PDA

View Full Version : Waar kan je de gear van artiesten vinden?



semt-x
12 maart 2005, 21:56
test

semt-x
12 maart 2005, 21:57
Als het goed is bestaat er een site waarop je kan zien wat verschillende bands gebruiken qua gitaren en versterkers enz enz....
Waar kan ik deze site vinden?

WICKED
12 maart 2005, 22:05
ff googlen gozer, kom je er zo achter.

maar goed ik ben aardig dus ik geef je wel de link :)

http://www.guitargeek.com

semt-x
12 maart 2005, 22:43
Ik had idd al gekeken op google, maar kon niets vinden. Maar bedankt, weet trouwens niet of er nog meer van dit soort sites zijn, want ik zoek de gear van specifieke bands. En het liefst ook nog wat voor soort elementen er in de betreffende gitaar enzo zitten.
Bands zoals: System of a Down, Papa Roach, Lost Prophets, Drowning Pool, Hoobastank, Sevendust en 36 Crazyfists..........

THW
13 maart 2005, 13:37
Ik had idd al gekeken op google, maar kon niets vinden. Maar bedankt, weet trouwens niet of er nog meer van dit soort sites zijn, want ik zoek de gear van specifieke bands. En het liefst ook nog wat voor soort elementen er in de betreffende gitaar enzo zitten.
Bands zoals: System of a Down, Papa Roach, Lost Prophets, Drowning Pool, Hoobastank, Sevendust en 36 Crazyfists..........
Gewoon zoiets op google intypen:
*naam gitarist/band* equipment of gear intypen bij google heel makelijk werkt bij mij altijd

Sim Simon
16 maart 2005, 19:28
Wat GuitarGeek heeft is goed maar van sommige artiesten denk ik "waarom staan die er niet op?". Keith Richards bijvoorbeeld. :-?

ieme
17 maart 2005, 15:19
die bands boven vernoemd spelen allemaal op een Mesa recto volgens mij! Maar die google search tip is idd een makkelijke manier

RS-Rik
17 maart 2005, 20:10
bij de G van Gear van artiesten lijkt me.

AART
19 maart 2005, 16:19
lee van lost prophets is telecaster en soldano slo 100

Wicked Willy
19 maart 2005, 18:45
Jammer dat guitargek zich vrijwel uitlsluitend richt op amerikaanse gitaristen. Bovendien wordt de site zeer spaarzaam geupdate.

Funkblaster
22 maart 2005, 00:55
lee van lost prophets is telecaster en soldano slo 100

op het eerste album voornamelijk prs, clean gebruikt ie dacht ik een fender bak