PDA

View Full Version : Wat een KL*TE forum is dit toch!!!



Picker
14 maart 2005, 21:24
Van alle 'fora' op het Internet is dit de enige die bijna consequent een “The page cannot be displayed" foutmelding geeft na het posten. En in de helft van de gevallen is je bericht dan ook weg.

Is daar nou echt niets aan te doen? WAARDELOOS gewoon. :sneaky:

bert k
14 maart 2005, 22:41
Misschien slimmer om dit in Algemeen te posten.

Picker
14 maart 2005, 23:18
Dat soort luxe kan ik me niet eens permitteren hier. Ben al lang blij dat dat bericht nu ERGENS staat! :sneaky:

Azrael
14 maart 2005, 23:25
Troost..........volgens die Dude werd er aan gewerkt. :lol:

Mijn reactie in de trant van "Goh , als er echt wat aan zou worden gedaan dan had men wel gezegd wat precies" , werd lachend afgedaan en ik zou dom zijn en niet moeten zeuren. Laat ik echter beter weten en 100% gelijk hebben.

Desperado
14 maart 2005, 23:55
Is daar nou echt niets aan te doen?

Tuurlijk wel :D maar waarom zou je je diensten verbeteren als er toch geen concurrent is ?

Het is wat kort door de bocht om zo te denken,maar toch... het is wel een feit,waar kan je anders heen? waar is zoveel informatie te vinden?
Ondanks alle problemen ben ik erg blij dat er zoiets is als Gitaarnet,veel posten doe ik niet maar ik heb al wel veel goede informatie kunnen verkrijgen via deze site.

Mischien kan je de site er bovenop helpen met een donatie als je veel cd`s verkocht hebt ? :cool: Eltjo de redder van gitaarnet :cool: kunnen ze eindelijk die 486 vervangen,tot het opgelost is (als dat ooit gebeurt) heeft het geen zin om je er aan te ergeren.

Brianmayrulezzz
15 maart 2005, 09:47
heeel irritant ja :evil: stond eerst een topic over in off topic, waarin de mods beweerde dat ze er binnenkort aan gingen werken :roll:

Kasper
15 maart 2005, 11:08
Is daar nou echt niets aan te doen?

Tuurlijk wel :D maar waarom zou je je diensten verbeteren als er toch geen concurrent is ?

Het is wat kort door de bocht om zo te denken,maar toch... het is wel een feit,waar kan je anders heen? waar is zoveel informatie te vinden?
Ondanks alle problemen ben ik erg blij dat er zoiets is als Gitaarnet,veel posten doe ik niet maar ik heb al wel veel goede informatie kunnen verkrijgen via deze site.

+1


Het blijft een gratis dienst ook, dus hoe zou jezelf zijn als je er waardevolle tijd in moet steken. Gitaarnet zal zich wel bezig houden met een goede oplossing. Om hals over kop iets te ondernemen kan leiden tot nog meer problemen. Give the poor bastards some time.

JanB
15 maart 2005, 14:28
De tijd lijkt me eerder rijp voor een acoustisch gitaar site met acoustisch forum. Die software is toch gewoon public domain? Zijn we ook af van die shredders en andere imitaties van houtzagerijen bij 'Sounds'.
Ik hoop dat die "486" een grapje is, want als dit forum het daar van moet hebben...

Jan

bert k
15 maart 2005, 15:24
Ik hoop dat die opmerking over schredders een geintje is, anders kan je inderdaad maar beter voor jezelf beginnen. :-?

Harald
15 maart 2005, 15:53
Ik heb er wel eens aan gedacht een forum aan mijn site toe te voegen. Maar dat heeft eigenlijk niet zo veel zin. Als je hier kijkt wordt er ook voornamelijk in Off Topic gepost. Kijk je bij het akoestische gedeelte dan valt het ook wel mee met de posts. Bovendien zijn er best wat mensen die zowel elektrisch als akoestisch spelen. Centrale plek waar regelmatig gepost wordt is slimmer. Kijk je op andere nederlandstalige fora dan wordt er al helemaal weinig gepost in de akoestische hoek. Bovendien is het hier aardig opgedeeld. Er is een hoek akoestisch. Wat dat betreft kun je redelijk gericht lezen.

Bij sounds zit inderdaad wel een nadruk op shred. Het lijkt er soms ook een beetje op dat het aantal reacties recht evenredig is met het aantal noten per seconde. Maar daar kunnen we zelf wat aan doen door meer te posten, en dan ook te reageren. De shredders oefenen blijkbaar wat meer, en nemen meer op. Zitten trouwens een paar goede bij ook. Qua akoestisch is Delphiro zo'n beetje de enige die echt regelmatig wat post. En die zien we weer niet op het akoestische forum. En Picker niet vergeten, maar die zet het weer niet in sounds.

Ben alleen bang dat je akoestische dingen dubbel moet gaan posten. De soundfile in sounds en in het akoestisch forum een waarschuwing dat er iets is. Anders ziet het gros het waarschijnlijk niet. Maar aangezien de mods het meestal druk genoeg hebben met off topic zal daar dan hoop ik niemand over vallen. Ben net bezig met wat thuisopnames. Zal binnenkort wel wat non-shred posten.

Hetgeen niet wegneemt dat dit forum technisch gezien voor verbetering vatbaar is :roll: (veel diplomatieker moet ik nu ook niet meer worden...)

Picker
15 maart 2005, 18:18
Is daar nou echt niets aan te doen?

Tuurlijk wel :D maar waarom zou je je diensten verbeteren als er toch geen concurrent is ?



AHUM - UCHE - kuch...!!!

Ik moet zeggen dat acousticguitarforum.com, acousticplayermagazine.com en ovationfanclub.com beslist geen slechte plekken zijn om informatie te halen/brengen.

En... het leuke is van die forums dat, als je een bericht schrijft, het ook op het forum verschijnt. Dat is op zich erg handig, vind ik.

Ik zit hier eigenlijk alleen maar uit (een restantje) patriottisme :razz:

OK, OK, ik zal niet overdrijven. Effe een borrel pakken dat helpt misschien :wink:

JanB
15 maart 2005, 18:34
Ben alleen bang dat je akoestische dingen dubbel moet gaan posten. De soundfile in sounds en in het akoestisch forum een waarschuwing dat er iets is. Anders ziet het gros het waarschijnlijk niet. Maar aangezien de mods het meestal druk genoeg hebben met off topic zal daar dan hoop ik niemand over vallen. Ben net bezig met wat thuisopnames. Zal binnenkort wel wat non-shred posten.

Hetgeen niet wegneemt dat dit forum technisch gezien voor verbetering vatbaar is :roll: (veel diplomatieker moet ik nu ook niet meer worden...)

Inderdaad Harald, van die diplomacy kan minister Bot nog wat leren.

Ik ben benieuwd naar je opnames. Ik zal zelf misschien ook weer eens wat posten, of, als de trend doorzet, een avondvullende video special. :-D

Jan

Harald
15 maart 2005, 19:10
@JanB; Ga dit even niet met video doen. Ben niet zo'n first take wonder als Tommy, moet af en toe (yes, diplomatiek) wel eens wat overspelen... Heb ik al helemaal geen zin om dat voor camera nog eens 10* opnieuw te doen. Zeker aangezien ik net een aantal eigen ideeen heb opgenomen die voor de opname nog niet af waren. Vraag is dus of ik me volgende week nog kan herinneren wat ik gespeeld heb. :oops:

Daar komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat het uitzicht op mijn toch meer boedda achtige (gewitwel, dien dikke :wink: ) dan goddelijke voorkomen het verschil in megabytes en de sterk mindere geluidskwaliteit nou echt rechtvaardigt. Voor de liefhebbers van video zet ik desgewenst wel een bewegende smiley in de topic
:B

Desperado
15 maart 2005, 21:34
AHUM - UCHE - kuch...!!!

Ik moet zeggen dat acousticguitarforum.com, acousticplayermagazine.com en ovationfanclub.com beslist geen slechte plekken zijn om informatie te halen/brengen.


Net even gekeken naar die sites,maar is toch niet echt concurrentie denk ik.
btw als je steeds een borel neemt geloof ik graag dat je posts nooit geplaatst worden (Picker ziet dubbel en drukt steeds op de verkeerde Enter :razz: ) maar zonder gein dat is idd een naar probleem als je niet weet hoe er mee om te gaan,net als het dubbel posten soms krijg je dagen later alsnog al je eerdere pogingen tot posten te zien.

Ach we leren er wel mee leven toch? mischien komt het op een dag toch nog goed en tot die tijd helpen een dosis patriottisme en een dubbele borrel ons er wel doorheen. :wink:

Desperado
15 maart 2005, 21:44
Ik hoop dat die "486" een grapje is

Nee geen grapje wel een foutje het moet een 386 zijn,de 486 zou er komen als upgrade maar gaat ivm geldtekort niet door dacht ik.

:lol:

Azrael
15 maart 2005, 23:01
Ik heb sinds vandaag mijn Behringer mixer binnen. Kwam er echter ook achter dat ik kabels mis om hem op mijn PC aan te sluiten en dat de microfoon kabel die ik nu heb niet geschikt is. Kan ik dus mooi nog niks opnemen.....opzich geen probleem zou je denken want dan ga je even naar de elektronica zaak...maar laat ik nu blut zijn na deze mixer. Beetje mic kabel kost al gauw 20 euro en moet ik nog een fatsoenlijke kabel voor na de pc hebben. Balen want ik wil nu toch echter wel eens wat gaan doen.

Heb overgens de UB1002 gekocht , bij Feedback besteld :)

SaferSephy
16 maart 2005, 08:20
It ben 3de jaars ICT student en heb zo'n forumpje in een half uurtje draaiend als het moet...zeg 't maar :)

Brianmayrulezzz
16 maart 2005, 09:29
It ben 3de jaars ICT student en heb zo'n forumpje in een half uurtje draaiend als het moet...zeg 't maar :)

naja, het zijn problemen met de database, maar die zijn er zo ongeveer al zo lang als ik hier zit... duidt op een actieve houding van de mods :-?

chris c
16 maart 2005, 10:13
Ondanks de technische tekorten vind ik dit een uniek forum. Klein taalgebied, dus na een tijdje kent iedereen elkaar, ook fysiek dank zij de organisatie van de akoestische meeting (pluim voor Harald). Akoestisch en elektrisch op dezelfde site vind ik geen bezwaar, vele mensen spelen toch de twee of interesseren zich voor wat de anderen doen ? Een bijkomend akoestisch forum zou alles versnipperen. Als de rubriek "sounds" gedomineerd wordt door elektrische gitaristen, dan is dat toch alleen maar de schuld van de akoestische gitaristen ? Ben nu trouwens wat goedkope apparatuur aan het kopen om op te nemen. Het niveau van sommigen hier zal ik wel niet meteen halen, maar kom...

bert k
16 maart 2005, 10:24
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zou het zonde vinden als de akoestische gitaristen zich zouden afzonderen. En idd zijn er wel erg veel elektrische gitaren in Sounds. Maar als we nou eens in de titel voortaan met hoofdletters AKOESTISCH zouden zetten? Dan is het wel duidelijk toch? :)

SaferSephy
16 maart 2005, 10:32
en gewoon meer akoustische luisteraars daar...gewoon elke keer nadat je dit forum bekijkt nog effe langs sounds gaan.

Ik zal vanavond proberen een stukje "I've Always thought of you" op te nemen met bridge. Hopelijk gaat het dan beter dan vanochtend want aan m'n geklungel vanmorgen te horen leek het even een slechte "gitaardag" te worden. maja ik was natuurlijk ook pas net wakker. :p

Harald
16 maart 2005, 10:38
It ben 3de jaars ICT student en heb zo'n forumpje in een half uurtje draaiend als het moet...zeg 't maar :)

Gaat goed, die opleiding, ik proef de overmoed van de rechtgeaarde ict'er al :wink: Moh, 10 minuten werk hoor, en dan een uur bezig zijn... Is me vaak genoeg overkomen als programmeur :roll: (en mijn collega's ook) Maar, de beste programmeurs hadden ook de meest optimistische tijdsinschattingen.

SaferSephy
16 maart 2005, 10:54
It ben 3de jaars ICT student en heb zo'n forumpje in een half uurtje draaiend als het moet...zeg 't maar :)

Gaat goed, die opleiding, ik proef de overmoed van de rechtgeaarde ict'er al :wink: Moh, 10 minuten werk hoor, en dan een uur bezig zijn... Is me vaak genoeg overkomen als programmeur :roll: (en mijn collega's ook) Maar, de beste programmeurs hadden ook de meest optimistische tijdsinschattingen.

haha wat grappig, collega's op 2 fronten :). Trouwens een vraagje, hoe houd jij je vingers soepel als je een hele dag achter een pc zit? Ik ben namelijk heel erg bang dat m'n gitaar progressie er onder gaat lijden.

Oh trouwens nog bedankt voor de "green thumb" tab :) gaat nog wel ff duren voordat ik die kan...als het uberhaubt mogelijk is met m'n kleine duim :P

Harald
16 maart 2005, 13:46
@SapherSephy: Op zich kun je voor alles wel een variant vinden waar je de duim niet gebruikt om te fretten. (in dit nummer dan) Weet ik uit ervaring. Je moet dan wel een paar pulloffs gewoon aanslaan. Het speelt alleen wel een stuk lastiger. Waar je met kleine handen een probleem krijgt is met het B-7 akkoord in de 2e positie met de thrill en de pull off naar open hoge e, en met het vage akkoord in de tweede maat van het thema. (2x441x met een pull of van de c naar open b snaar) dat is zonder duim wel te spelen maar dan moet je behoorlijk rekken. Nummer lijkt een stuk simpeler dan het is. Maar wel een lekker nummer.

Ben trouwens ex collega. Ben nu huisman. Gestopt toen we een kind kregen. Wilden we niet gelijk full time in de kinderopvang stoppen. Mijn vrouw is gek op haar werk, ik soms ook, maar werd er ook regelmatig gek van. Programmeren is leuk, maar andermans ellende oplossen, vergaderen, en klantoverleg strak in't pak is voor mij wat minder. Enige programmeerwerk wat ik nu nog doe is af en toe iets aan mijn site en die van Lifeline.

Soepel houden is juist een eitje als je de hele dag zit te mailen en te programmeren. Gewoon met 10 vingers typen. Waar je gitaarprogressie onder gaat leiden is als je op een bedrijf terecht komt waar het gebruikelijk is dat je 's avonds om 8 uur nog pizza laat aanrukken omdat er overgewerkt wordt :P Kun je wel een leuke gitaar kopen uiteindelijk 8-) Maar dat waren bij ons wel steeds dezelfden die er 's avonds nog zaten trouwens.

SaferSephy
16 maart 2005, 13:52
@SapherSephy: Op zich kun je voor alles wel een variant vinden waar je de duim niet gebruikt om te fretten. (in dit nummer dan) Weet ik uit ervaring. Je moet dan wel een paar pulloffs gewoon aanslaan. Het speelt alleen wel een stuk lastiger. Waar je met kleine handen een probleem krijgt is met het B-7 akkoord in de 2e positie met de thrill en de pull off naar open hoge e, en met het vage akkoord in de tweede maat van het thema. (2x441x met een pull of van de c naar open b snaar) dat is zonder duim wel te spelen maar dan moet je behoorlijk rekken. Nummer lijkt een stuk simpeler dan het is. Maar wel een lekker nummer.

hij is inderdaad wel moeilijk...en het lukt ook wel met m'n duim...maar niet bepaald comfortabel...en als je nog maar zo kort speelt als ik is het zoiezo lastiger om uit te vinden hoe je nu het beste je grepen pak...ik ga vanavond dan ook aan degene waar ik weleens mee samen speel het nummer door lopen...


Ben trouwens ex collega. Ben nu huisman. Gestopt toen we een kind kregen. Wilden we niet gelijk full time in de kinderopvang stoppen. Mijn vrouw is gek op haar werk, ik soms ook, maar werd er ook regelmatig gek van. Programmeren is leuk, maar andermans ellende oplossen, vergaderen, en klantoverleg strak in't pak is voor mij wat minder. Enige programmeerwerk wat ik nu nog doe is af en toe iets aan mijn site en die van Lifeline.

vooral dat strak in het pak staat mij inderdaad niet aan...verder zit ik meer in de vormgeving/usability dan het echte diehard programmeren :)


Soepel houden is juist een eitje als je de hele dag zit te mailen en te programmeren. Gewoon met 10 vingers typen. Waar je gitaarprogressie onder gaat leiden is als je op een bedrijf terecht komt waar het gebruikelijk is dat je 's avonds om 8 uur nog pizza laat aanrukken omdat er overgewerkt wordt :P Kun je wel een leuke gitaar kopen uiteindelijk 8-) Maar dat waren bij ons wel steeds dezelfden die er 's avonds nog zaten trouwens.

haha bedankt voor de tips :P en dat over dat er altijd dezelfde mensen zitten...dat komt me nu al op school al bekend voor...9 uur thuis is geen uitzondering inderdaad :(

Harald
17 maart 2005, 10:44
Heb nu wat dingen overgezet naar de PC. Mountains Of Illinois is de eerste post. Heb hem wel bij sounds gezet.

zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?p=629166#629166

Reacties graag in die topic. Heb nog wel wat dingen (o.a. ook in Nashville tuning en op 12 snarig) die ik wel wil posten, dus als je meer wil horen laat het maar weten.

Harald
21 maart 2005, 21:32
En meer opnames: Ook weer in die topics reageren graag :P

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51697
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51696
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51695
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51694

Harald
8 april 2005, 23:36
Even on topic...

Er staan nu ineens wel erg veel dubbele topics :o . Kan iemand de database een beetje opschonen :-?

Bluesbreaker
9 april 2005, 11:39
Voor iedereen die nu nog niet weet hoe je een topic in 1 x goed kunt plaatsen een kopietje van mn post in het topic dat er 51 keer staat:



Je zou van een forum toch verwachten dat het iets eenvoudiger zou zijn om een bericht te plaatsen. Ik vindt het ook erg storend dat mijn vraag nu 51 keer op dit forum staat, er zal vast wel iemand zijn die de 50 zonder reactie kan verwijderen denk ik zo.


Ik weet het niet hoor, maar de kans is denk ik vrij groot dat het verwijderen net zo makkelijk gaat als het plaatsen en bewerken van een bericht. Dat jij het de moeite waard vind om een bericht 51 keer te plaatsen wil niet zeggen dat een mod blij is dat hij weer een half uur je topics mag zitten verwijderen.




Misschien dat die wizzkid dan gelijk een goede uitleg kan schrijven bij het plaatsen van een bericht. Krijg ik misschien ook gewoon eens antwoord op de vraag die ik stel.

Ik heb net uitgelegd hoe je een bericht goed kunt plaatsen, maar goed, speciaal voor alle mensen die traag van begrip zijn:

ALLE topics die je opent maar niet direct in de lijst verschijnen kun je via je profiel (niet de pagina waar je je profiel kunt bewerken, maar je openbare profiel via het knopje profiel onder aan je bericht) > zoeken naar alle berichten van blabla > op het verloren topic klikken weer terug krijgen!

Harald
9 april 2005, 14:51
Verwijderen moet je ook niet vanuit de forum interface doen. Hier hangt waarschijnlijk een mysql database achter. Als ze daar een phpmyadmin interface voor hebben hoeft dat echt niet langer dan 5 of 10 minuten te duren. En als ze dat wel zouden doen, is dat misschien ook een kleine aanmoediging om de echte problemen in dit forum eens op te lossen. Steeds maar weer moeten uitleggen dat je de berichten via een workaround te voorschijn kunt halen is ook niet alles. Blijkbaar is er ook ergens een mega hoeveelheid achterstallige updates en inserts gecommit, want het topic van Don Capo is echt niet het enige dat er ineens tig keer tussen staat. Bekijk de eerste drie paginas met berichten maar eens.

bert k
9 april 2005, 17:11
Is ook al een paar keer gezegd: dat kunnen de mods allemaal niet. We hebben maar een paar rechten erbij, net genoeg om te kunnen verplaatsen of een berichtje te wissen. Grote opruimakties zitten er niet in. En met een dodelijk traag forum is het verwijderen van 50 berichten een tyfusklus. Overigens, Bluesbreaker, ik zou Gitaarnet ff mailen of hij het eruit gooit voor je. Kost hem twee minuten.

Dirk_Hendrik
9 april 2005, 20:41
4 dingen:
- Ten eerste, ga alsjeblieft in algemeen zeiken (en eigenlijk, zeik niet!). Eén topic is echt genoeg.
- Zo'n forumpje heb je zo draaien. Fantastisch! Echt te gek. En als je nou eens een echt dito probleem hebt? Heb je dat dan ook zomaar opgelost? Verbazingwekkend hoeveel stuurlui er hier aan wal staan.
- heb je in 5-10 minuten gedaan. Hje enig idee hoeveel tijd de mods hier spenderen aan het verwijderen van topics van gebruikers die constant opnieuw bleven plaatsen.
- En tenslotte, voor deze akoestische rubriek vraag ik me inderdaad af wat de mods eigenlijk aan het doen zijn..... :roll:

Harald
9 april 2005, 22:24
- heb je in 5-10 minuten gedaan. Hje enig idee hoeveel tijd de mods hier spenderen aan het verwijderen van topics van gebruikers die constant opnieuw bleven plaatsen.

Is jarenlang mijn werk geweest. Weliswaar in een Oracle database, maar wat je hier nodig hebt kan in mysql ook wel, en iemand die die syntax beheerst en er vaker wat in doet is daar echt geen uren mee bezig.
Schrijf 1 keer een ontdubbelquery die alle dubbele items zonder reacties weggooit en draai die dagelijks. Weet niet of je dat in deze omgeving automatisch kunt laten doen, maar lijkt me sterk dat dat helemaal niet kan. Handmatig kost je dat als je hem geschreven hebt, na inloggen, nog 1 handeling (en dat kan snel) per dag. Doe het per week en je bent ook al een heel eind. Als je handmatig elke afzonderlijke post wilt gaan verwijderen op een forum waar veel gepost wordt, en dat zo brak is, moet je dat zelf weten.



- En tenslotte, voor deze akoestische rubriek vraag ik me inderdaad af wat de mods eigenlijk aan het doen zijn..... :roll:
:???:

Dirk_Hendrik
10 april 2005, 00:10
Op alle mysql en whoracle ga ik niet in. Ik tracht al 3 jaar dat niet mijn vakgebied te maken.

Over die laatste opmerking..... ga zelf eens kijken wanneer de heren mods in "akoestisch" voor het laatst aanwezig waren... :roll:

bert k
10 april 2005, 01:14
[Is jarenlang mijn werk geweest. Weliswaar in een Oracle database, maar wat je hier nodig hebt kan in mysql ook wel, en iemand die die syntax beheerst en er vaker wat in doet is daar echt geen uren mee bezig.
Schrijf 1 keer een ontdubbelquery die alle dubbele items zonder reacties weggooit en draai die dagelijks. Weet niet of je dat in deze omgeving automatisch kunt laten doen, maar lijkt me sterk dat dat helemaal niet kan. Handmatig kost je dat als je hem geschreven hebt, na inloggen, nog 1 handeling (en dat kan snel) per dag. Doe het per week en je bent ook al een heel eind. Als je handmatig elke afzonderlijke post wilt gaan verwijderen op een forum waar veel gepost wordt, en dat zo brak is, moet je dat zelf weten.

:
Je snapt kennelijk het verschil niet tussen een mod en een administrator. Een mod is daar dus wel een hele tijd mee bezig.

AcousticFreak
10 april 2005, 02:08
Troost..........volgens die Dude werd er aan gewerkt. :lol:


hmz.. dat hoor ik nu al vrij lang :P

Harald
10 april 2005, 08:31
@Bert K: Je moet het dus ook vanuit de goede interface doen... Dan kan het voor alle subfora met 1 handeling die je zonder verder nadenken kunt runnen. Het enige wat je nodig hebt is iemand die weet wat ie doet om het op te zetten, die lang genoeg de goede rechten heeft om dat te doen. Dat hoeft geen mod te zijn.

Om dat vanuit de normale forum interface te doen is gekkenwerk. Ontdubbelen is hoe dan ook alleen symptoombestrijding. Beter is het om het probleem op te lossen. Dat kost meer tijd, als het met een update niet verholpen is. Maar ik verwacht dat het met de achterliggende database te maken heeft, niet met het bulletin board. Op de phpBB site zag ik zo snel niemand anders die hetzelfde probleem heeft. Aleen het BB updaten is dus waarschijnlijk niet genoeg. De hele database eerst verwijderen is ook zowat. Zal relatief snel werken, maar dan ben je alle entry's en logins kwijt. Maar niet doen.

Maar we kunnen er veel over zeggen. Hoe sneller het opgelost wordt hoe beter, daar zijn we het volgens mij allemaal wel over eens.

Bluesbreaker
10 april 2005, 10:48
Overigens, Bluesbreaker, ik zou Gitaarnet ff mailen of hij het eruit gooit voor je. Kost hem twee minuten.

Wat moet Gitaarnet waar uit gooien Bert? Ik denk dat je iets niet goed begrepen hebt?

bert k
10 april 2005, 15:14
Ik bedoel al die dubbele posts. Dat kost jou een uur en Gitaarnet twee minuten, zoals Harald al zei.

- Eric -
10 april 2005, 15:19
Ik bedoel al die dubbele posts. Dat kost jou een uur en Gitaarnet twee minuten, zoals Harald al zei.

hoezo dat? Ik heb zelf een forum via invision en daar moet je als mod gewoon alle topics die je wilt verwijderen aanklikken en op delete drukken, voor de admin precies hetzelfde verhaal. Ik weet niet hoe dat verschilt met phpbb?

bert k
10 april 2005, 15:22
Die mogelijkheid heeft een mod hier niet.

- Eric -
10 april 2005, 15:33
das raar, waarvoor ben je hier dan als mod? waarschuwingen uitdelen en bans aanvragen? Lijkt me dat mods er juist moeten zijn om het forum netjes te houden...

bert k
10 april 2005, 17:18
Nou, normaal lukt dat ook best, maar meer dan een enkele post verwijderen of verplaatsen is het meestal niet. Alleen nu is het behoorlijk raak de laatste tijd.

Bluesbreaker
11 april 2005, 17:02
Ik bedoel al die dubbele posts. Dat kost jou een uur en Gitaarnet twee minuten, zoals Harald al zei.

Het verwijderen van die dubbele posts kost mij flink wat langer hoor, daarvoor ben ik eerst een hele tijd bezig om het wachtwoord van de mod te raden. :wink:


Ik heb die topics niet geplaats en ben geen mod, dus die berichten kan IK sowieso niet verwijderen.

bert k
11 april 2005, 17:52
:oops: ikke sukkel, ik dacht dat je ook mod was. FF niet goed gekeken. Nee, dan doe je niet veel.

angorawol
11 april 2005, 17:57
Slot erop graag, dan kunnen we verder.