PDA

View Full Version : Ruzie met m'n vrouw!



Dweezman
17 maart 2005, 23:01
...

BartL
17 maart 2005, 23:02
Vertel! :-D

Dweezman
17 maart 2005, 23:03
..is inmiddels gesusd. :-D

Kon me op ebay niet bedwingen, dus er komt een Zvex Vexter en een Electro Harmonix Micro Synthesizer aan!

:dance:

BartL
17 maart 2005, 23:04
Dat is de ruzie misschien wel waard :lol:

Gefeli! :-D

Speeddemon
18 maart 2005, 00:35
gelukkig doet mijn vriendin nooit heel moeilijk over mijn GAS, maar ja, als ik er bij stil sta...
recent:
90 euro voor een MXR Dynacomp
210 euro voor een MXR Analog Delay.

da's ruim 660 gulden voor 2 pedalen. :o

(o.k. ze zijn allebei ERRUG vintage en compleet met doos, handleiding, warranty card en stickers.... 8-) )

(en dan heb ik 't nog niet over
Zoom HL-01, Zoom Driver 5000, DOD FX58 Metal Maniac...)

DREAMMACHINE
18 maart 2005, 08:17
....ik heb met mijn vriendin ook altijd van die loze discussies: weekendje parijs of een zvex vexter?....mmh...tja...ik zou het wel weten.... :roll: .... maargoed, we gaan dus weer ff naar parijs!.. :razz:

Shaggy
18 maart 2005, 09:37
jeetje nu je het zegt ..


Overleggen jullie ook altijd eerst met je vriendin of je iets "mag" kopen?

marc_o
18 maart 2005, 09:39
Absoluut niet, doe effe normaal!
Andersom koopt m'n vriendin zoveel on-line kleding, dan heb ik nog heel wat in te halen.
Uiteraard is wel afgesproken dat ik alles van mij eigen spaargeld koop en niet van de gezamelijke rekening.

Mark S
18 maart 2005, 09:55
nooit problemen, ik koop het gewoon en ga om het goed te maken een weekje onafgebroken op de DOT om het goed te maken, werkt altijd...

marc_o
18 maart 2005, 10:22
Gne gne gne, en zo werkt het inderdaad Mark.

Chiel
18 maart 2005, 10:49
Tja, 't is nu eenmaal een hobby. Kan ik beter doen als Ferrari's opknappen oid :D . Dat kost nog veel meer geld.
En aan de andere kant is ze ook wel weer erg blij met alle extra dingetjes die we kunnen doen met de extra funds die ik binnen haal met optredens :) . Lekker samen naar zo'n Plasma kijken bijv. 8-) .

BartL
18 maart 2005, 11:18
Naar zo een energie-vretend ding...gaan die extra funds ook weer snel weg :lol:

Droffie
18 maart 2005, 12:32
Gelukkig doet mijn vrouw ook niet moeilijk.

2800,- Les Paul (twee jaar geleden)
330,- Korg Pandora PXR3 (vorig jaar)
219,- Vox V848 Clyde McCoy Wah (twee jaar geleden)
195,- Lehle Dual A/B (twee jaar geleden)
850,- Koch Twintone (3 maanden geleden)
99,- Boss OD-3 (maand geleden)
2250,- Gibson Supreme CL-50 (maand geleden)

Ben vast nog wel wat vergeten... :-D

Je snapt natuurlijk wel dat ik haar voorlopig niet wegdoe. Tenzij ik een goede deal kan maken natuurlijk...LOL

marc_o
18 maart 2005, 12:34
Wat???????????? Je laat je vrouw naar jouw bloed-eigen Plasma TV kijken? Je bent veel te aardig. Zet een draagbaar zwart-witje in het bezemhok, vrouw erbij en deur op slot.
Zo...........en nu ga ik eens kijken wat IK leuk vind......

Droffie
18 maart 2005, 12:37
Wat???????????? Je laat je vrouw naar jouw bloed-eigen Plasma TV kijken? Je bent veel te aardig. Zet een draagbaar zwart-witje in het bezemhok, vrouw erbij en deur op slot.
Zo...........en nu ga ik eens kijken wat IK leuk vind......

Als de deur op slot zit hoe moet ze dan voor je koken, wassen, schoonmaken etc?
Een ketting is veel effectiever. Net lang genoeg om de keuken te halen maar net even te kort om mee te kunnen kijken naar het Plasma scherm... :-D

marc_o
18 maart 2005, 13:39
Goed idee, ik ga direct aan de slag!

Fumi SG
18 maart 2005, 14:37
Absoluut niet, doe effe normaal!
Andersom koopt m'n vriendin zoveel on-line kleding, dan heb ik nog heel wat in te halen.
Uiteraard is wel afgesproken dat ik alles van mij eigen spaargeld koop en niet van de gezamelijke rekening.

WTF is online kleding?? :razz: Kleding voor achter de pc ofzow, net als werkkleding voor je werk?? :-D

Mark S
18 maart 2005, 15:10
@Droffie: volgens mij deed ze wel moeilijk over die Twintone toch? :wink: (zie sig...)

Droffie
18 maart 2005, 21:09
@Droffie: volgens mij deed ze wel moeilijk over die Twintone toch? :wink: (zie sig...)
Hmmm...niet echt. Ik heb 't getroffen denk ik.

Ben je op zoek naar een combo of head?

phx
18 maart 2005, 21:41
@Droffie: volgens mij deed ze wel moeilijk over die Twintone toch? :wink: (zie sig...)

Ja idd, als je eenmaal een twintone in bezit hebt wil je nix anders meer :wink:


http://members.home.nl/ilovenoize/Images/Setupgear.jpg
Mijn "studeerkamer"

Inmiddels ook een mesa boogie studio 22 weten te bemachtigen (wegens aankomende hernia :( :cry: )

Nielsje
18 maart 2005, 21:43
in dat geval neem ik je gibson wel ove r :razz:


man, das mooi vervelend :S hopelijk valt het mee... en kan je het nog 'voorkomen'

Mark S
19 maart 2005, 03:42
Ben je op zoek naar een combo of head?

Ik zoek een handzaam kwaliteits-combootje met genoeg power voor thuis en in 't oefenhok, de Twintone dus...

phx
19 maart 2005, 09:42
Mijn twintone 'doet' zelfs gigs aan. Dan heb ik de volume nog niet eens over de helft hangen! De boogie (vanwege mijn aankomende hernia :lol: ) gaat mee naar de oefenruimte.

groovyB3
19 maart 2005, 12:58
Wat???????????? Je laat je vrouw naar jouw bloed-eigen Plasma TV kijken? Je bent veel te aardig. Zet een draagbaar zwart-witje in het bezemhok, vrouw erbij en deur op slot.
Zo...........en nu ga ik eens kijken wat IK leuk vind......

Als de deur op slot zit hoe moet ze dan voor je koken, wassen, schoonmaken etc?


Daar zijn maitresses voor.

Dirtypool
19 maart 2005, 13:39
Haha :-D , hebben jullie dat ook, dat je pas na alle soaps, medische missers, vermiste geliefden en Eiland Robinsons de afstandbediening weet te bemachtigen?(en dan houdt ze ook nog van tennis, voetbal, darts, en weet ik veel wat voor geneuzel meer ) :o
En dan nog zeuren dat ik de hele tijd achter de pc zit.
Ik voel me hier gewoon verbannen :-?
Voor de rest rookt en zuipt ze als een bouwvakker dus als ik wat kopen wil, doe ik dat gewoon, heb ik toch het gevoel dat ik nog wat gered heb :)

jpb
19 maart 2005, 14:54
Wat???????????? Je laat je vrouw naar jouw bloed-eigen Plasma TV kijken? Je bent veel te aardig. Zet een draagbaar zwart-witje in het bezemhok, vrouw erbij en deur op slot.
Zo...........en nu ga ik eens kijken wat IK leuk vind......
+1 haha :D :D

Droffie
19 maart 2005, 16:44
Ben je op zoek naar een combo of head?

Ik zoek een handzaam kwaliteits-combootje met genoeg power voor thuis en in 't oefenhok, de Twintone dus...
Precies...ik neem mijn Twintoontje ook mee naar de oefenruimte. Past lekker in mijn kofferbak met m'n gitaar erbij...je lacht je rot...En een waanzinnig geluid. Wat wil je nog meer behalve veel sex!

DREAMMACHINE
19 maart 2005, 17:21
.....En een waanzinnig geluid. Wat wil je nog meer behalve veel sex!

..... :-D

Droffie
19 maart 2005, 19:56
@Droffie: volgens mij deed ze wel moeilijk over die Twintone toch? :wink: (zie sig...)

Ja idd, als je eenmaal een twintone in bezit hebt wil je nix anders meer :wink:


http://members.home.nl/ilovenoize/Images/Setupgear.jpg
Mijn "studeerkamer"

Inmiddels ook een mesa boogie studio 22 weten te bemachtigen (wegens aankomende hernia :( :cry: )

Hey hoe klinkt die marshall cab met je Twintone? Welke cab is het?

groovyB3
19 maart 2005, 20:04
Wat wil je nog meer behalve veel sex!


Nog meer sex.

Droffie
19 maart 2005, 20:07
Wat wil je nog meer behalve veel sex!


Nog meer sex.


:-D krijgen we weer een thread hier...Help ik neuk zo veel dat ik geen tijd meer heb voor mijn gitaar. Hoe lossen jullie dat op?

Antal
19 maart 2005, 20:29
Wat???????????? Je laat je vrouw naar jouw bloed-eigen Plasma TV kijken? Je bent veel te aardig. Zet een draagbaar zwart-witje in het bezemhok, vrouw erbij en deur op slot.
Zo...........en nu ga ik eens kijken wat IK leuk vind......

Als de deur op slot zit hoe moet ze dan voor je koken, wassen, schoonmaken etc?


Daar zijn maitresses voor.

Nee hoor die zijn voor hele andere dingen :wink:

Dirk_Hendrik
19 maart 2005, 20:47
Volgens mij hebben we het hier over verschillende maitresses :-D

Quink
19 maart 2005, 21:34
:-D krijgen we weer een thread hier...Help ik neuk zo veel dat ik geen tijd meer heb voor mijn gitaar. Hoe lossen jullie dat op?

Tssk, amateur. Je wil toch niet zeggen dat je niet in staat bent om gitaar te spelen en te neuken tegelijkertijd? :???:

:-D

Droffie
20 maart 2005, 16:01
Tssk, amateur. Je wil toch niet zeggen dat je niet in staat bent om gitaar te spelen en te neuken tegelijkertijd? :???:

Gitaar spelen en geneukt worden is wel te doen. Zelf neuken en erbij een liedje spelen lijkt me lastig. Lijkt me wel komisch om eens te proberen. Moet ik mijn vrouw maar eens lief aan kijken vanavond...LOL Euhh schat...Ik wil wat proberen...hahaha

Dweezman
20 maart 2005, 18:13
ehm..

uiteindelijk ging het me in dit topic over de nieuw te verwachten pedalen, natuurlijk...


:wink:

DREAMMACHINE
20 maart 2005, 18:46
idd....ook een zvex vexter dus! nice ! :-D

laat iig ff weten hoe die bevalt!

Mark S
21 maart 2005, 19:15
hoppa! vandaag een zo goed als nieuwe Twintone gescoord, morgen ophalen: ik hoor m'n rug al juichen...

maar goed...ging het hier niet over neuken?

Droffie
21 maart 2005, 23:59
hoppa! vandaag een zo goed als nieuwe Twintone gescoord, morgen ophalen: ik hoor m'n rug al juichen...

maar goed...ging het hier niet over neuken?

Gefeliciteerd man...combo of head?

Dweezman
22 maart 2005, 14:15
Ho! Ik bedacht met opeens iets... Ik heb wel fijn 2 pedalen uit de usa gescoord, maar hoe zit dat met de stroomvoorziening? (ivm met onze 230v...)

:???:

marc_o
22 maart 2005, 15:51
Daar is het 110, dus hier doen ze het gewoon 2 keer zo goed... :D

Dweezman
22 maart 2005, 16:15
cool!

:-D

Mark S
23 maart 2005, 21:35
hoppa! vandaag een zo goed als nieuwe Twintone gescoord, morgen ophalen: ik hoor m'n rug al juichen...

maar goed...ging het hier niet over neuken?

Gefeliciteerd man...combo of head?

een combootje 8-)

Nielsje
23 maart 2005, 21:39
hoppa! vandaag een zo goed als nieuwe Twintone gescoord, morgen ophalen: ik hoor m'n rug al juichen...

maar goed...ging het hier niet over neuken?

Gefeliciteerd man...combo of head?

een combootje 8-)


de DSL bleek toch niet te bevallen? maar idd een twintone is echt superlekker! wil ook een kleine combo, zit te denken aan een koch, brunetti, of stiekum toch een lekkere oude fender kopen

Mark S
23 maart 2005, 22:18
hey Niels!

De DSL voldeed prima hoor, alleen mijn combo (Fender HotRod) heeft de geest gegeven en dus had ik voor thuis en in het oefenhok een nieuw combootje nodig. Ik had 2 heads dus 1 moest er weg om de Twintone te financiėren. Ik heb getwijfeld tussen de Koch en de R-55 van Seymour Paul, uiteindelijk is het de Koch geworden.

Nielsje
23 maart 2005, 22:33
hey Niels!

De DSL voldeed prima hoor, alleen mijn combo (Fender HotRod) heeft de geest gegeven en dus had ik voor thuis en in het oefenhok een nieuw combootje nodig. Ik had 2 heads dus 1 moest er weg om de Twintone te financiėren. Ik heb getwijfeld tussen de Koch en de R-55 van Seymour Paul, uiteindelijk is het de Koch geworden.

ah , blij dat je een koch hebt ipv de hotrod, de koch is een stuk beter :)

wat is je test en vergelijk tussen de R-55 en de koch ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :)

dejohan
24 maart 2005, 11:10
gelukkig doet mijn vriendin nooit heel moeilijk over mijn GAS, maar ja, als ik er bij stil sta...
recent:
90 euro voor een MXR Dynacomp
210 euro voor een MXR Analog Delay.

da's ruim 660 gulden voor 2 pedalen. :o



660 euro?

90 voor de dynacomp, 210 voor de delay, en 360 om je vriendin op shoppingtrip te sturen om van het gezaag af te zijn? :D

marc_o
24 maart 2005, 11:23
Is goede keuze van je Mark, die Koch heeft een veel harder clean (volume) dan de Rivera. jammer voor Seymour paul natuurlijk, maarja, het kan niet altijd meezitten.
Je hebt dus ook nog een DSL? Echt geweldige versterkers vind ik dat....ooit koop ik er ook nog eentje bij, gewoon voor de heb.

MazeMouse
28 maart 2005, 23:04
Als mijn vriendin moeilijk doet is het altijd simpel

"IK KOOP HET VERDOMME TOCH VAN MIJN EIGEN GELD DUS WAAR BEMOEI JE JE MEE!?"

En als ze dan gaat dreigen me te dumpen dan is het

"Ik was al bassist voor ik met je had, ik ben nog steeds bassist en waarschijnlijk zal ik het nog JAREN blijven. Waarschijnlijk tot aan mijn dood. Dus ik ga dat echt niet opgeven voor jou"

En tot nu toe hielp dat prima. Vooral als ik weer eens erbij vermelde dat onze afspraak was dat we allebei alles mochten kopen wat we wilden zolang we het van ons eigen geld deden. Ik mocht namelijk ook niet zeuren als zij eens per maand weer dik 250 euro uitgeeft om weer 2 nieuwe kledingstukken te kopen die dan weer 'in de mode' zijn.

Vrouwen, nooit niks hebben om aan te doen en aan 20 kasten nog niet genoeg om het allemaal op te bergen (stel je voor dat je eens iets 2 keer aan moet. Of iets 'OUDS' aan moet doen naar een feestje. Dat kun je toch niet maken...... HELE DIKKE ROLOOG :roll: )

MazeMouse
28 maart 2005, 23:04
dubbel

marc_o
29 maart 2005, 09:50
Zo is het natuurlijk ook....tering, als ik die kledingzolder bekijk van mijn vriendin, ja, letterlijk een zolder van 8 bij 6 meter, waarvan veruit de meeste ruimte voor haar kleren en een beschamend klein beetje voor mijn kleren zijn bestemd. En nooit iets om aan te trekken....helaas krijgt ze daar nu een beetje gelijk in, want ze wordt met de week dikker en dikker, maar, als de baby eruit is, kan ze in no-time weer terug in al haar kleertjes (mag ik hopen)...ik ga snel maar weer iets kopen, denk ik.... :)

Dweezman
5 april 2005, 13:25
De Vexter is binnen!

Moest nog wel even €45,40 inklaringskosten betalen....
Dus toch nog ruzie...