PDA

View Full Version : peavey classic 30 of 50 ...



up-guitarman
14 maart 2005, 17:40
test

up-guitarman
14 maart 2005, 17:44
Heey, ik heb zaterdag de peavey classic serie eventjes getest in strings & things Antwerpen. Geweldige sound, mooie warme clean en de OD is zo'n beetje marshall-achtig.

Nu, de 30W versie klinkt strakker dan de 50W versie. Ik zou er eentje willen aanschaffen in de zomer als ik wat gewerkt heb. Nu is de vraag, volstaat deze 30W in een band (repetities en optredens) ???
(Ik heb een marshall 1960 cab staan die ik kan aansluiten dus dat zal al veel doen wss)

Iemand ervaring met de classic 30 in een band ???

Fumi SG
14 maart 2005, 17:47
30 Watt buizen is genoeg voor in een band. :wink: Ik heb zelf geen ervaring met die Peavey, maar hard genoeg moet ie toch kunnen....

pol
14 maart 2005, 17:58
zwijg dan als je der geen ervaring mee hebt. Ik ben die zinloze posts van jou wel stilaan beu aan het worden.

Fumi SG
14 maart 2005, 18:06
zwijg dan als je der geen ervaring mee hebt. Ik ben die zinloze posts van jou wel stilaan beu aan het worden.

FUCK YOU!!! Hij wil toch weten of 30 Watt in een band hard genoeg gaat..... nou lees nou mijn antwoord nog een keer WOORD VOOR WOORD!! Dan kom je erachter dat ik gewoon antwoord geef op één van zijn vragen. Beter één antwoord dan geen!! En volgens mij is jouw post nuttelozer dan die van mij!!

Noem trouwens nog eens een paar van die 'nutteloze' posts van mij dan.....

En laat dit nou niet op een ruzie in dit topic worden zodat Up-guitarman kan fluiten naar z'n antwoord!! Doe dat dan ff via pm.......

up-guitarman
14 maart 2005, 18:08
30 Watt buizen is genoeg voor in een band. :wink: Ik heb zelf geen ervaring met die Peavey, maar hard genoeg moet ie toch kunnen....

Bedankt, hard genoeg dacht ik wel ... Nu de volgende vraag dan; blijft ie ook clean op band nieveau ???

@pol; Jou post is nog zinlozer ...

Nielsje
14 maart 2005, 18:12