PDA

View Full Version : Ibanez RG-2027XVV



Raffel
19 juli 2002, 09:10
Weet iemand de prijs van deze schoonheid in eujo's?
Of waar ze m verkopen in NL, Belgie of DLD?

Raffel
19 juli 2002, 11:31
^up^

Ic3gl0vE
19 juli 2002, 14:03
http://www.serlui.nl

Raffel
19 juli 2002, 15:17
ja grapjas daar staat ie niet bij. JE kunt hem namelijk niet meer NIEUW kopen, omdat ie uit de produktie is genomen. Samen met JEM en Universe het beste model dat ooit geproduceerd is naar mijn mening, maar dat vond ibanez blijkbaar niet. Dus nu moet iemand m eigenlijk weg doen, maar ja.....

urezna
19 juli 2002, 16:48
Sorry, ik doe hem niet weg, veel te blij mee.
En sorry, ik weet geen adres voor je. Niet zo lang geleden zag ik 'm nog hangen in een winkel, maar deze week was ie al weg....
Succes!!

Ic3gl0vE
19 juli 2002, 17:08
oh sorry Raffel maar ik heb nog de 2001 catalogus en daar stond 'ie dacht ik nog in

mja we zijn al weer een jaar verder | :sad:

Ic3gl0vE
19 juli 2002, 17:09
met die " | :smile:

Anders Destium
19 juli 2002, 22:35
Seht sehr gut aus!
Om je een hart onder de riem te steken:
De twee gitaren die ik graag had gewild de laatste tijd, een RG 520qsrb en/of een Jackson DKMG zijn simpelweg niet in Nederland verkrijgbaar, da's dus nogal zo kut, en om zoiets in Duitsland te bestellen vnd ik net te gevaarlijk

Ditmar
20 juli 2002, 15:30
Hee gozer, ik weet dat ze deze gitaar bij Kees Dee hadden eerst, je zou het bij Feedback kunnen proberen (die in Rotterdam uiteraard) en anders hebben ze 'm zowiezo bij Musik Produktiv bij Osnabruck. Is btw een errug lekker gitaartje, ik heb de zessnaar geprobeerd en het is errug lekker, warmer van klank dan een normale RG serie, maar wel net zo fel als een Ibanez hoort te zijn. Ik heb de zessnaar bespeeld, maar de zevensnaar zal niet veel anders zijn denk ik he (ja, dikkere nek ja, maar dat went wel hoor)

Anders Destium
20 juli 2002, 18:17
Ik heb wel eens zevensnarig geprobeerd en kreeg redeljk snel kramp, volgens mij komt dat ook omdat ik geen overdreven grote handen heb. Toch een één keer nooit meer ervaring! Als je toch al een zevensnaar hebt zal dit je probleem trouwens niet zijn

Anders Destium
23 juli 2002, 17:32
Ik kwam net een prijslijst tegen van Serlui en hij kostte een jaar en iets terug Fl 3880,- of was je daar al achter?