PDA

View Full Version : KUT KUT KUT GODVERRRRDE KUT KUT, M`N JMP PLEITE!!!



1959SLP
15 maart 2005, 12:28
Sorry maar ik moet t ff van me af gooien.

Krijg net te horen dat m`n kameraad wie ik m`n JMP had geleend 4 maanden geleden een OD`tje heeft gezet en reeds onder het gras ligt. Bij navraag blijkt dat een of andere (onbekende) EIKEL m`n JMP heeft meegenomen. GODVERDOMME NOG! M`n 1e buizenamp. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: (DIT KRIJGT NOG EEN STAARTJE) :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

H.Manback
15 maart 2005, 12:35
Je lijkt wel boos :razz:


Maar dit is natuurlijk super klote.... (wat bedoel je trouwens met een OD'tje gezet :oops:).

Marc Oblivian
15 maart 2005, 12:43
Dat de persoon in kwestie iets teveel geestverruimende middelen heeft geconsumeerd (in dit geval met de dood als gevolg).
Hij had dus geen overdrive op de amp gezet :)

Marc Oblivian
15 maart 2005, 12:45
Die amp zal je dus wel nooit meer terugzien....waarschijnlijk door eoa dealer ofzo geraust of door iemand anders verkocht...

pimmetje
15 maart 2005, 12:53
Dat zuigt flink.

matto
15 maart 2005, 12:55
van je vrienden moet je het maar hebben! :(

1959SLP
15 maart 2005, 13:11
Dit is de beste pic die ik van m heb:
http://image48.webshots.com/48/1/25/32/296212532PrPwhF_ph.jpg

Al mijn (prijzige) spullen zijn en heb ik herkenbaar gemaakt. In de spotlights haal ik m dus direct eruit. Mijn advies: doe ook iets dergelijks voor het geval dat.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: [/img]

Thijssie
15 maart 2005, 13:25
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Godverrrrrr!!!!! :cry:

Er moet toch wel een manier zijn om er achter te komen waar dat ding gebleven is?

Firebird
15 maart 2005, 13:38
Misschien kun je even bij de familie proberen... misschien hebben ze m nietsvermoedend meegenomen ofzo?

dejohan
15 maart 2005, 13:43
Misschien kun je even bij de familie proberen... misschien hebben ze m nietsvermoedend meegenomen ofzo?

Daar dacht ik ook het eerst aan.

Spijtig van je vriend trouwens.

1959SLP
15 maart 2005, 14:03
[quote=Firebird]Misschien kun je even bij de familie proberen... misschien hebben ze m nietsvermoedend meegenomen ofzo?

Daar dacht ik ook het eerst aan.

Heb voor morgenvroeg een auto geregeld. Eerst maar s bij z`n (lastige) ex langsgaan en er acvhter komen waar z`n familie zit.


Spijtig van je vriend trouwens. Thx alot dejohan. Door Rudy ben ik Satriani gaan spelen. Ergste van alles vind ik dat niemand mij iets heeft laten weten en het 4 maanden later via via moet horen.

andy
15 maart 2005, 16:44
Wat een maf verhaal, er pas naar 4 maanden achter komen, dat je maat overleden is. Vergeten bij de rouwkaarten??
Maar behoorlijk klote iig.

Succes met de jacht op je amp.

Negative K3 fan
15 maart 2005, 16:50
dat je je amp bij zoeits dumpt

wel zonde hoor!

Antal
15 maart 2005, 16:58
Ik zou bijna zeggen dat die JMP je meer waard is dan die vriend :???:

Maar blijft lullig natuurlijk. Hoop voor je dat je hem terugvind.

wietse
15 maart 2005, 17:45
Wat een maf verhaal, er pas naar 4 maanden achter komen, dat je maat overleden is. Vergeten bij de rouwkaarten??
Maar behoorlijk klote iig.

Succes met de jacht op je amp.

inderdaad vreemd als ik 4 maanden niks van een maat van me verneem dan ga ik toch eens poolshoogte nemen.

Bluesbreaker
15 maart 2005, 18:02
Ik zou bijna zeggen dat die JMP je meer waard is dan die vriend :???:


Die vriend is niet meer te redden, die JMP misschien nog wel......

Maar in ieder geval allebei erg vervelend....

Nielsje
15 maart 2005, 18:56
marktplaats (etc) wellicht ff goed inde gaten houden,


heb je nog serienummers enzo?

vervelend van je vriend trouwens, laat dit een wijze les voor ons allen zijn kinderen!

groovyB3
15 maart 2005, 19:11
Sorry maar ik moet t ff van me af gooien.

Krijg net te horen dat m`n kameraad wie ik m`n JMP had geleend 4 maanden geleden een OD`tje heeft gezet en reeds onder het gras ligt. Bij navraag blijkt dat een of andere (onbekende) EIKEL m`n JMP heeft meegenomen. GODVERDOMME NOG! M`n 1e buizenamp. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: (DIT KRIJGT NOG EEN STAARTJE) :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



Dus jij hoort net dat je maat dood is en jij wordt boos om je amp? :???:

1959SLP
16 maart 2005, 06:41
Vergeten bij de rouwkaarten??
Ik ben vorig jaar verhuist dus grote kans dat het daar mis is gegaan.

1959SLP
16 maart 2005, 06:45
Dus jij hoort net dat je maat dood is en jij wordt boos om je amp? :???:
Dit is toch de afdeling vintage versterkers?

jorrit
16 maart 2005, 15:10
dr staat een jpm op marktplaats... weet niet of het de jouwe is maar denk meld het ff...

Robbert
16 maart 2005, 15:31
Dus jij hoort net dat je maat dood is en jij wordt boos om je amp? :???:
Dit is toch de afdeling vintage versterkers?

:D

Marc Oblivian
17 maart 2005, 12:17
Misschien moeten we het dan Vintage Friends gaan noemen... :)

waayer
17 maart 2005, 17:52
volgens mij leeft hij nog en heeft hij hem gewoon verpatst

ieme
17 maart 2005, 18:13
Hmm... :-?

ieme
17 maart 2005, 18:15
jammer van die mooie amp...

matto
17 maart 2005, 23:46
Dus jij hoort net dat je maat dood is en jij wordt boos om je amp? :???:
Dit is toch de afdeling vintage versterkers?

:D

Tjonge jonge het is voorjaar, maar ik vindt het erg, erg koud in Nederland.
We hebben het over een vintage versterker die waarschijnlijk ouder is geworden dan je maat.
Mag dit topic er nu af?
Ik krijg er kippenvel van. :-(

Robbert
18 maart 2005, 00:24
Tjonge jonge het is voorjaar, maar ik vindt het erg, erg koud in Nederland.
We hebben het over een vintage versterker die waarschijnlijk ouder is geworden dan je maat.
Mag dit topic er nu af?
Ik krijg er kippenvel van. :-(

Ik zou het niet al te serieus nemen, doe ik iedergeval niet ;)

1959SLP
22 maart 2005, 15:49
Nou, hij is dus *zucht* als "verloren" te beschouwen. :cry:

Franc
22 maart 2005, 16:07
Nou, hij is dus *zucht* als "verloren" te beschouwen. :cry:

?

Robbert
22 maart 2005, 18:05
Nou, hij is dus *zucht* als "verloren" te beschouwen. :cry:

?

De amp. :wink:

nla0079
28 maart 2005, 12:49
Heel even alle tact laten varen... Komt er nou niemand op het idee om luid "Eigen schuld !" te roepen ? Ik peins er nog niet over om versterkers, gitaren en dergelijk ergens achter te laten (en zeker niet bij junks)... D'r kan altijd wel iets mis gaan (gepikt, "plots kapot", biertje gemorst), en dan kan je iedereen met de vinger wijzen, maar uiteindelijk draai je zelf voor de schade op. Als mijn houding betekent dat ik een keertje minder kan optreden of wat dan ook, so be it.

pietvanbuiten
28 april 2005, 23:53
amps, rackgear en gitaren laat ik nooit !!! ergens achter.
gaat altijd direkt mee naar huis. piet