PDA

View Full Version : FX Loop/Monitor out



andy
13 maart 2005, 00:51
Ik heb een Laney zanginstallatie met FX loop. Bij de FX loop wordt ook aangegeven dat het een monitor uitgang is.
Kun je daar ongestraft een box op aansluiten, of heb je daar nog een extra versterker voor nodig, blaas je de boel op of zo..... :wink:

Want ik heb namelijk een lege monitor box en een nog werkend 12 inch speakertje. En met een hoorn er bij is het compleet en kan ik de zang wat beter horen bij optredens in kroegen.

Er stond wel wat over vermeld in de handleiding van de zanginstallatie, maar die ben ik kwijt.

Alvast bedankt.

Wormaap
13 maart 2005, 00:54
Daar kom je nog een eindversterker achter aan het hangen. En zomaar een 12" speaker en een hoorn bijeen gooien gaat je een werkelijk brak geluid opleveren, aangezien je dan totaal geen rekening houdt met het feit dat er nog een scheidingsfilter in moet (en nee, de standaard filtertjes van Conrad ofzo zijn niet goed :razz: )

andy
13 maart 2005, 00:57
Na ja, had ik meteen alle technische details moeten posten wat ik van plan was? :wink:
Maar goed, een extra amp is geen optie, dat wordt me te duur. Dan gaat het feest maar niet door.