PDA

View Full Version : Lief gitaristje zoekt band voor adoptie, in de buurt van Gou



Thomasvv
18 juli 2002, 22:51
:'( Mn band bestaat al een jaar niet meer en ik wil graag een nieuwe band :smile:

Ik speel nu 3 jaar denk ik... vooral slag, blues, rock, metal, maaktnie uit.. T liefst een beetje rock á la black Crowes ofzo :smile:

tel: 0623435426

sebass
23 juli 2002, 00:01
We gaan wel een keer jammen ik ben benieuwd. Kijk ik ken wel weer genoeg mensen maar ik ben echt veel te lui om een band op te zetten. Net zoals die andere mensen die ik ken. De drummer is al een jaar bezig om zich ertoe te zetten om iets te regelen voor de oefenruimte tegenover zijn huis.

Thomasvv
23 juli 2002, 00:02
:smile: Waar woont ie? Wie is het? Ik heb nog wel een goeie bassist, zangeres is ook nog wel te regelen, nu alleen nog 2 gitaristen :smile:

sebass
23 juli 2002, 00:05
Ja mijn vriendin doet een opleiding voor zang dus dat zou ook nog mogelijk zijn maar ik ben eigenlijk niet echt van plan om een band op te zetten dat is weer zoveel regelen enzo. Nou misschien is het wel leuk. Kijk ik kan best wel wat spelen, maar verder ben ik heel vervelend je zou onze geluidsman eens moeten spreken. Elke keer als ik op moest was het weer zoeken of ik kwam net van huis aanfietsen direct het podium op en spelen. Zelf een keer tijdens het eerste nummer. Oh hallo jongens.

Thomasvv
23 juli 2002, 00:07
haha... ik ben ook niet veel anders, maar om gewoon es te jammen..