PDA

View Full Version : Overleggen voordat je iets koopt?????



Shaggy
18 maart 2005, 09:51
Misschien wel een idee voor een poll ofzo


Overleggen jullie eerst (met je vrouw, vriendin, vader, moeder etc.) voordat je gear koopt of bepaal je dat helemaal zelf wat, wanneer en voor hoeveel je je GAS bevredigd.

Betaal je het dan zelf of iemand anders??

guvnor
18 maart 2005, 10:39
Och, ik noem het overleg maar mijn vrouw weet dat wanneer ik mijn zin niet krijg het de eerste dagen niet gezellig is thuis... Ik meld het dus wel netjes wanneer ik weer iets aanschaf. Toevallig gisteravond nog gedaan.

Tsja, wat is een gitarist zonder wah? Zo'n ding moet er gewoon zijn, anders kan je net zo goed niet spelen. Ja, die vorige... die deed gewoon meer wuh dan wah dus die moest weg. En dan eten we toch gewoon een dagje niet... Wat..? Oh... die deurwaarder? Die bluft toch alleen maar.

pimmetje
18 maart 2005, 11:09
Overleggen en onderhandelen met de vriendin...
Dat doe je toch pas ná de aankoop?

sickpunk
18 maart 2005, 12:24
m'n ouders kijken me af en toe vaag aan..... mar ze doen er niet echt moeilijk over... en m'n vriendin... haha nee die heeft echt nix in te brengen:D maar woon ook niet samen dus:P

sugarfish
18 maart 2005, 14:10
ik heb er voor gewerkt dus ik bepaal waar ik mijn centen naartoe breng..!!

:stop:

AART
18 maart 2005, 14:50
hier net zo, alleen soms moeten ouders ff rijden, dus dan ff zeggen dat ik wel voor een dagje iets leuks wil doen :D

Wormaap
18 maart 2005, 15:59
Hier beslis ik gewoon zelf. M'n ouders weten dat ik er zelf voor werk, en dat zij er dus niets over te zeggen hebben.

Ic3gl0vE
19 maart 2005, 13:14
ik zeg het mijn ouders altijd wel als ik iets wil/ga kopen, maar dat is gewoon om mijn interesse met ze te delen. zolang ik af en toe ook nog maar wat geld naar m'n spaarrekening stuur vinden ze het best

hoofd
19 maart 2005, 19:00
ik vertel mijn ouders al jaren niks, ik heb dan ook wel het geluk dat ze vrijwel nooit mijn kamer in komen. Zelf stellen ze ook al jaren geen vragen meer...inmiddels hebben ze wel door dat ik mijn spaarrekening, dat bedoelt was voor tijdens mijn studie, er al helemaal doorheen heb gejaagd aan muziek, gear, alcohol en vakanties...

groovyB3
19 maart 2005, 20:00
Nee, ik meld gewoon dat ik weer wat nieuws ga kopen of dat er een bestelling binnenkomt.

Azrael
19 maart 2005, 20:31
ik vertel mijn ouders al jaren niks, ik heb dan ook wel het geluk dat ze vrijwel nooit mijn kamer in komen. Zelf stellen ze ook al jaren geen vragen meer...inmiddels hebben ze wel door dat ik mijn spaarrekening, dat bedoelt was voor tijdens mijn studie, er al helemaal doorheen heb gejaagd aan muziek, gear, alcohol en vakanties...

Dom jong...

Shaggy
19 maart 2005, 23:44
Nee, ik meld gewoon dat ik weer wat nieuws ga kopen of dat er een bestelling binnenkomt.



dat is bij jouw dus om de 2 weken :razz:

groovyB3
20 maart 2005, 13:32
Nee, 3 :D

Anavrin
20 maart 2005, 15:52
een paar maanden terug had ik aan onze drummer aangeboden om z'n bas af te stellen, zodat hij er niks aan kwijt was (gitaarbouwer hier in de buurt vraagt snel 25 euro voor hals afstellen en intoneren). Komt m'n moeder m'n kamer binnen: "heb je nu alweer een nieuwe gitaar!?"
Toen ik zei dat ik 'm maar een weekje te leen had keek ze me toch een beetje ongelovig aan :lol:

Maarre, ff ontopic, ik overleg meestal wel met m'n gitaarspelende vrienden om wat reviews te krijgen, of om alternatieven te horen. ALs ze dan ook nog de goedkoopste winkel weten te noemen, dan heb ik er toch weer iets aan gehad. Als ik daadwerkelijk nog in de orientatie-fase zit ga ik vaak gezellig met m'n neef, om van alles uit te proberen, hij geeft dan zijn view, en ik de mijne, en dat werkt best lekker, vooral omdat we beiden van heel andere gitaren houden, en daarbij op andere dingen letten. HIj is heeft bijvoorbeeld een Gibson Les Paul en een Engl halfstack, terwijl mijn favourite setup een Fender Jaguar icm m'n Fender top en Trace Elliotcab is. Best nuttig die gezamenlijke uitstapjes van ons 8-)

strattie
20 maart 2005, 19:28
alleen melden niet overleggen :razz: