PDA

View Full Version : tweedehands epi G series, vertrouwen?



abbys
19 maart 2005, 00:12
wil nu ik weekendwerk heb mezelf es verwennen (ben 16, niks te duur), wat denken jullie hiervan? Ben nogal onzeker qua tweedehands
(moet iets in die trend zijn, dus andere merken opnoemen hoeft niet hoor)

http://www.koopjeshoek.be/article.php/11255.html
http://www.koopjeshoek.be/article.php/9042.html

Diedo
19 maart 2005, 00:28
Die eerste is sowieso veel te duur: bij de feedback kost die G400 NIEUW 339,- euro... die tweede zou ik persoonlijk ook niet nemen... nieuwprijs van de tweede was geloof ik rond de 450,- euro, dus dan is 375,- met lakschade en dergelijke ook echt veel te veel.

Ik denk dat je wat langer moet rondkijken en dan pas wat moet kopen. dan weet je ook wanneer iets een goede prijs heeft en wanneer niet.

Persoonlijk vind ik 2e hands een uitkomst: als het ding je toch niet bevalt kun je het voor net zoveel weer verkopen (mits je niet genaaid bent...)
opletten op wat je koopt is wel een vereiste, maar dat is altijd wel van toepassing!

vester86
19 maart 2005, 00:39
kijk ook eens op de grotere sites: www.marktplaats.nl en www.gitaarmarkt.nl

ToTaL FaKe
19 maart 2005, 09:06
die eerste is zowieso veel ste duur, en die 2e is ook te duur.

Stuur Glacius is een PM, die heeft een SG custom(die van de 2e link dus) te koop zijn voor 250 euro :)

grayfink
19 maart 2005, 09:49
" www.marktplaats.nl en www.gitaarmarkt.nl "

Misschien niet zo handig voor iemand uit Belgie die 16 jaar is...

2ehands kun je misschien op ebay kijken naar aanbiedingen uit landen in de EU van verkopers die internationaal versturen.

Of: www.musicstore.de of zo. Of gewoon de lokale gitaarboer bezoeken.

vester86
20 maart 2005, 01:28
misschien dat veel belgische verkopers ook wel op die site zitten..... ik lees vaak genoeg op gitaarmarkt dat de verkoper in het "buitenland" zit, en 9 van de 10 keer is dat belgie

glacius
20 maart 2005, 10:41
ik heb ook zon g400 custom te koop staan , een zwarte ..

stuur me even een pm als je intresse hebt