PDA

View Full Version : Hoe begonnen???



rambe029
12 maart 2005, 15:51
Hoe zijn jullie begonnen in een band ?
Heb je eerst een try-out gedaan?? Of ben jij de stichter van de band??


Groetjes,

Arnout

Ronald
12 maart 2005, 16:10
via een workshop bij een jongeren centrum voor muzikanten genaamd odeon.

zo ben ik met mn eerste band begonnen a bitch too far :roll:

het jaar daarop kregen we een nieuwe drummer en bassist en nu heten we Damage.

hoofd
12 maart 2005, 16:17
Ik begon met gitaarspelen omdat ik gevraagd werd in een band te komen, lijkt me vrij voor zichzelf spreken dat het een punkband was ;)
Na die band was 't telkens gewoon met wat vrienden wat aankloten en besluiten het beestje een naam te geven: band.

Kitaarhiero
14 maart 2005, 11:23
De eerste band die ik oprichte was met een vriendengroep... en de tweede ook.
daarna heb ik me 3x bij een bandje aangesloten dat nog een zanger/gitarist zocht. 1x werd een oefensessie gecanceled en toen heb ikl er nooit meer wat van vernomen... de 2e keer vonden we geen drummer en dus nu de 3e (5e!) band... we hebben al opgetreden en dat ging erg goed (op wat schoonheidsfoutjes na) en we zijn van plan nog veel meer op te gaan treden.

Neals
14 maart 2005, 19:18
Eerste bandjes waren vriendengroepjes, de huidige ook, en het ging echt zo van: hey zullen we een band beginnen, jij bent bassist, jij drummer en jij zanger. Zoals zoveel punkbands doorgaans beginnen.

Wat ik wel merk is dat we momenteel best meedoen als friese punkband, en zo nu en dan worden de bandleden ook veel gevraagd voor schnabbeltjes waaruit ook wel weer geinige projectjes uit ontstaan.