PDA

View Full Version : Rubberen voetjes Crybaby



Fuhgawz
14 maart 2005, 16:56
Dit klinkt een beetje lullig, maar ik heb pas mijn Crybaby wah van mijn pedalenplank gehaald en nu kan ik de rubberen voetjes niet meer vinden die ik er in eerste instantie af heb gehaald om het ding op mijn plank passen. :oops: Ik meende toch echt zeker te weten dat ze in de bovenste la van mijn bureau lagen met de andere gitaarspullen, zoals een ongebruikte tremelo-arm.
Weet iemand toevallig waar ik goede vervangende rubbertjes kan kopen? Bij de Gamma toevallig of zo?

Antal
14 maart 2005, 17:12
http://www.musikding.de/product_info.php?products_id=466

GuitarMaster
14 maart 2005, 17:39
Bij de gamma moeten ze ook wel te vinden zijn

Guinness
14 maart 2005, 23:45
Ik heb hetzelfde gehad en bij de Gamma heb van die platte metalen doppen waarin een rubberen ring zit met daaarin een spijker gehaald. Ze worden gebruikt om in de onderkant van stoelpoten te slaan zodat ze makkelijk glijden over een vloer ofzo. Weet ik het. Maar met een tang krijg je die rubbers eruit en schroef je ze zo onder de wha. Lekker brede doppen. Je wha schuift nooit meer. Maar bestellen kan natuurlijk ook. :D

Fuhgawz
15 maart 2005, 18:58
Ik heb hetzelfde gehad en bij de Gamma heb van die platte metalen doppen waarin een rubberen ring zit met daaarin een spijker gehaald. Ze worden gebruikt om in de onderkant van stoelpoten te slaan zodat ze makkelijk glijden over een vloer ofzo. Weet ik het. Maar met een tang krijg je die rubbers eruit en schroef je ze zo onder de wha. Lekker brede doppen. Je wha schuift nooit meer. Maar bestellen kan natuurlijk ook. :D

Ik denk dat ik dat ga proberen. Bedankt!