PDA

View Full Version : Roadkill doet ook 'ns een covertje....



FNaRK
19 juli 2002, 22:17
maar dan wel van een band die weinig mensen zullen kennen. We werden gevraagd voor een "tribute cd" van Hammerhawk, een nederlandse heavy metal band die al 20 jaar bestaat (oh ja, die....)
Hebben in 2 uurtjes, heerlijk analoog op 8 sporen een nummertje opgenomen. Luister eens, de stijl ligt erg dicht tegen onze muziek aan.
PS: mp3'tje op de site is teruggebracht naar mono, om de grootte wat te beperken.
HEAVY METAL !
http://home.kabelfoon.nl/~hoed/lasthunter.mp3

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: roadkill op 2002-07-22 23:33 ]</font>

Ibanez
20 juli 2002, 11:02
Klinkt erg goed! Hoewel ik het nummer niet ken. De stem van jullie zanger heeft een beetje iets van james hetfield. Oja, hebben jullie ook een cd in een winkel? of kan je die alleen nog maar via internet kopen?

FNaRK
20 juli 2002, 11:07
[quote]De stem van jullie zanger heeft een beetje iets van james hetfield. Oja, hebben jullie ook een cd in een winkel? of kan je die alleen nog maar via internet kopen?/quote]

Grote inspiratiebron van de zanger is inderdaad Hetfield en Mustaine (Megadeth).
En de cd is alleen nog via de website en bij optredens te bemachtigen...helaas

MADdie86
29 juli 2002, 19:56
Man ik waan me bijna in het onbegonnen werk van metallica :grin:
Wat een stem en wat een gitaar spel.

MetalliCat
31 juli 2002, 16:14
Phat :smile:

BLOK182
6 augustus 2002, 22:20
Echt cool man.

Bouke
9 augustus 2002, 21:49
mjammie! Lekker man!

Bouke

hoofd
11 augustus 2002, 12:50
ik sliut me aan bij de rest :grin: Laat 't weten als jullie een keer in Amsterdam spelen!

BLOK182
11 augustus 2002, 14:16
Of in Venlo :wink:

Noctiis
17 augustus 2002, 11:57
ik luister net het nummer No One, en ik had het wel eens eerder gehoord op Hollands Metaal.
De muziek is wel aardig, alleen die zang is totaal niet 'my cup of tea' :smile:
Maar ga vooral verder, probeer alleen eens iets experimenteler bezig te zijn kwa songwriting, het klinkt allemaal wel heel erg cliche en basic naar mijn mening...

FNaRK
17 augustus 2002, 15:25
[quote]De muziek is wel aardig, alleen die zang is totaal niet 'my cup of tea'
Maar ga vooral verder, probeer alleen eens iets experimenteler bezig te zijn kwa songwriting, het klinkt allemaal wel heel erg cliche en basic naar mijn mening... /quote]
----------------------------------------
Het nummer No One is inmiddels al wat jaartjes oud, hebben het zelfs nog met een andere zanger opgenomen (zware brul-grunt)
En qua orginaliteit: met deze band proberen we absoluut niet experimenteel bezig te zijn. De een noemt het inderdaad cliché, wij noemen het zelf inderdaad basic heavy metal. Da's wat we doen en met deze band ook blijven doen, wat niet wegneemt dat er de nummers die we nu aan het schrijven zijn wel wat meer "prog-invloeden" terug te vinden zijn.

Noctiis
17 augustus 2002, 15:29
Okidokie,
succes met de band!

Thomasvv
19 augustus 2002, 01:56
Ik check jullie uit op Lentepop :smile:

MegaDrive
27 augustus 2002, 00:37
Groeten aan Gabor van de BCRich dude!!! :grin:

Guitarfreak
6 november 2002, 18:09
Eej man vettt! erg gaaf en snelle metal! Laat me weten als je in de buurt van hengelo komt!!!

geertenno
18 november 2002, 17:39
Op 2002-08-17 15:25, schreef roadkill:

De muziek is wel aardig, alleen die zang is totaal niet 'my cup of tea'
Maar ga vooral verder, probeer alleen eens iets experimenteler bezig te zijn kwa songwriting, het klinkt allemaal wel heel erg cliche en basic naar mijn mening...
----------------------------------------
Het nummer No One is inmiddels al wat jaartjes oud, hebben het zelfs nog met een andere zanger opgenomen (zware brul-grunt)


Was dat met Mich?

Mac-F
21 november 2002, 03:57
LEKKER! LEKKER! LEKKER! LEKKER!

Die muziek wil ik ook maken. En die zanger, hebben jullie nou een andere zanger? Dan wil ik het telefoonnummer van die oude zanger wel. Die drummer en de bassist wil ik ook wel hebben. En de gitarist? Nee die niet, want ik ben een egotripper. Maar die dubbele gitaarrifjes zijn toch wel erg lekker. Ik zal er nog eens over nadenken.

Shredhead
25 december 2002, 06:06
Hee dit is een lekker nummer :smile:

sash
31 december 2002, 00:28
Klinkt cool!

RaNk
2 januari 2003, 08:35
Klinkt goed!