PDA

View Full Version : Guv'nor MK I UK te koop voor wehnag! (Ebay UK)



Speeddemon
17 maart 2005, 11:56
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7307094499&ssPageName=STRK:MEWA:IT

pol
17 maart 2005, 12:49
zo'ne dikke prul. :wink:

Speeddemon
17 maart 2005, 13:05
ik heb de jouwe nog steeds, Polleke! :)

't is 'ne goei pedâolke'n, eej? 8-)

pol
17 maart 2005, 14:02
cava, mijne jcm800 2203 klonk beter voor van die rockdingen.
Maar het zat wel enigsinds in de buurt hiervan, toch al veel beter als die speelgoed boss distortions.

ma twas nie slecht, redelijk dik en rauw, wat beter dan de shredmaster die ik ook gehad heb, meer open en duidelijker.
Van distorsionpedalen ben ik afgestapt ondertussen , ik vond die wat te kort schieten tegen een goeie versterker distortion.

Overdrives in combinatie met versterkerdistortion vind ik dan wel weer te gek.

xshredx
17 maart 2005, 14:32
Huh??? Zijn deze dingen zeldzaam misschien, of waarom is hier zo'n ophef over???


(wil ik graag weten omdat ik er ook nog zo één liggen heb... moet ik er vanaf nu voorzichtiger op stampen?)

pol
17 maart 2005, 14:35
ze zijn niet zo heel lang gemaakt, maar echt zeldzaam nu ook weer niet.
En voorzichtig stampen zal niet nodig zijn, die dingen zijn stevig genoeg :D

Speeddemon
17 maart 2005, 21:27
Huh??? Zijn deze dingen zeldzaam misschien, of waarom is hier zo'n ophef over???


(wil ik graag weten omdat ik er ook nog zo één liggen heb... moet ik er vanaf nu voorzichtiger op stampen?)
op de bodemplaat zit een zilveren sticker; daar staat op Made in England of Made in Korea.
De Engelse zijn de oudste en het gewildste. Ik heb ze allebei gehad, vond de Engelse ietsje 'smoother', 'tube-ier'.

xshredx
17 maart 2005, 22:38
Dammit... made in Korea zegt de mijne... :(
Nu ja, ik vind hem wel goed klinken voor mijn Savage.
Kan er eigenlijk iemand zeggen hoe deze pedaal zich verhoudt tot die nieuwe Marshall guv'nor plus pedaaltjes?? Is het vooral een nieuwe verpakking of is het circuit drastisch veranderd?

Nielsje
17 maart 2005, 22:52
persoonlijk vind ik de oude stukken beter!

van de nieuwe pedalen vind ik alleen de bluesbreaker II wat, ook een leuke boost enzo

overigens, de bluesbreaker I mag er ook wezen!