PDA

View Full Version : Rockcoverband zoekt gitarist(e)



Marsha
14 maart 2005, 09:56
Wij zijn op zoek naar een 2de gitarist. We repeteren op zondagmiddag in Nijmegen, band bestaat ruim 5 jaar, geen internetsite, leeftijd 30- 40. Nummers die wij spelen o.a. Skunk Anansi, Anouk, The Cult, Live, U2, Sass Jordan, Black Crowes, Deep Purple, RHCP, etc. Kortom: wat ruigere muziek.
Reacties mailen naar marsha-tat@zonnet.nl

suzanne
26 maart 2005, 17:47
hoi!
Ik woon wel in nijmegen en speel nu ongeveer 4 jaar gitaar, maar heb altijd akoustisch gespeeld dus denk dat ik niet echt in jullie plaatje pas. sinds kort heb ik wel een electrische gitaar, en probeer daar een beetje wegwijs in te worden. Ik ben 23 jaar.
Hou ook erg van de muziek van Anouk en live, skunk vind ik ook wel gaaf. verder vind ik Ilse delange erg goed, maar dat is niet echt het ruigere werk.
Heb ook geen band ervaring. Nah, ik denk ik zeg het toch even!

suzanne
26 maart 2005, 17:47
hoi!
Ik woon wel in nijmegen en speel nu ongeveer 4 jaar gitaar, maar heb altijd akoustisch gespeeld dus denk dat ik niet echt in jullie plaatje pas. sinds kort heb ik wel een electrische gitaar, en probeer daar een beetje wegwijs in te worden. Ik ben 23 jaar.
Hou ook erg van de muziek van Anouk en live, skunk vind ik ook wel gaaf. verder vind ik Ilse delange erg goed, maar dat is niet echt het ruigere werk.
Heb ook geen band ervaring. Nah, ik denk ik zeg het toch even!

suzanne
26 maart 2005, 17:48
hoi!
Ik woon wel in nijmegen en speel nu ongeveer 4 jaar gitaar, maar heb altijd akoustisch gespeeld dus denk dat ik niet echt in jullie plaatje pas. sinds kort heb ik wel een electrische gitaar, en probeer daar een beetje wegwijs in te worden. Ik ben 23 jaar.
Hou ook erg van de muziek van Anouk en live, skunk vind ik ook wel gaaf. verder vind ik Ilse delange erg goed, maar dat is niet echt het ruigere werk.
Heb ook geen band ervaring. Nah, ik denk ik zeg het toch even!