PDA

View Full Version : Binnenkort op reis ...



Rock n' sad
16 maart 2005, 15:46
test

Rock n' sad
16 maart 2005, 15:47
Hallo ,
ik ga binnenkort naar turkije en mag geen gitaar meenemen :( , dat is een week geen gitaar spelen !!! :o Ik heb me wel laten vertellen dat er daar een winkel zou zijn in de stad , maar dat betwijfel ik ( T is in antyllia , moest iemand daar al geweest zijn :) ) . als daar een winkel is ga ik er zeker nartoe 2 a 3 keer om gewoon wat te spelen , maar dan ga ik het zo kuttig vinden dat ik er geen meer ga mogen mee naar huis nemen :( Turkije schijnt juist ong goedkoop te zijn in alles :P

Ok nu ff serieus enzo :

Wat is het langste dat jullie al zonder gitaar hebben gezeten , en welke oplossing was daarvoor

( tja tis een verslaving :razz: )

Gho$t
16 maart 2005, 15:49
8 uur.
Zit ik op mijn werk (mag op mijn werk nie gitaar spelen )gek he :wink: ))

Van wie mag hij niet mee??
Mag je dat niet zelf bepalen??

Rock n' sad
16 maart 2005, 16:00
Ik ga mee op reis met mijn vriendin ( dus op de kosten van mijn schoonouders ) , en ze vroegen om liever geen gitaar mee te nemen ( kwestie van door de douane makkelijk te raken en geen extra kosten moeten betalen ) natuurlijk ga ik dan niet moeilijk doen als ze al enkele honderden euro's besteden om mij mee te nemen ( ben tenslotte ook nog maar 16 niet veel schoonouders zouden dat doen )

Rock n' sad
16 maart 2005, 16:01
Ik ga mee op reis met mijn vriendin , dus op de kosten van mijn schoonouders , en ze vroegen om liever geen gitaar mee te nemen ( kwestie van door de douane makkelijk te raken , want turkije is nog niet bij de EU , en zodat ze geen extra kosten moeten betalen ) natuurlijk ga ik dan niet moeilijk doen als ze al enkele honderden euro's besteden om mij mee te nemen ( ben tenslotte ook nog maar 16 niet veel schoonouders zouden dat doen )

SantaSCSI
16 maart 2005, 16:15
Ik ga met men ouders voor een maand naar noorwegen met de mobilhome. Dus een hele maand geen gitaar :cry: .

Ritch
16 maart 2005, 16:23
Dan koop je gewoon zo één voor in de handbagage

http://www.gitaarnet.nl/photos/80/8615.jpg

:wink:

BassAgent
16 maart 2005, 18:00
Voor mij 2 weken :o Was op vakantie na mn zwitserse tour.

Ibanez
16 maart 2005, 18:21
Ik ga mee op reis met mijn vriendin , dus op de kosten van mijn schoonouders , en ze vroegen om liever geen gitaar mee te nemen ( kwestie van door de douane makkelijk te raken , want turkije is nog niet bij de EU , en zodat ze geen extra kosten moeten betalen ) natuurlijk ga ik dan niet moeilijk doen als ze al enkele honderden euro's besteden om mij mee te nemen ( ben tenslotte ook nog maar 16 niet veel schoonouders zouden dat doen ) Je bent toch niet getrouwd op je 16e? Dat je de ouders van je vriendin schoonouders noemt...

RS-Rik
16 maart 2005, 18:43
Wel tof dat je zo op reis kan.

GuitarMaster
16 maart 2005, 18:46
Kwaliteitsgitaren zijn trouwens helemaal niet veel goedkoper in Turkije, ik heb in Istanbul bij verschillende zaken naar Fenders en G&L's gekeken, maar die waren net zo duur (zo niet duurder) dan in Nederland.

Mr.Bluesbreaker
16 maart 2005, 18:54
Leuk onderwerp. Ik was vorig jaar een week naar Turkije op vakantie, en uit angst niet mijn dure yamaha western meegenomen. Toch wou ik wel spelen daar, zocht in Kemer (havenstadje) een winkel en heb de meest goedkope spaanse gitaar gekocht. Zestig euro geloof ik, een almira. Het was net niks, maar ik kon wel die week spelen. Later zonder problemen in de handbagage mee terug genomen.

Ic3gl0vE
16 maart 2005, 19:44
lekker boeiend als je een weekje niet kan spelen.. 't is niet zo dat je arm geamputeerd wordt ofzo

BassAgent
16 maart 2005, 19:54
lekker boeiend als je een weekje niet kan spelen.. 't is niet zo dat je arm geamputeerd wordt ofzo
En jij noemt jezelf gitarist?! :o































:D

Superhero
16 maart 2005, 20:22
4 weken ofzoiets

Superhero
16 maart 2005, 20:24
aners koop je tog ff voordat je weg gaat zown dean playmate jtj? superklein dingetje, wel leuk!

VooDoo
16 maart 2005, 21:06
Njah ik vind dat je je er niet druk om moet maken
en trouwens je gaat met je vriendin en je toekomstige schoonouders
beetje stom alsje dan naar zo een winkel gaat om daar te spelen:S
ik zou gewoon de beste tijd hebben met je vriendin en gewoon VEEL aandacht besteden aan haar:)
Denk maar ff niet aan je gitaar
Als je gitaar meer betekent voor je dan je vriendin, heb ik hier niets meer te zeggen :evil:

Reel Big Fish
16 maart 2005, 21:27
Ik 6 weken...



.... het was een kwelling :cry:

AART
16 maart 2005, 21:39
2 weken ofzo, was wel kut om dat eelt te moeten aankweken weer, moet deze zomer weer mee.... :(

Droffie
18 maart 2005, 16:33
Stel je niet zo aan man. Als je je op je 16de al door je vriendin + (schoonouders) laat bitchslappen wens ik je een prettige toekomst toe onder de plak. (maw dump de babe)
Een week zonder gitaar is echt geen ramp. En als je echt niet zonder kan gewoon als handbagage meenemen. Heb ik zo vaak gedaan en nooit problemen gehad met douane en bijbetalen. Da's gewoon onzin.
kep die van mijn zelfs meegehad naar de de Dominicaanse rep en Mexico. Als de douane ergens paranoid is dan is 't daar wel...Helemaal geen prob.

Rock n' sad
18 maart 2005, 21:05
Leuk onderwerp. Ik was vorig jaar een week naar Turkije op vakantie, en uit angst niet mijn dure yamaha western meegenomen. Toch wou ik wel spelen daar, zocht in Kemer (havenstadje) een winkel en heb de meest goedkope spaanse gitaar gekocht. Zestig euro geloof ik, een almira. Het was net niks, maar ik kon wel die week spelen. Later zonder problemen in de handbagage mee terug genomen.

Ik ga ook naar kemer :D