PDA

View Full Version : Maten van speakercabinetten



fhensen
19 maart 2005, 15:11
Hallo,

Ben nieuw op dit forum, waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld. Ben op zoek naar maten van cabinetten (internet sites, boeken etc...). Heeft iemand de maten en/of de layout van een Koch 2*12 speakercabinet (rechtopstaande model)?

Bedankt

Frank

nicoverduin
19 maart 2005, 18:54
Frank,

Voor de maten van Fender kasten moet je zijn bij http://www.ampwares.com/ffg

Nico :-D

fhensen
21 maart 2005, 16:46
Hi Nico,

Bedankt voor de info. Zijn er nog andere sites waar je maten van kasten kunt afhalen (misschien met compleet bouwschema).?

Bedankt

Frank

fhensen
21 maart 2005, 16:46
Hi Nico,

Bedankt voor de info. Zijn er nog andere sites waar je maten van kasten kunt afhalen (misschien met compleet bouwschema).?

Bedankt

Frank

nicoverduin
21 maart 2005, 18:48
Frank,

Niet dat ik weet. Ik maak wel zelf kasten, maar ik leid de maten af door terug te redeneren en maak dan zelf eerst een tekening.
Nico

fhensen
22 maart 2005, 08:55
Nico,

Heb je ooit zelf een slanted 2*12 gemaakt zoals de Koch's van Kooijmans? Zijn handelbaar en de bovenste speaker is ideaal voor extra monitor. Zeker als je op een klein podium staat en dus dicht bij de speaker.

Als ik 2 van die kasten maak kan ik mijn stereo Peavey classic 50/50 erop aansluiten, met mijn Hughes and Kettner Tubeman Plus.

Frank

fhensen
22 maart 2005, 08:55
Nico,

Heb je ooit zelf een slanted 2*12 gemaakt zoals de Koch's van Kooijmans? Zijn handelbaar en de bovenste speaker is ideaal voor extra monitor. Zeker als je op een klein podium staat en dus dicht bij de speaker.

Als ik 2 van die kasten maak kan ik mijn stereo Peavey classic 50/50 erop aansluiten, met mijn Hughes and Kettner Tubeman Plus.

Frank

nicoverduin
22 maart 2005, 09:11
Nope,
Ben nu bezig met de tekening voor een Vibroking 2x12 extension cabinet
NIco

Jeroenvanhulsteijn
22 maart 2005, 09:22
Electrovoice (www.electrovoice.com) heeft veel van zijn kasten in AutoCAD tekeningen staan op hun site.