PDA

View Full Version : kurt vermoord/zelfmoord



kurt=dead
19 juli 2002, 14:31
hoi zelf weet ik het niet maar veel mensen zeggen dat hij zelfmoordpleegde omdat de pers lullige dingen over hem schreven.
reden tot zelfmoord:alles werd van hem af genomen omdat hij af moest kicken en als alles wat je lief is op aarde,alles waar je voor leeft af wordt gepakt heeft het geen zin om te leven.En hij leed natuurlijke wel een beeetje onder de artikelen wat de pers over hem schreef,maar ik denk niet zo erg dat hij zelfmoord wou plegen.reden tot moord: courtney kon hem natuurlijk helemaal zat zijn omdat zij altijd voor hem moest zorgen en courtney ging niet zelf in het huis kijken waar hij op 8 april werd gevonden en het kindermeisje van frances zei ook dat courtney en kurt het in de laatste weken toen kurt nog leefde het vaak over het veranderen van het testament hadden.En er schijnt dat er nog eeen tweede afscheidsbrief bestaat en dat kurt nooit zelfmoord had kunnen plegen,want hij had 3 shots heroine van te voren genomen.Nou schrijf maar op wat je er van vindt of als je wat wil toevoegen en ik vindt het ook een beetje vaag dat sommige mensen alleen kurt aanbidden zonder dave en krist en pat en de rest was er geen NIRVANA!!!!mzzl.

Ibanez
19 juli 2002, 17:30
Ik denk dat dit geen goed onderwerp is om in dit forum over te praten.... :grin:

Kitaarhiero
19 juli 2002, 18:49
Ik denk dat Kurt=dead maar even "heavier than heaven" moet lezen....

hij ging niet metéén plat na een shot te hebben gezet, zijn geweer lag naast hem, dus die had hij zo opgepakt.
Kurt was verder een beetje een gek mannetje, en z'n verslaving en de negatieve pers waren dingen waar hij helemaal niet tegen kon. Hij lag trouwens in het Tuinhuis waar niemand de moeite had genomen om erin te kijken.

wat de andere leden van Nirvana Betreft... zonder Dave en Krist zou Nirvana er idd niet geweest zijn, en Pat zou ook een veel belangrijkere rol hebben kunnen krijgen als Kurt nog zou hebben geleefd... de inbreng van de andere leden zou voor het "nieuwe album" sterk zijn uitgebreid. De liedjes die Dave Grohl speelt op het debuut van de Foo-fighters bevatten een groot aantal liedjes die voor Nirvana geschreven waren... en die Kurt Cobain ooit nog heeft geprobeerd te oefenen.
Maar een frontman, die de meeste nummers schrijft, lead-gitaar speelt en dus ook nog zingt trekt ook gewoon enorm de aandacht... en het materiaal van Nirvana wat bekend is is allemaal door hem gemaakt, die andere 2-3 leden zijn voor het sociale en het podium.

nilfisk
20 juli 2002, 10:15
owwwww, ik kan het gewoon niet laten !!
Burt Cocaine is dead, ahh, nevermind...
Ok verder wel veel respect voor deze man, qua muziek dan hae enne, all great artists go 2 heaven. kijk maar naar jimi hendrix, freddy mercury noem maar op..

pimmetje
20 juli 2002, 14:08
Op 2002-07-20 10:15, schreef nilfisk:
... all great artists go 2 heaven. kijk maar naar jimi hendrix, freddy mercury ...

Wil je zeggen dat de slechte artiesten niet dood gaan ??? Als voorbeeld wil ik alleen Linda McCartney aanhalen :grin:.

Kitaarhiero
20 juli 2002, 15:05
linda to paul: "Honey! listen! I can play Frere jaques on your keyboard!"
Paul: "well hon, maybe you could play the piano in this new band I'm starting.."
:razz:

Ditmar
20 juli 2002, 15:25
Nou ja, wat ik nog altijd wazig vind is dat bij de grunge periode bijna synoniem staat aan nirvana, en dat terwijl er uit die tijd veel betere bands zijn die het ook nog langer hebben volgehouden en een stuk interessantere platen hebben gemaakt......dan moe je dus denken aan Pearl Jam, Soundgarden, Alice In Chains, dat soort dingetjes. Ik snap nog steeds niet wat er beter was aan nirvana boven die andere...... anyone ???

stinkhippie
20 juli 2002, 16:28
kurt cobain word niet gemist

Kitaarhiero
20 juli 2002, 18:58
Vertel dat maar eens aan z'n familie :razz:

stinkhippie
20 juli 2002, 19:05
die hadden zowiezo al moeite met die schreeuwlelijk

BLOK182
20 juli 2002, 20:13
Sorry maar persoonlijk vind ik Kurt een klootzak. Heeft alles wattie hebben kan, snuift of spuit zich dan vol drugs en laat zijn trouwe fans en vrouw en weet ik wie nog meer ahcter maar toch is het een held (ik snap het niet meer hoor)

kurt=dead
20 juli 2002, 20:45
hij gebruikte de heroine ook om zijn maagpijn te verzachten maar hoe kom je op het idee omdat te gaan gebruiken,hij was gewoon wel een soort van junkie en courtney mist hem niet en (stopnd in zijn afscheidsbrief) ((zelfmoord gepleegd)) omdat hij niet wou dat zijn dochter hem aan de drugs kapot zag zien gaan en hij belevede geen plezier in zijn optredes wat Freddie Mecury wel had en pearl jam,smashing pumpkins,mudhoney(hoe je het schrijven mag),sonic youth,soundgarden en hole waren ook zeker weten goed.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kurt=dead op 2002-07-21 16:23 ]</font>

Kitaarhiero
21 juli 2002, 18:51
Als schrijver is Kurt naar mijn mening wel een van de besten... voor de rest... tuurlijk zijn er mensen die beter gitaar kunnen spelen en zingen... maar goed = niet meteen technisch goed.

stinkhippie
21 juli 2002, 18:58
zijn we nou een keer uitgeluld over nirvana?

Pee
21 juli 2002, 19:23
nope, dila moet nog komen :smile:

suzanne
22 juli 2002, 13:21
HAHA, ja ik vroeg me ook al af waar ze bleef! :razz:

Rocks
22 juli 2002, 14:35
Nirvana heeft een cult-status bereikt en ligt bij de alto's wel "correct" in de markt.Op zich is het helemaal geen slechte band,maar jammer dat het zo'n status heeft.Een beetje hetzelfde als die mislukkeling van een Che Guevara.Maar ja.....

Ditmar
22 juli 2002, 19:06
Ja, maar waarom hebben Alice In Chains en SoundGarden niet die status, die hadden zowel een betere zanger als betere liedjes en daarnaast hielden ze het ook nog eens langer uit (ook niet lang, maar toch)

Bins
22 juli 2002, 19:26
Marketing...

pimmetje
23 juli 2002, 10:00
Dat heeft idd veel met de inbreng van de platenmaatschappijen te maken... EN het bekendste bandlid ging op tijd de pijp uit.

Dat laatste is volgens mij ook zo bij artiesten/bands als Jimi Hendrix, Janis Joplin, de Doors, etc.. Die hebben namelijk in hun korte leventje veel goeds gedaan, maar ook een hele berg puin gemaakt. De kans dat die berg puin bij langer leven harder zou gaan groeien dan de hoeveelheid goed werk, acht ik vrij groot. Op tijd dood neervallen heeft volgens mij voor die mensen prima gewerkt.

En dan kom je weer terug bij marketing, want de marketeers weten je wel aan te praten hoe zonde 't is dat die mensen zo vroeg zijn gestorven. Gelukkig hadden ze nog wat werk van de artiest liggen. Dat zie je ook vrij sterk bij bijvoorbeeld Herman Brood.

Rocks
23 juli 2002, 14:17
en dan krijg je die obscure klote opnames van Hendrix met de chicci sisters of weet ik veel wat.Alle laatste centen worden eruit gezogen.
Marketing is inderdaad de reden.
Wat een discussie zonder Dila.Rust......

kurt=dead
23 juli 2002, 15:22
ach jee

Kitaarhiero
23 juli 2002, 19:09
Het is idd zo dat iedereen zo hangt op "nevermind" bij Nirvana, terwijl het echte goede werk vooral op "In Utero" te vinden is.
opzich is Nirvana helemaal niet zo heel erg gemarket, het schijnt allemaal aan de mixage van "Nevermind" te liggen (te netjes), daar komt nog bij dat Geffen een Major label was en dus voor een grote distributie kon zorgen.
En men had misschien ook een beetje genoeg van al die brave hairmetal en danspasjes bandjes.

Bins
23 juli 2002, 19:33
In Utero? Jij bent gek! :wink: Bleach man, en die daarna, ben de naam ff kwijt, in utero vond ik, tja..hoe zeg je dat...Ik was in iedergeval niet zo heel erg gek van die plaat. Ow, incesticide (sp?) zo heette die 2e.

kurt=dead
23 juli 2002, 19:38
het leven is een grote douchkop waar soms iets in vast zit en soms iets uit komt....................

Kitaarhiero
24 juli 2002, 12:48
Op 2002-07-23 19:33, schreef Bins:
In Utero? Jij bent gek! &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif"> Bleach man, en die daarna, ben de naam ff kwijt, in utero vond ik, tja..hoe zeg je dat...Ik was in iedergeval niet zo heel erg gek van die plaat. Ow, incesticide (sp?) zo heette die 2e.

insecticide is de derde :razz:

Op in Utero staan een aantal van de beste nummers van Nirvana (de mooisten staan echter wel op Nevermind), en begint meteen met het afwijzen van hun succes door Smells Like teen spirit
Bleach is wel wat vuiler, maar de meeste nummers op die plaat hebben niet mijn voorkeur.

Bins
24 juli 2002, 13:03
#$%^ Mijn mening is de wet!! Hoe durf je! You will obey!!


:wink: :grin:

kurt=dead
24 juli 2002, 15:11
alle liedjes van nirvana zijn leuk maar vooral aneurysm(ofzoiets) en lounge act en plateau en smells en zo laten ze haast alleen maar horen en een paar andere liedjes van nevermind en die oude clips laten ze al helmaal nooit meer zien net zo als clips van de smashing pumpkins en hole echt kut

alhambra
24 juli 2002, 19:26
Idd alle liedjes van Nirvana zijn leuk zeker niet meer en vaak wel minder dan dat.
En as jullie nou niet ophouden over die dooie sukkel dan graaf ik Freddy weer op.

O eeehhhh shit bijna weer de smiley vergeten :grin: .

Rocks
25 juli 2002, 15:05
Kitaarhiero:
"En men had misschien ook een beetje genoeg van al die brave hairmetal....."

Huh welke brave hairmetal.Je bedoelt toch niet Metallica of zo.Nu hebben we pas last van brave metalbandjes met correcte(lees:door de managergoedgekeurde) uitlatingen.

Bins
25 juli 2002, 15:22
D'oh
Metallica is toch geen hairmetal man. "hair" als in haar, als in gasten met groot haar. Ja ik zei "groot" haar, anders kan ik het niet uitleggen. :grin:
http://www.geocities.com/SouthBeach/Marina/7555/poison.html
zoiets dus

PluueeR
25 juli 2002, 15:25
Op 2002-07-22 14:35, schreef Rocks:
Op zich is het helemaal geen slechte band,maar jammer dat het zo'n status heeft.Een beetje hetzelfde als die mislukkeling van een Che Guevara.Maar ja.....


Dat gedoe met die Che Guevara heb ik nooit begrepen. Gaan we straks ook Osama Bin Laden aanbidden en met T-shirts van hem rondlopen? Mocht toch hopen van niet.

Wat Kurt Cobain betreft. Tjah, gewoon zelf moord denk ik en z'n vrouwtje zal dat al wel hebben zien aankomen.

nilfisk
25 juli 2002, 16:26
euhmm, vergelijk ché niet met osama bin laden hae....das erg gevaarlijk... ché was een vrijheidstrijder osama gewoon een ordinaire terrorist

Bins
25 juli 2002, 16:31
Ik denk als je het aan Bin, of Laden, of hoe je hem ook moet noemen (Osama klinkt een beetje buddy-achtig) zou vragen, hij ook zou zeggen dat hij een vrijheidstrijder was.
En nee ik ben niet pro-binladen, of anti Guevarra (sp?). Dus begin daar niet over. Tis gewoon een kwestie van perspectief.

Lekker off-topic heh? :grin:

Rocks
26 juli 2002, 15:21
Che was een lastig persoon voor Fidel.Fidel heeft na de geslaagde revolutie besloten Che naar Afrika te sturen om daar voor de revolutie te gaan zorgen.Aangezien che nogal onhandig was voor Cuba was dit ideaal.In Cuba werd hij als ideaal afgeschilderd.Na de mislukte massaslachting in Afrika is hij naar de rimboe van Zuid-Amerika gestuurd waar hij uiteindelijk door een domme tactiek vermoord is door een regeringsleger.
Ik kan me dood ergeren aan al die t-shirts en mensen die zonder enig benul van realiteit Che adoreren.Het is gewoon een slimme marketing geweest van Fidel en de zijnen.
Ik denk dat Che en Fidel niet veel verschillen van Osama en z'n Al-qaida.Misschien was het alleen iets kleinschaliger.
Kortom jongens en meisjes.Ken uw geschiedenis!!

kurt=dead
26 juli 2002, 15:39
oke

alhambra
26 juli 2002, 16:04
Op 2002-07-26 15:21, schreef Rocks:
Che was een lastig persoon voor Fidel.Fidel heeft na de geslaagde revolutie besloten Che naar Afrika te sturen om daar voor de revolutie te gaan zorgen.Aangezien che nogal onhandig was voor Cuba was dit ideaal.In Cuba werd hij als ideaal afgeschilderd.Na de mislukte massaslachting in Afrika is hij naar de rimboe van Zuid-Amerika gestuurd waar hij uiteindelijk door een domme tactiek vermoord is door een regeringsleger.
Ik kan me dood ergeren aan al die t-shirts en mensen die zonder enig benul van realiteit Che adoreren.Het is gewoon een slimme marketing geweest van Fidel en de zijnen.
Ik denk dat Che en Fidel niet veel verschillen van Osama en z'n Al-qaida.Misschien was het alleen iets kleinschaliger.
Kortom jongens en meisjes.Ken uw geschiedenis!!

Ik dacht rocks dat moet haast wel een amerikaan zijn :grin: . Okee terrorisme kan je alleen maar veroordelen laten we het daarover eens zijn, maar 1 dan zou wel is goed zijn en dat is dat die amerikanen is een keer hun bek houden en niet supermachtje willen spelen.

Rocks
26 juli 2002, 16:54
Amerikaan ben ik zeker niet en symphatisant van het huidige en vroegere regime al helemaal niet.Ik zie net als de terroristen in dat Amerika z'n grote bek moet houden en dat we ze beter een keer door de plee kunnen spoelen met de familie Bush voorop.
Mijn kijk op de "vrijheidsstrijders" is onafhankelijk.

p.s.ben jij geen Belg(niet spottend bedoeld)

Thomasvv
27 juli 2002, 00:17
klopt, hij is geen belg :smile: kan je zo zien bij "locatie" :smile:

pimmetje
27 juli 2002, 08:06
Toch altijd leuk om te zien dat zo'n topic door 1 opmerking volledig verandert :smile:. Over ome Kurt komt weinig meer langs...

Overigens vind ik de opmerking "supermachtje spelen" over de VS wel een beetje naief. We willen als westerse wereld zo graag overal zo graag onrecht tegengaan (en tegelijkertijd democratie door een ieders strot douwen). Als de VS niet voorop gaat in alle beslissingen omtrent ingrijpen in lastige situaties, zie ik de VN en de EU alleen maar vergaderen en moeilijk kijken.

Je kan 't niet altijd eens zijn met de beslissingen van Bush (en voorgangers) en de zijnen, maar er worden tenminste beslissingen genomen.

In Europa lijkt men al te zijn vergeten dat diplomatiek bedrijven met gevaarlijke mensen alleen leidt tot nog rottere situaties... Churchill werd voor de oorlog ook uitgelachen en weggehoond wanwege zijn starre houding tegenover Hitler. Achteraf wenst toch iedereen dat men eerder naar hem had geluisterd en had opgetreden.

alhambra
27 juli 2002, 13:31
Okee maar is dat wij onrecht vinden wel onrecht in de ogen van andere landen en wie zijn wij om andere landen onze norman en waarden op te dringen.
Trouwens mijns inziens (mooi gezegd he :grin: ) is niet de tegenztelling in politieke opvattingen de daadwerkelijke reden van oorlog en terrorisme maar gaat het hier veel meer om ongelijkheid en geld het wordt hoog tijd dat wij (de westerse wereld) is na gaan denken over wie zijn wij eigenlijk en waarom zijn anderen "tegen ons" en waar komt dat door. En ik wil niet meteen de hele wereld economie hier bespreken maar het is toch b.v. belachelijk dat wij hier in kassen allerlei exotische waar gaan kweken terwijl zij dat daar veel beter kunnen. en dan heb ik het nog niet eens over die zogenaamde ontwikkelings zorg van ons waar het er meer om gaat onze westerse produkten op te dringen dan om daadwerkelijk deze landen te helpen. Zo genoeg gelult voor vandaag Heb er nog iemand wat te melden op gitaar gebied.

kurt=dead
27 juli 2002, 14:09
wat een boeiend onderwerp amerikanen zijn... kurt is gewoon vermoord en is kurt je ome wat lullige voor je dan

Kitaarhiero
27 juli 2002, 15:43
Op 2002-07-25 15:05, schreef Rocks:
Kitaarhiero:
"En men had misschien ook een beetje genoeg van al die brave hairmetal....."

Huh welke brave hairmetal.Je bedoelt toch niet Metallica of zo.Nu hebben we pas last van brave metalbandjes met correcte(lees:door de managergoedgekeurde) uitlatingen.




Metallica valt er buiten... maar er was ook nog iets met red necks ofzo...

alhambra
27 juli 2002, 19:49
Op 2002-07-27 14:09, schreef kurt=dead:
wat een boeiend onderwerp amerikanen zijn... kurt is gewoon vermoord en is kurt je ome wat lullige voor je dan

Nee kurt da's een boeiend onderwerp :grin: .
En trouwens kurt is idd vermoord door zichzelf ik wordt er zolangzamerhand echt moe van dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de grootste sukkel van de rock muziek. Wat is er nou zoooooo interessant aan die man ik, hij was geen geweldige gitarist zijn liedjes ontstegen niet het niet niveau van leuk hij zag eruit als een zwerver hij was verslaafd en hij heeft het zelf allemaal gedaan en tegen de tijd dat hij het allemaal niet meer kon trekken knalt ie zichzelf door de kop en dat wordt volkert G afgeschilderd als een gek en Kurt als een held ik zou zeggen zoek de 10 verschillen.

Kitaarhiero
27 juli 2002, 20:36
1. Kurt speelde gitaar
2. Kurt schreef nummers
3. de nummers hadden best wel kwaliteit
4. Kurt had lang haar
5. kurt mikte niet op een politicus
6. Kurt's vrouw was ook muzikant
7. Kurt zat in een bandje
8. Kurt kwam niet in de gevangenis
9. Kurt was geen militante dierenbeschermer
10. Kurt kon niet meer wegrennen naar een benzine station om te worden opgepakt :razz:

alhambra
28 juli 2002, 12:42
Knap hoor en dat met dit weer, ach ja dat van die 10 verschillen was nie zo slim van mij want er is er altijd wel 1 die de moeite neemt om ze op te schrijven.
Trouwens je moet natuurlijk wel de waarheid vertellen nummer 1,2,3, en 6 zijn dus duidelijk gelogen :grin: .

pimmetje
28 juli 2002, 13:11
:grin:

kurt=dead
28 juli 2002, 13:44
dat slaat echt nergens op

Kitaarhiero
28 juli 2002, 18:02
hmpf.... Ik ga er verder maar niet op in. wijsheid komt dus niet altijd met de jaren zo te zien.

Ibanez
28 juli 2002, 18:18
Hahahahahahaha :grin: :grin: :grin: (sorry maar dit vind ik echt humor) GO alhambra! en kitaarhiero... niet zo snel geprikkeld worden :grin:

Kitaarhiero
28 juli 2002, 19:03
nou, laten we maar blijven rotsen in de vrije wereld dan :razz:

:B

alhambra
28 juli 2002, 20:01
Idd wijsheid komt niet met de jaren alleen kaalheid en de dood :grin: .
Trouwens 1 ding moet ik Kurt wel na geven er wordt over niemand zoveel gelult als over hem in dit forum of zou dat meer komen omdat verschillende mensen op dit forum al net zo eigenwijs zijn als ik :grin: .
Sjesus alhambra hou nu toch eindelijk is je mond man.... ja maar.... ik wil niet als 1e toe geven...ach reageer toch niet op alles.... ja maar ze hebben geen gelijk en ik ben eigenwijs dus......... enz enz enz.

Ibanez
28 juli 2002, 21:33
Tis dat je het zelf maar weet...:grin:

kurdt94
28 juli 2002, 23:33
Stinkhippie en BLOK182, hebben kennelijk geen verstand van grunge ! NEEN, Kurt Rulez ! ! Zonder meneer Kurt en heel seattle was er dus effe geen grunge geweest ! ! ! En er zijn heel veel bands die de inspiratie uit Nirvana hebbe gehaald, zelfs MUSE ! !

Thomasvv
29 juli 2002, 02:12
Ik denk dat zonder Kurt er echt wel grunge was geweest.. Nu ben ik geen feitenkenner op dat gebied, dus bands enzo zal ik nie kunnen noemen, maar goe..

BTW, ik had het niet gemist hoor :grin:

pimmetje
29 juli 2002, 08:47
Als je zegt dat er zonder Seatle en Kurt Cobain geen grunge was geweest, dan zit je toch echt net iets te veel te kwijlen bij dat Kurt postertje boven je bed :smile:.

In muzikaal relatief geïsoleerd Seatle en omstreken kon een muzieksoort ontstaan waar geen of weinig regels in zaten. Doordat in die regio veel minder (toen) bekende bands tourden, waren de invloeden daar juist breder gezocht... het werd minder gestuurd. De kledij was iets meer gestuurd: flanellen hemden, Doc Martens en baseball caps.

Later heeft de pers de naam grunge hieraan gekoppeld met bands als Nirvana, Pearl Jam en Mudhoney. De muziek bestond al jaren langer. Die bestond al een tijdje toen Soundgarden (iets meer metal-invloed, maar dezelfde scene) in 1984 z'n eerste demo opnam. Da's jaren voordat Nirvana van zich laat horen en Soundgarden was niet de enige en eerste.

Nirvana bleek uiteraard wel gemakkelijker te marketen dan vele andere bands en heeft daardoor zeker genoeg betekend voor de grunge-scene. Ieder bandje dat 2 akkoorden kon spelen en minimaal 1 bandlid uit Seatle had, kon zich nu aanmelden bij een platenlabel :grin:.

Je ziet ook dat de liefde voor Nirvana bij de meeste gitaristen na relatief korte tijd verdwijnt. Het is echt TE weinig... leuk om mee te beginnen, maar als je echt muziek wilt gaan maken, biedt 't overgrote deel van hun nummers net niets... kampvuur-slagje, geen echte solo en wat schor gegrom :grin:.

Thomasvv
29 juli 2002, 11:32
En dan komen we weer terug bij het gedoe over commerciele bands (oeioeioei, gevaarlijk terrein:) :

zonder het leuke koppie van Kurt was het lang niet zo goed gegaan met de band..

Bovendien, hij is helemaal nit dood! Ik zag m zaterdag nog in een supermarkt in Kutkrabbeveen! Samen met Elvis, Pim Fortuyn en Jim Morrison!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thomasvv op 2002-07-29 11:35 ]</font>

kurt=dead
29 juli 2002, 11:35
wat deed hij daar dan????

Thomasvv
29 juli 2002, 11:36
Boodschappen doen

pimmetje
29 juli 2002, 12:01
Vakken vullen had me logischer geleken :grin:

kurt=dead
29 juli 2002, 12:31
hij ging natuurlijk dingen jatten uit de winkel

Thomasvv
29 juli 2002, 13:22
Nee hoor.. Met al die poen die ie met die albums heeft verdient, ging ie lekker shoppen... Mooi Polosport-polo had ie! O ja, hij kocht ook een boek: Gitaarspelen voor beginners.

Rocks
29 juli 2002, 14:59
Ik heb zo het idee dat Gitaarforum de propaganda website van Kurt is geworden zoals de Elsevier dat voor de LPF is.Uitzonderingen daargelaten wordt Kurt(en niet de zijnen) wel heel erg vaak opgehemeld door de vaste bezoekers hier.Maar ja wat wil je met een gemiddelde leeftijd van 16 jaar en dus nog openstaand voor indoctrinatie.

Komt u maar.....

Thomasvv
29 juli 2002, 15:28
Precies, het wordt maar eens tijd dat we in verzet komen....

kurt=dead
29 juli 2002, 16:44
dat boek heeft hij vast voor jou gekocht en spot niet met de heilge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kitaarhiero
29 juli 2002, 17:36
aan de andere kant hebben we hier niet alleen te maken met de fans van kurt Cobain, maar ook met mensen die wezens als Brian May en Mark Knopfler geweldig vinden...

Het is heel makkelijk om verleid te worden tot een welles nietes discussie, en beide partijen zijn overtuigd van hun gelijk... terwijl men eigenlijk nouwelijks de moeite (wil) nemen om eens objectief naar elkaars muziek te luisteren en zich zo dus eigenlijk geen mening kan vormen over de muziek. dus... Deze Kurt, Brian May en Mark knopfler discussies zijn eigenlijk een beetje loze opvulling van het forum.

Ibanez
29 juli 2002, 18:52
true.

Thomasvv
29 juli 2002, 21:19
mee eens :smile: Mijn reacties waren ook een beetje om de boel sja.. ehm.. laat maar...

Trouwens: Ik ben zeker een tijdje Nirvana-fan geweest (ik heb bijna alle albums, die zijn nu lekker aan 't stofhappen), dat was toen ik in de 2e zat (dus was ik toen.. ehm... 13-14). Ik was er toen helemaal lijp van.. incl. tshirts en posters. Maar na een poosie begon het gewoon te vervelen en ik dacht: er is meer onder de zon...

Ik bedoel, het is op zn tijd heel erg leuk, maar het is maar één band en één stroming van duizenden...

Thomasvv
29 juli 2002, 21:20
Op 2002-07-29 16:44, schreef kurt=dead:
dat boek heeft hij vast voor jou gekocht en spot niet met de heilge!

Ik had dat boek al, maar ff serieus, heilig issie niet... want ik heb de paus hem nooit heilig horen verklaren

pimmetje
30 juli 2002, 07:45
Maar nu moet je ook toegeven dat de paus vrij slecht te verstaan is :grin:.

Thomasvv
30 juli 2002, 12:34
ghghge jah, maar dr zijn genoeg tolken die dat kunnen fixxen :smile:

wel zielig trouwens, waarom laten ze die vent niet gewoon thuis in zn mooie Vaticaan achter de geraniums naar de vrouwtjes kijken....

Markie
30 juli 2002, 12:58
Op 2002-07-30 12:34, schreef Thomasvv:

wel zielig trouwens, waarom laten ze die vent niet gewoon thuis in zn mooie Vaticaan achter de geraniums naar de vrouwtjes kijken....

Dat is het um juist, daar zijn GEEN vrouwen.
Wat zou jij doen in een stad zonder vrouwen? Vluchten natuurlijk, die man is hartstikke blij dat hij naar Guatamala mag. Hij mankeert heel wat maar niets aan z'n ogen.
Hij kijkt op de stranden van Guatamala z'n ogen uit!

Kitaarhiero
30 juli 2002, 13:36
euh... wie zegt dat Kurt Cobain heilig is/moet zijn?

nou ja... laten we zo zeggen, persoonlijk zijn er heus wel meer stijlen/bands waar ik naar luister. maar Nirvana heeft me flink geïnspireerd qua liedjes schrijven en gitaarspelen.

Thomasvv
30 juli 2002, 14:20
Op 2002-07-30 12:58, schreef Markie:


Op 2002-07-30 12:34, schreef Thomasvv:

wel zielig trouwens, waarom laten ze die vent niet gewoon thuis in zn mooie Vaticaan achter de geraniums naar de vrouwtjes kijken....


Ghegeh :grin: Dirty old man :grin:
Dat is het um juist, daar zijn GEEN vrouwen.
Wat zou jij doen in een stad zonder vrouwen? Vluchten natuurlijk, die man is hartstikke blij dat hij naar Guatamala mag. Hij mankeert heel wat maar niets aan z'n ogen.
Hij kijkt op de stranden van Guatamala z'n ogen uit!

kurt=dead
30 juli 2002, 17:39
nee kurtm is niet echt heilige heb jij nog ilegale cd's van nirvana die je kwijt wil????en de paus heeft er anders wel zelf voor gekozen

Dila
30 juli 2002, 18:02
here comes dila, the protecter of kurt on the gitaarforum :grin:
ik antwoord verder ff niks enzo, dat voegt toch niks toe aan dit gezeur.

Ibanez
30 juli 2002, 18:32
Oef....gelukkig :grin:

alhambra
30 juli 2002, 19:21
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening :grin: .

Sjaak
30 juli 2002, 19:22
Hier is al zo vaak een topic over geweest... Smaken verschillen nu eenmaal

Dila
30 juli 2002, 21:28
Op 2002-07-30 19:21, schreef alhambra:
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .


aah fuck you :razz:

Thomasvv
30 juli 2002, 22:59
heel verstandig Dila, dat je niet reageert :smile:

alhambra
31 juli 2002, 08:51
Op 2002-07-30 21:28, schreef Dila:


Op 2002-07-30 19:21, schreef alhambra:
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .


aah fuck you &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">


Bedankt voor het aanbod dila maar ik denk dat Kitaar daar toch wat problemen mee heeft en trouwens ik hou meer van vrouwen dan van meisjes :grin: .

Ibanez
31 juli 2002, 10:17
Op 2002-07-31 08:51, schreef alhambra:


Op 2002-07-30 21:28, schreef Dila:


Op 2002-07-30 19:21, schreef alhambra:
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .


aah fuck you &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">


Bedankt voor het aanbod dila maar ik denk dat Kitaar daar toch wat problemen mee heeft en trouwens ik hou meer van vrouwen dan van meisjes &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .
alhambra is weer lekker bezig........... :grin: :grin: :grin: :grin:

Dila
31 juli 2002, 13:39
Op 2002-07-31 08:51, schreef alhambra:


Op 2002-07-30 21:28, schreef Dila:


Op 2002-07-30 19:21, schreef alhambra:
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .


aah fuck you &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">


Bedankt voor het aanbod dila maar ik denk dat Kitaar daar toch wat problemen mee heeft en trouwens ik hou meer van vrouwen dan van meisjes &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .


lachen met jou

Kitaarhiero
31 juli 2002, 17:40
Op 2002-07-30 19:21, schreef alhambra:
bijdeze organiseer ik een inzamel actie om dila's vakantie te kunnen verlengen donaties kunnen gestort worden op mijn bankrekening &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .

Ik vind het niet zo'n goed idee voor mijn Libido om haar vakantie te verlengen :razz:

kurt=dead
3 augustus 2002, 12:15
er komen binnenkort (november of zoiets) 24 dagboeken van kurt cobain uit over zijn laatste weken maanden!!

Thomasvv
3 augustus 2002, 12:28
Is de oplage zó klein? Ik had verwacht dat er wel wat meer belangstelling voor zou zijn.. maja.. uit het oog, uit het hart..

Kitaarhiero
3 augustus 2002, 13:54
ik denk eerder dat het 24 boeken zijn, en niet 24 exemplaren van 1 dagboek.

kurt=dead
3 augustus 2002, 13:59
offcourse slimbo alleen ze zullen vast wel super duur zijn vooral als je ze alle 24 wil hebben

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kurt=dead op 2002-08-03 14:00 ]</font>

Bins
3 augustus 2002, 14:03
Dat heet nou sarcasme...slimbo

Thomasvv
3 augustus 2002, 14:07
Ze snappen et nie echt.... :smile:

stinkhippie
5 augustus 2002, 19:07
poep met pitjes!

alhambra
5 augustus 2002, 19:18
Op 2002-08-05 19:07, schreef stinkhippie:
poep met pitjes!

Is dat de titel van deel 1 ???

nirvana
6 augustus 2002, 11:31
Als je wilt weten waarom kurt zo big is en waarom nirvana grunge zo groot maakte (ps he hated the word grunge), en zeg nu niet dat het pearl jam is want hun muziek was zo eentonig aargh... Kijk naar deze video (als je avi formaten kunt afspelen toch) http://www.trade.yucom.be/NIRVANA7001/vh1%20special.avi and understand!

Grandma_Placenta
6 augustus 2002, 12:24
dat filmpje heb ik al..
je moet hier es heen gaan:
http://www.nirvanafanpage.cjb.net/

stinkhippie
6 augustus 2002, 12:26
gewoon poep met pitjes!

kurt=dead
6 augustus 2002, 12:58
iel

PeArLjAm
6 augustus 2002, 13:48
Op 2002-08-06 11:31, schreef nirvana:
Als je wilt weten waarom kurt zo big is en waarom nirvana grunge zo groot maakte (ps he hated the word grunge), en zeg nu niet dat het pearl jam is want hun muziek was zo eentonig aargh... Kijk naar deze video (als je avi formaten kunt afspelen toch) http://www.trade.yucom.be/NIRVANA7001/vh1%20special.avi and understand!


Haha Pearl Jams muziek eentonig :smile: LOL Is een iedergeval een stuk minder eentonig dan die muziek van Kurt Cobain wat elke ramdebiel kan spelen na 2 maanden gitaarles.

Dila&Kitaar
6 augustus 2002, 16:31
dat is nou juist het goede eraan!

blijf rotsen in de vrije wereld :razz:

alhambra
6 augustus 2002, 19:51
Echt ik heb het filmpie gedownloaded ik zal hem morgen maar is bekijken en proberen eerlijk er over te zijn. Kijk hem wel op pc van de zaak denk toch niet dak die rotzooi thuis wil hebben :grin: .

blijf stenen in de vrije wereld :grin: .

funlovinme
11 augustus 2002, 18:38
Haha Pearl Jams muziek eentonig LOL Is een iedergeval een stuk minder eentonig dan die muziek van Kurt Cobain wat elke ramdebiel kan spelen na 2 maanden gitaarles.


Nirvana is misschien tamelijk makkelijk na te spelen, maar Kurt verzint het toch maar even. Een song naspelen is iets anders dan er een verzinnen.
Pearl Jam is saai, zit absoluut geen seks in die muziek. Zo van: 'o, wij komen ook uit Seattle, dan kunnen wij ook grunge maken'. NEE!

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 12:04
sorry hoor, maar als je serieus denkt dat pearl jam de grunge heeft uitgevonden en niet nirvana dan moet je nu meteen het gesticht in. pearl jam mocht wensen dat ze ook maar 1 liedje hadden wat ook maar in de buurt kwam van nirvana.

Harry
12 augustus 2002, 12:12
grunge, dat is toch hardrock die rommelig wordt gespeeld? Volgens mij waren daar vroeger allerlei bandjes mee bezig en eentje kwam als eerste in the picture en die zou het dan uitgevonden hebben......

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 13:55
Neil Young en Dinosaur JR. waren de eerste grunge artiesten

MetalliCat
12 augustus 2002, 14:17
Op 2002-08-12 12:12, schreef Harry:
grunge, dat is toch hardrock die rommelig wordt gespeeld? Volgens mij waren daar vroeger allerlei bandjes mee bezig en eentje kwam als eerste in the picture en die zou het dan uitgevonden hebben......

Grunge = soort metal met punk invloeden d8 ik.

stinkhippie
12 augustus 2002, 15:55
eens te meer: POEP MET PITJES!

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 16:05
heb je niks zinnigers te melden dan een beschrijving van je dagelijkse maaltijd??

Fluffy
12 augustus 2002, 16:15
Misschien een beetje laat......

Hij is vermoord, door een huurmoordenaar ( door courtney zelf )

kurt=dead
12 augustus 2002, 16:46
el duc soms,maar die had het toch juist niet gedaan alleen courtney had het aangeboden

Fluffy
12 augustus 2002, 17:17
Op 2002-08-12 16:46, schreef kurt=dead:
el duc soms,maar die had het toch juist niet gedaan alleen courtney had het aangeboden


el duc ???

Grandma_Placenta
12 augustus 2002, 17:59
el duce, die vadsige aap van the Mentors, werd geinterviewd in Kurt &amp; Courtney en hij vertelde dat CL hem 50000$ had geboden om KC te vermoorden. Tijdens de opnames van de docu kregen de makers het bericht dat El Duce overreden was door een trein....

kurt=dead
12 augustus 2002, 20:45
ja wie bedoelde jij dan

Grandma_Placenta
12 augustus 2002, 21:23
?

stinkhippie
12 augustus 2002, 21:49
ELVIS IS OOK NIET DOOD!
HIJ LEEFT NOG STEEDS!
HIJ WOONT IN DE EFTELING VERKLEED ALS TROLLENKONING!!!

EN KURT COBAIN HEEFT GEEN ZELFMOORD GEPLEEGD, HIJ ZAT BIJ DE BRITSE GEHEIME DIENST EN HEEFT ZIJN DOOD IN SCENE GEZET!!!!

POEP MET PITJES!

sash
13 augustus 2002, 01:48
You said it! Amen!

Neals
13 augustus 2002, 17:34
Kurt's muziek was hier en daar wel geinig, maar de hype erom heen snapte ik niet helemaal...

Nirvana had meer potentie tot eendagsvlieg wat mij betreft.

Kitaarhiero
13 augustus 2002, 18:05
Mijn hemel... wat een speculaties allemaal

Dila
13 augustus 2002, 23:30
Op 2002-08-13 17:34, schreef Neals:
Kurt's muziek was hier en daar wel geinig, maar de hype erom heen snapte ik niet helemaal...

Nirvana had meer potentie tot eendagsvlieg wat mij betreft.


okee, dat slaat dus nergens op. nirvana was, hoe je het ook bekijkt vernieuwend. eendagsvliegen zijn dat echter nooit.

Bins
13 augustus 2002, 23:47
Misschien zou je er een keer niet (onderstreept) op in kunnen gaan...
Ik zie je net ergens zelf zeggen "doe maar niet blablabla, want dan krijg je van die zinloze discussies" (oke, is beetje vrij vertaald). Dit valt ook in die categorie naar mijn mening.

kurt=dead
14 augustus 2002, 12:54
die mensen toen waren gewoon in voor iets nieuws en toen kwam nirvana en die andere bands,maar kurt vond het helemaal niet fijn al die fans die hem achter volgde voor hem was dat het zelfde als vroeger toen hij werd achtervolg werd met gepest en kurt leed er ook het meest onder dave en krist volgde de fans amper(de fans volgde krist en dave)

Dila
14 augustus 2002, 13:32
Op 2002-08-13 23:47, schreef Bins:
Misschien zou je er een keer niet (onderstreept) op in kunnen gaan...
Ik zie je net ergens zelf zeggen "doe maar niet blablabla, want dan krijg je van die zinloze discussies" (oke, is beetje vrij vertaald). Dit valt ook in die categorie naar mijn mening.


je hebt gelijk hoor :smile: ik kon het niet laten

funlovinme
16 augustus 2002, 17:04
Op 2002-08-14 12:54, schreef kurt=dead:
die mensen toen waren gewoon in voor iets nieuws en toen kwam nirvana en die andere bands,maar kurt vond het helemaal niet fijn al die fans die hem achter volgde voor hem was dat het zelfde als vroeger toen hij werd achtervolg werd met gepest en kurt leed er ook het meest onder dave en krist volgde de fans amper(de fans volgde krist en dave)


En in 2003 vinden we de leestekens uit zodat andere mensen ook gemakkelijk een stuk tekst kunnen lezen.

Kitaarhiero
16 augustus 2002, 17:31
Kurt had trouwens vooral last van een drugsprobleem waar hij nooit meer van zou kunnen ontsnappen... his flesh was to weak and his soul was to cheap.

Thomasvv
16 augustus 2002, 18:12
En das jammer... want als hij dat niet had gehad had hij waarschinlijk heel wat minder van zulke muziek gemaakt :smile:

:wink:

kurt=dead
24 augustus 2002, 13:57
in novermer/december komt er een cd uit van nirvana you know you`re right of zoiets

Fluffy
24 augustus 2002, 13:58
you know you're right :mad:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fluffy op 2002-08-24 14:06 ]</font>

Kitaarhiero
25 augustus 2002, 14:58
Op 2002-08-24 13:57, schreef kurt=dead:
in novermer/december komt er een cd uit van nirvana you know you`re right of zoiets


echt waar? WOEHA!!! :grin:

Dila
25 augustus 2002, 15:38
:grin::D:D:D

sash
25 augustus 2002, 23:59
Op 2002-08-16 17:04, schreef funlovinme:


Op 2002-08-14 12:54, schreef kurt=dead:
die mensen toen waren gewoon in voor iets nieuws en toen kwam nirvana en die andere bands,maar kurt vond het helemaal niet fijn al die fans die hem achter volgde voor hem was dat het zelfde als vroeger toen hij werd achtervolg werd met gepest en kurt leed er ook het meest onder dave en krist volgde de fans amper(de fans volgde krist en dave)


En in 2003 vinden we de leestekens uit zodat andere mensen ook gemakkelijk een stuk tekst kunnen lezen.


Tsja... Nirvana-fans :grin:

Harry
26 augustus 2002, 12:26
ja, en misschien even kijken of de werkwoordsvormen kloppen, dus volgden i.p.v. volgde als er sprake is van meervoud. Dan weet je wie wie volgt......

pimmetje
26 augustus 2002, 14:56
Bedoel je dat Knurft z'n fans niet volgde, maar zij juist hem?!?! De verhalen worden ook wel steeds wilder hier. :grin:

NICOLAI
2 september 2002, 22:27
Mensen willen altijd graag geloven dat iemand die beroemd is en sterft door een of andere vage theorie met het gevolg MOORD om het leven is gekomen.
Maar sommige mensen stappen er zelf tussen uit, of krijgen gewoon een ongeluk.
Bij KURT was volgens mij gewoon het eerste het geval.
En Krist novoselic en Dave grohl zijn mede verandwoordelijk voor het succes avn Nirvana

Kitaarhiero
3 september 2002, 10:45
Dave Grohl was mede verantwoordelijk voor het succes van Nevermind, door het drumgeluid (Butch Vig besteedde als drummer veel aandacht aan de drums). en zonder Krist was Nirvana nooit begonnen.

Yorrit
4 september 2002, 13:53
daar gaat et ff niet om. tging om wie de meeste aandacht kreeg. dave en krist kregen onwijs weinig aandacht.

Kitaarhiero
4 september 2002, 19:02
Als zanger val je ook meer op... helemaal als je ook de teksten schrijft en drugs gebruikt.

Fluffy
4 september 2002, 19:06
damn...... dan zou ik nu ook heel erg op moeten vallen :wink:

Bins
4 september 2002, 19:32
nee Fluff-Dawg...Je verwart het met OM-vallen!!
"badda-bing"
:grin:

NICOLAI
5 september 2002, 21:39
Mischien :AF-vallen???
"badda-boom"

Pegasus
11 september 2002, 00:06
Kurt=dead
Never mind.

kurt=dead
11 september 2002, 20:02
oja daar heb je opnaaiplaatjes van heeft courtney vast bedacht

Thomasvv
13 september 2002, 20:55
ja... want courtney is zooooo slecht... gooodver wat is dat een heks... Als alles waar is wat over haar gezegd wordt dan zou ze nu al 30 keer de doodstraf hebben gekregen....

Thomasvv
13 september 2002, 20:55
ja... want courtney is zooooo slecht... gooodver wat is dat een heks... Als alles waar is wat over haar gezegd wordt dan zou ze nu al 30 keer de doodstraf hebben gekregen....

Kitaarhiero
13 september 2002, 22:09
Ik vind Courtney Love reuze meevallen.
Oké... ze is wel een beetje getikt, maar 't is geen ramp ofzo.

kurt=dead
14 september 2002, 12:18
nou

sash
14 september 2002, 15:51
Dit topic is al 10 pagina's bezig, maar ik heb nog steeds geen flauw id wat de vraag of melding was...

kurt=dead
14 september 2002, 18:09
ik ook niet

Thomasvv
14 september 2002, 23:52
Waarom ben je'm dan begonnen???/

kurt=dead
15 september 2002, 11:36
omdat................ik me verveelde....maar nu niet meer

Ic3gl0vE
29 september 2002, 23:09
jezus man.. 10 pagina's hier...

nirvana, is opgeheven, mr. cobain is dood

LEARN TO LIVE WITH IT!

kurt=dead
30 september 2002, 13:41
hahahahah kurts it hurts

Kris Haex
21 oktober 2002, 00:16
Ik vind Metallica veel technischer, aggressiever en beter dan Nirvana, Metallica is ook een pak steviger als Nirvana. Nu-Metal is brave, Speed-Thrash en Heavy-metal niet.

Kitaarhiero
21 oktober 2002, 19:53
euh... jouw vergelijking tussen Metallica en Nirvana is op je eigen smaak gebaseerd... en tja, dat jij peren smakelijker vindt dan Appels...
Metallica heeft een heel andere houding t.o.v muziek dan Nirvana, dus klinken ze verschillend en dús zijn er mensen die Nirvana niet leuk vinden en metallica wel.

wat de techniek betreft heb je natuurlijk wel gelijk. Maar vergeet niet dat Grunge de "anti-gitaarsolo" houding van de punk heeft overgenomen.
dat neemt niet weg dat er wel degelijk coole gitaarsolo's in voor komen.

Kris Haex
22 oktober 2002, 11:08
Ok, ik had heb appelen met peren vergeleken, maar ik wilde gewoon zeggen dat Metallica technischer is. Ik vind de solo's van Nirvana niet goed, ook niet leerzaam, smaken verschillen natuurlijk.

Harry
22 oktober 2002, 11:50
Op 2002-10-22 11:08, schreef Kris Haex:
Ok, ik had heb appelen met peren vergeleken, maar ik wilde gewoon zeggen dat Metallica technischer is. Ik vind de solo's van Nirvana niet goed, ook niet leerzaam, smaken verschillen natuurlijk.


mmm, daar heb je een punt, over die smaken dan. Voor de rest slaat de vergelijking nergens op.

Fluffy
22 oktober 2002, 14:37
het zijn 2 TOTAAL verschillende bands

domie
22 oktober 2002, 15:39
offspring Ruleszzzz!

Fluffy
22 oktober 2002, 15:43
OK.

Lazy
30 oktober 2002, 13:41
Op 2002-07-24 15:11, schreef kurt=dead:
alle liedjes van nirvana zijn leuk maar vooral aneurysm(ofzoiets) en lounge act en plateau en smells en zo laten ze haast alleen maar horen en een paar andere liedjes van nevermind en die oude clips laten ze al helmaal nooit meer zien net zo als clips van de smashing pumpkins en hole echt kut

UUUUUH, Plateau is geen nummer van Nirvana maar van the Meat Puppets, ik zeg het maar even...

Oja Courtney heeft weleens geprobeerd om een huurmoordenaar in te huren voor 50000 dollar om Kurt koud te maken, maar dat ging om de een of andere reden niet door. Misschien heeft ze hem zelf wel kapot geschoten...

Kitaarhiero
30 oktober 2002, 14:18
Misschien was ze de hele tijd bij andere mensen?

(dat is zo!)

Fluffy
30 oktober 2002, 14:57
of kijk op http://www.justiceforkurt.com
of http://www.cobaincase.com

Kitaarhiero
30 oktober 2002, 19:07
Motief???

Thomasvv
31 oktober 2002, 12:05
Kurt is niet dood!!!! Ik zag em gister nog in de supermarkt, waar ie samen met Jim Morisson een kratje pils ging halen omdat Janis Joplin samen met Tupac, Jimi hendrix en Keith Moon op thee kwamen....

@iro
1 november 2002, 01:06
oef en ik dacht dat ik dat alleen had gezien ...

Fluffy
1 november 2002, 10:12
ik liep nasst hem

Fluffy
1 november 2002, 10:13
ff serieus kan dit topic niet beter gesloten worden, 11 pagina's vol rotzooi wat nergens over gaat

kurt=dead
1 november 2002, 14:50
oke

Kitaarhiero
1 november 2002, 16:02
maar ik wil eerst het MOTIEF weten.

Mithrandir
1 november 2002, 16:36
motief was natuurlijk dat hij gewoon bagger muziek maakte en courtney het echt niet meer kon aan horen. Ik heb toevallig het laatste gesprek tussen courtney en kurt op tape staan:

(Vertaald uit het engels)

Courtney: KURT, SCHEI NOU EENS UIT MET DIE POKKE HERRIE, IK LUISTER NAAR DAT NIEUWE BANDJE UIT HOLLAND, DI-RECT OFZO

Kurt: ACH ROT OP BITCH, DIE SPIKE IS EEN PRUTS GITARIST IK BEN VEEL BETER

Courtney: BETER, BETER, JE KEN NIET EENS 'SOMETHING IN THE WAY' SPELEN IN DE MAAT

Kurt: IK HEB ER ANDERS WEL EEN HOOP GELD MEE VERDIENT EN NU BEN IK BEZIG NIEUWE LIEDJES MAKEN MET MIJN SQUIER DIE IK VAN MIJN ZUUR VERDIENDE GELD HEB GEKOCHT.

Courtney: WAT NOG MEER NIRVANA LIEDJES, MAAR DAT GAAT NIET DOOR, PAK AAN!!!!
......

De rest is, zoals ze zeggen, geschiedenis







<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-01 16:37 ]</font>

Kitaarhiero
1 november 2002, 18:08
FOUT!

ik wil niet Mithrandir's motief weten, maar dat van Courtney Love.

en ik weet zeker dat het niks te maken had met het SOORT muziek wat Cobain maakte.

(en over something in the way... het hoort niet in de maat te zijn)

Mithrandir
1 november 2002, 18:37
ja dat zou ik ook zeggen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-01 18:39 ]</font>

JorienR
5 januari 2006, 23:14
Hahahhaha! :D
Hoewel ik ook denk dat Kurt vermoord is (en nee, daar ga ik niet verder op in, dan ben ik volgende week nog bezig. Google maar eens wat websites, van Tom Grant ofzo) vind ik deze topic echt ontzettend lachwekkend. De Cobain-is-kut-diehards tegen die die toch wel íets te naïef en te fanatiek zijn...