenterras zat het bomvol, om 17:00 mochten wij aftrappen en raad eens:

ik heb nog nooit een tent zo snel zien leegstromen :zz:

Al met al bleven er wel wat mensen hangen, algemene indruk van personeel was dat iedereen het erg goed vond .... alleen een beetje hard :roll:

Anyway, goede gage ontvangen, lekker gegeten en gedronken en redelijk op tijd thuis .... het kan slechter.

Marc Oblivian
24 maart 2005, 10:53
Heheh....tja...je moet wel net het goede publiek hebben: "doorsnee"publiek vindt alles wat met overstuurde gitaren te maken heeft (en zekers metal) al gauw te hard... :-? moet je gewoon een beetje mazzel mee hebben. Wij hebben bedacht om er ook wat covers tussen te gooien om het gemiddelde publiek dan toch nog een beetje te paaien. :roll:
Maar goed...als je het zelf maar naar je zin heb gehad en de mensen die wel bleven kijken het goed hebben gevonden, dan mag je niet klagen lijkt mij :)

Marc Oblivian
24 maart 2005, 10:54
Damn...zie nou pas dat jullie ook naar Zweden gaan....echt goed :o :o

Marc Oblivian
24 maart 2005, 10:56
Hoe krijgen jullie dat in hemelsnaam voor elkaar??????

Embryoyo
24 maart 2005, 12:45
Kon je dat niet in 1 post zetten?

Marc Oblivian
24 maart 2005, 13:41
Nou idd, je hebt gelijk!
Ik zal aan de moderator vragen of hij er wat aan kan doen.......dit topic is al zo lang.....zodirect raakt er nog iemand de draad kwijt

Embryoyo
24 maart 2005, 14:16
Zo moeilijk is dat niet :roll:

http://www.gitaarnet.nl/forum/templates/forumstijl/images/lang_english/icon_edit.gif

FNaRK
24 maart 2005, 14:55
Hoe krijgen jullie dat in hemelsnaam voor elkaar??????

lang verhaal,
maar voorlopig zijn we nog bezig met onderhandelingen over de reis- en verblijfskosten