PDA

View Full Version : Wie gaat bij Feedback een aankoop boven de 500 euro doen?



ieme
16 maart 2005, 12:28
test

ieme
16 maart 2005, 12:30
Ik heb bij feedback een tegoedbon van 530 euro gekregen! Ik kon helaas niet cash terug krijgen!
Deze kan door een van jullie voor 500 overgenomen worden! dat scheelt alweer 30 euro!

ieme

josh.vandenberg
16 maart 2005, 13:51
Dit is toch nix voor een forum,man

ieme
16 maart 2005, 13:55
Ik wil ook weten hoever ik in mn recht sta om mn geld terug te krijgen!
of ik genoegen moet nemen met die bon of gewoon cash kan krijgen, ze hebben mij een slecht product geleverd...

Almighty
16 maart 2005, 14:06
Ik wil ook weten hoever ik in mn recht sta om mn geld terug te krijgen!
of ik genoegen moet nemen met die bon of gewoon cash kan krijgen, ze hebben mij een slecht product geleverd...

volgens mij is een te goed bon niet rechtmatig.

Eerst moeten ze het maken dan eventueel een nieuwe kan dat niet dan geld terug.

ieme
16 maart 2005, 14:08
Weet je dat zeker?

Antal
16 maart 2005, 14:09
Ik wil ook weten hoever ik in mn recht sta om mn geld terug te krijgen!
of ik genoegen moet nemen met die bon of gewoon cash kan krijgen, ze hebben mij een slecht product geleverd...

En waarom hebben ze hem niet omgeruild voor een goede dan? Ik neem tenslotte aan dat jij het ding wilde hebben, wat het ook was, want anders had je hem niet gekocht.

pimmetje
16 maart 2005, 14:17
Ik wil ook weten hoever ik in mn recht sta om mn geld terug te krijgen!
of ik genoegen moet nemen met die bon of gewoon cash kan krijgen, ze hebben mij een slecht product geleverd...

volgens mij is een te goed bon niet rechtmatig.

Eerst moeten ze het maken dan eventueel een nieuwe kan dat niet dan geld terug.
Je moet idd eerst de verkoper de kans geven om het te (laten) repareren of vervangen. Als dat niet naar behoren lukt of gewoon niet gebeurt, dan sta jij volledig in je recht als je je geld terug vraagt.

Ze mogen dan zo'n tegoedbon aanbieden. Daar is niets onrechtmatigs aan, maar je hoeft het als klant niet te accepteren.

Er is één ding wat hierbij nog wel geldt. Het mankement moet geen lullig dingetje zijn. Er moet zeg maar wel echt iets met 't apparaat loos zijn.

ieme
16 maart 2005, 14:21
oke - Gmajor 1, bleef kangen in preset, nieuwe gekregen na 4 maanden wachten! Gmajor 2, meteen veel problemen met ruis enzo, meteen terug gebracht en die is na 3 maanden nu weer terug van reparatie.
Ik heb echter geen vertrouwen meer in de producten van TC electronic en heb gezegd dat in inmiddels al andere spullen heb omdat ik daar niet 7 maanden op kon wachten!
Nu komen ze met een tegoedbon maar ik heb ff niets meer nodig en zeker niet van Feedback!

BartL
16 maart 2005, 14:24
Als het product nu goed werkt heb je waarschijnlijk geen recht om je geld terug te krijgen. Dan zouden ze je niet eens een tegodbon hoeven te geven. Maarja...ik ben geen advocaat, ken die regeltjes niet zo goed allemaal :)

pimmetje
16 maart 2005, 14:32
Tja... dat verandert de zaak wel ff. Dan had je op een ander moment al moeten ingrijpen. Ze hebben nu dus een goed produkt teruggenomen en jou de nieuwprijs vergoed (ook al is 't dan met monopoly-geld).
Dat hadden ze idd helemaal niet hoeven doen.

ieme
16 maart 2005, 14:37
Ik heb tijdens de reparatie al aangegeven dat t van mij al niet meer hoeft, daarna zouden ze t regelen met een passende oplossing, maar toen kwamen ze met een gerepareerde gmajor aanzetten!
dat was niet de afspraak

pol
16 maart 2005, 14:43
belachelijke manier van klantenbinding, zou je niks kunnen regelen met de manager ?

pimmetje
16 maart 2005, 14:46
Het moment om de koop te ontbinden, was toen je 't tweede apparaat terug bracht en zij aanboden om 'm te repareren. Toen had je je geld terug kunnen vragen, omdat je ze een kans had gegeven om 't op te lossen en zij dat niet naar behoren hebben gedaan.

Maar jij gaf ze nóg een kans... en dat jij dan TIJDENS een reparatie van smaak verandert, is niet hun probleem.

Als je gewoon op het gerepareerde apparaat had gewacht en het was wéér niet goed... DAN zou je op zich weer een goed moment hebben om de koop te ontbinden en je geld terug te vragen.

ieme
16 maart 2005, 14:48
hmm, nou ja, die waardebon raak ik ook nog wel weer kwijt, t enige is dat ik daar nu een hele dag moet gaan zitten en hun klanten lastig vallen over wat ze kopen en of ze dan mijn bon willen inleveren in ruil voor 30 euro korting...

pimmetje
16 maart 2005, 15:03
Ach ja... als je echt goed genoeg klanten lastig valt, koopt Feedback misschien je bon wel terug :D.

josh.vandenberg
16 maart 2005, 15:09
Kijkl,dat is een heel goed i dee

Fuhgawz
16 maart 2005, 16:13
En als je nu eens een setje snaren koopt van die bon? Zou je dan de rest van de waarde in geld terug krijgen?

BartL
16 maart 2005, 17:07
Goede vraag.

Eerst dacht ik: Tuurlijk niet!

Maar als je even nadenkt; Je hebt recht die hele 530 euro daar te besteden. Ze zouden je dan bijvoorbeeld (nadat je 2 pakjes snaren hebt gekocht) een tegoedbon van 520 euro terug moeten geven lijkt me :-D

Fumi SG
16 maart 2005, 17:14
En als je nu eens een setje snaren koopt van die bon? Zou je dan de rest van de waarde in geld terug krijgen?

daar zit zeker wat in :-D Maar Ieme..... staan er geen voorwaarden op die bon??

ieme
16 maart 2005, 18:26
ik heb de bon nog niet, telefonisch overleg gehad dat ik de bon kon afhalen en geen cash kon krijgen... vandaar deze topic...

vester86
16 maart 2005, 18:34
gewoon euh 530 delen door de prijs van een pakje snaren. en wat daar uit komt moet je dan aan aantal pakjes snaren kopen :razz:

Fumi SG
16 maart 2005, 18:43
gewoon euh 530 delen door de prijs van een pakje snaren. en wat daar uit komt moet je dan aan aantal pakjes snaren kopen :razz:

dan kun je heel lang vooruit..... :-D :wink:

vester86
16 maart 2005, 20:21
en al helemaal als je elixers neemt ;-)

Jimi Hendrix
16 maart 2005, 21:29
ik heb laatst ook een tegoedbon van feedback gehad, als je er iets voor koopt voor minder dan het bedrag op de bon krijg je inderdaad een nieuwe tegoedbon terug.

ieme
16 maart 2005, 23:41
Oké, zaterdag ga ik er heen, probeer t geld cash te krijgen... zo niet accepteer ik de bon onder vermelding dat ik net zo lang in die winkel blijf tot iemand iets koopt voor 500 of meer en dan leg ik diegene wel ff uit dat ik gewoon cash wil....

skabouter
17 maart 2005, 00:16
doe dat !!!

ieme
17 maart 2005, 00:23
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

shredneck
17 maart 2005, 07:20
Gewoon pissig worden tegen de manager en dreigen met Felix Meurders en Zja zja Mourali (goed geschreven?) , kortom, de media dus.

Ik weet zeker dat je dan je geld terug krijgt, dit is namelijk klein leed.

Jimi Hendrix
17 maart 2005, 11:24
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

Ik denk alleen dat de overgrote meerderheid van die aankopen wordt gepind....

ieme
17 maart 2005, 11:25
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

Ik denk alleen dat de overgrote meerderheid van die aankopen wordt gepind....

ja maar voor 30 euro korting loopt iemand wel even langs de pin automaat

ieme
17 maart 2005, 11:28
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

Ik denk alleen dat de overgrote meerderheid van die aankopen wordt gepind....

ik denk dat ik een koper wel zo ver kan krijgen dat ie ff naar de pin automaat loopt en dan 500 opneemt en dan die bon inlevert, mij 500 cash geeft en zelf dus 30 euro voordeel haalt!

Fumi SG
17 maart 2005, 16:49
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

Ik denk alleen dat de overgrote meerderheid van die aankopen wordt gepind....

ik denk dat ik een koper wel zo ver kan krijgen dat ie ff naar de pin automaat loopt en dan 500 opneemt en dan die bon inlevert, mij 500 cash geeft en zelf dus 30 euro voordeel haalt!

Ik zou niet voor €30,- het hele land doorkruisen....... :razz: :-D

ieme
17 maart 2005, 16:54
op elke zaterdag worden toch dingen boven de 500 verkocht?

Ik denk alleen dat de overgrote meerderheid van die aankopen wordt gepind....

ik denk dat ik een koper wel zo ver kan krijgen dat ie ff naar de pin automaat loopt en dan 500 opneemt en dan die bon inlevert, mij 500 cash geeft en zelf dus 30 euro voordeel haalt!

Ik zou niet voor €30,- het hele land doorkruisen....... :razz: :-D

daarom ga ik er ook zitten tot bestaande klanten daar komen, en ik moet er toch heen voor die bon en als t lukt cash te krijgen race ik meteen door naar Beyers!

vester86
17 maart 2005, 17:32
lijkt me toch lachen, als een paar feedback verkopers (van de gitaarafdeling dus :P ) hier nu ook zouden zitten en meekijken :razz:

ieme
17 maart 2005, 17:39
lijkt me toch lachen, als een paar feedback verkopers (van de gitaarafdeling dus :P ) hier nu ook zouden zitten en meekijken :razz:

Lijkt me geen probleem, ik heb een probleem en wil weten welke oplossingen er zijn en of ik in mijn recht sta als ik mn geld terug wil...

vester86
17 maart 2005, 17:41
nja, als jij daar de hele middag gaat zitten en klanten benaderen weten ze in ieder geval hoe je heet (of wat je nickname is )

ieme
17 maart 2005, 17:44
nja, als jij daar de hele middag gaat zitten en klanten benaderen weten ze in ieder geval hoe je heet (of wat je nickname is )

Ja en dan nog? ik krijg zaterdag daar een bon en daar wil ik zsm van af, dus of ze ruilen em tegen cash, of ik sluit een akkoordje met een klant...

vester86
17 maart 2005, 17:46
ik zeg toch ook niet dat ik het afkeur, of dat ik er problemen mee heb :razz: lijkt me gewoon grappig, als hier zo'n verkoper zit

Fumi SG
17 maart 2005, 17:48
het lijkt wel een chatroom!! :o :razz: Maar Ieme, je kunt het altijd proberen natuurlijk..... :wink:

ieme
17 maart 2005, 18:03
het lijkt wel een chatroom!! :o :razz: Maar Ieme, je kunt het altijd proberen natuurlijk..... :wink:

ga ik ook proberen...
t is zaterdag OF ik krijg geld en ik blijf klant OF ik krijg een bon en ik verpats die bon daar en dan zien ze me er NOOIT weer!

ieme
17 maart 2005, 18:05
het lijkt wel een chatroom!! :o :razz: Maar Ieme, je kunt het altijd proberen natuurlijk..... :wink:

ga ik ook proberen...
t is zaterdag OF ik krijg geld en ik blijf klant OF ik krijg een bon en ik verpats die bon daar en dan zien ze me er NOOIT weer!

Antal
17 maart 2005, 18:30
daarom ga ik er ook zitten tot bestaande klanten daar komen

Goed plan. Want op niet bestaande klanten kun je lang wachten :razz:

ieme
17 maart 2005, 19:23
daarom ga ik er ook zitten tot bestaande klanten daar komen

Goed plan. Want op niet bestaande klanten kun je lang wachten :razz:

:-D

AART
17 maart 2005, 19:42
Helaas koop ik ook al niks meer bij feedback...

Slechte ervaringen van anderen met gibsons die niet eens normaal afgesteld worden na de 2e reparatie...

ieme
17 maart 2005, 19:48
Helaas koop ik ook al niks meer bij feedback...

Slechte ervaringen van anderen met gibsons die niet eens normaal afgesteld worden na de 2e reparatie...
er is vast wel iemand die zaterdag iets koopt voor 500

AART
17 maart 2005, 21:53
dat zeker, ik ben een keer daar geweest met iemand die een erfenis kwam opmaken, allemaal 500-tjes :P

DREAMMACHINE
17 maart 2005, 22:03
....ja dat was ik ja.... :roll:

AART
17 maart 2005, 22:08
....ja dat was ik ja.... :roll:

hmm, nee hardinxveld, ken ik niet....
jammer :D



{edit} Daar komt mijn oude SL-X vandaan :) :o {edit}

Robbert
18 maart 2005, 00:28
Hoe lang issie geldig Ieme?

DREAMMACHINE
18 maart 2005, 08:19
....oneindig lijkt me :???: .... anders zou het wel heel bizar zijn....

( had zelf een keer een tegoedbon van de poelier, en toen ik die een paar weken later inleverdel, net in januari, accepteerde ze hem niet omdat hij van vorig jaar was.... :o ....dus let er iig wel op he! :razz: )

pikasso
18 maart 2005, 12:17
....oneindig lijkt me :???: .... anders zou het wel heel bizar zijn....

( had zelf een keer een tegoedbon van de poelier, en toen ik die een paar weken later inleverdel, net in januari, accepteerde ze hem niet omdat hij van vorig jaar was.... :o ....dus let er iig wel op he! :razz: )

Een tegoed is altijd geldig. Tenminste als hij een reeel bedrag vertegenwoordigt. Dus een bon voor een gratis kop koffie is niet altijd geldig.

Winkeliers en dergelijke willen nog wel eens proberen om te weigeren vanwege de datum

ieme
18 maart 2005, 20:12
Morgen eens in Apeldoorn kijken, staat een Gibson Nighthawk (sunburst!)voor 599 misschien is dat iets voor een forumer? dan krijg je via mij morgen 30 euro korting!


PM als je interesse hebt!

ToTaL FaKe
18 maart 2005, 20:36
Ik denk dat die allang verkocht is. Staat al in het krantje van winter 2004 die in September uitkwam ofzow.

Maarja misschien is hij er nog :)

ieme
18 maart 2005, 21:43
Ik denk dat die allang verkocht is. Staat al in het krantje van winter 2004 die in September uitkwam ofzow.

Maarja misschien is hij er nog :)
hij stond er in januari nog en staat nog op de site...

DREAMMACHINE
18 maart 2005, 23:17
...maar die site wordt echt bizar slecht bijgehouden...dus vertrouw er aub niet op....al meerdere malen zag ik iets staan, ff gebeld....en kreeg iedere keer te horen dat datgene 'net' verkocht was....dus... :evil:

ieme
19 maart 2005, 09:34
Hmm... nou ja jammer dan! k wil gewoon mn geld terug en stap nu in de auto en jullie horen vanmiddag allemaal wel hoe het gegaan is!

ieme

AART
19 maart 2005, 11:07
suc6!

maak ze het ff moeilijk 8-)

MegaDrive
19 maart 2005, 13:02
Als je binnen 8 dagen hebt gemeld dat het geleverde product een fabricagefout heeft, dan is het wettelijk geregeld dat je je geld terugkrijgt, ook als de afhandeling daarvan langer duurt dan die 8 dagen. Met andere woorden, als jij na 5 dagen hebt gebeld om het probleem aan te geven en op dag 10 daar binnenwandelt, krijg je nog steeds je geld terug. Als zij hem willen repareren en dat duurt bijvoorbeeld tot dag 14, dan krijg je ook nog je geld terug als het apparaat niet deugt. Heb het een keer uitgezocht toen ik hetzelfde probleem had met een pc. Uiteindelijk kreeg ik na 5 weken pas het geld terug, maar ik had het wel!

ieme
19 maart 2005, 13:29
Kom terug van feedback, heb daar lang gepraat en ze konden me niet geld terug geven... Dus heb ik ipv er maar een Gibson Nighthawk gekocht die nu alweer te bezichtigen is op gitaarmarkt....

Mitch
19 maart 2005, 15:05
Gottegot, wat een gedoe zeg. Trouwens, ieme, in het Klon-topic staat nu een link naar de foto's van de amps bij ICP.

ieme
19 maart 2005, 15:17
Ik zag het gister! mooie amps!