PDA

View Full Version : Nep decals invasie



Roque
11 maart 2005, 23:09
ik vindt het belachelijk en triest dat iedereen nu maar decals te koop aanbied,
en trouwens ook nog voor een te hoge prijs! :evil:

Huub huub barba truc koop bij de dhz (hobbywinkel) blank papier voor nep tatoo's, plaatje van internet halen ff door je printer en fraudeer maar raak.

Ritch
11 maart 2005, 23:58
Okee dus jij zegt eerst dat je het belachelijk en stom vindt, dat iedereen die decals te koop aanbiedt, waarna je gaat zeuren over de te hoge prijs? :???:

Guinness
12 maart 2005, 00:04
wat zijn decals :???:

AutoStatic
12 maart 2005, 00:56
Een sticker met een merkie.

Roque
12 maart 2005, 14:52
Okee dus jij zegt eerst dat je het belachelijk en stom vindt, dat iedereen die decals te koop aanbiedt, waarna je gaat zeuren over de te hoge prijs? :???:

Je heb gelijk, ik zal ff meer uitleg geven gister avond te diep in het glaasje gekeken :D

Als ze nou 2euro per decal vragen okee, maar nee ze vragen er20euro per stuk voor, dit is echt een belachelijk hoge prijs voor een nep tatoo :razz: .
Zo'n hobby kitje kost ongeveer 10 euro en daar haal je een stuk of 30a 40
van die dingen uit.
Maarja je hebt ook luie mensen, en het is maar net wat je er zelf voor over heb.
Zo dit was even mijn gal topicje.

wietse
12 maart 2005, 15:22
moeten ze zelf weten ,als er nu nog decals tussen stonden die echt zeldzaam zijn, zoals van hofner,klira, hagstrom e.d dan had ik wel belang bij een paar.
maar het is allemaal van dat standaard spul vooral veel fender.

Stratman70
13 maart 2005, 09:14
Ik snap je punt nog steeds niet eigenlijk. Ben je nu wel of niet tegen het vervalsen van Decals? (even los van de prijzen die ze er voor vragen)

taylor
13 maart 2005, 11:33
nou vervalsen,als je het over fender waterslide decals hebt die haal je zo tussen uit.

zo goed zijn die dingen niet nagemaakt missshien de 50 jaren periode maarja die gitaren worden toch bijna niet meer aangeboden.

de originele 60+ en 70 decals zijn in spiegelbeeld werden gemaakt door cortmeiyer zo ff snel uit me hoofd,die kan eigenlijk alleen 1 vakman aanbrengen.

groovyB3
13 maart 2005, 13:08
Ik verkoop ze zelf ook en heb er verder gewoon schijt aan of iedereen het nou verkoopt of niet. Ik kan er geld aan verdienen en er zijn zat mensen die ook het geld ervoor neerleggen, dus vind het prima :)

sickpunk
13 maart 2005, 19:30
wel grappig, 1 zo'n gozer had in z'n adv. staan... "kopen en rustig verder frauderen" (of iets in die richting, daar kwam het op neer)

Azrael
13 maart 2005, 21:22
Ooit koop ik een Rockinger Strat en zet ik er een "Azrael" decal op 8-)

Davidian
13 maart 2005, 21:38
Ooit koop ik een Rockinger Strat en zet ik er een "Azrael" decal op 8-)

zet er dan meteen stagg op :???:

Nocki
13 maart 2005, 23:04
tja.. toch zou ik wel een gibson decal willen hebben... :-) gewoon om op een goedkoop gitaartje te plakken... liefst een die nooit is gemaakt door gibson... :-)

Nocki

Roque
13 maart 2005, 23:31
Ooit koop ik een Rockinger Strat en zet ik er een "Azrael" decal op 8-)

zet er dan meteen stagg op :???:

Wat is er mis met Rockinger? heb iemand ervaring met dit merk , ik heb op hun site gekeken en vondt die
tele's en strats wel gaaf.

Bouke
14 maart 2005, 13:25
Niks mis met Rockinger, alleen klinkt de naam 'Rockiner' niet als 'Fender' en dus zal het wel niet goed zijn. Nou, neem van mij aan dat het meer dan prima gitaren zijn!

@ Azrael: Hehehe dat wil ik dus ook doen, een eigen decal er opzetten. Da's best leuk denk ik. Nu heb ik een verknipte rockinger decall op de kop geplakt, maar da's ook niet mooi. Zelf een maken dus :D

Bouke

Azrael
14 maart 2005, 14:47
Ooit koop ik een Rockinger Strat en zet ik er een "Azrael" decal op 8-)

zet er dan meteen stagg op :???:

Pardon? Rockinger maakt hele goede gitaren voor een scherpe prijs. De strat die ik wil hebben kost mij nog 530 euro zonder verzendkosten. Je bepaald bij Rockinger echter gewoon geen naam. En het lijkt mij super gaaf om een eigen headstock logo te hebben. Het zal waarschijnlijk geen Azrael worden maar iets anders maar het lijkt mij super stoer om dat helemaal van jezelf te hebben.

Azrael
14 maart 2005, 14:50
Niks mis met Rockinger, alleen klinkt de naam 'Rockiner' niet als 'Fender' en dus zal het wel niet goed zijn. Nou, neem van mij aan dat het meer dan prima gitaren zijn!

@ Azrael: Hehehe dat wil ik dus ook doen, een eigen decal er opzetten. Da's best leuk denk ik. Nu heb ik een verknipte rockinger decall op de kop geplakt, maar da's ook niet mooi. Zelf een maken dus :D

Bouke

Speel jij op een Rockinger zelf? Welke dan precies? Ik vind deze gaaf!

http://www.rockinger.com/Media/Shop/kskontur.jpg
http://www.rockinger.com/Media/Shop/kskontur2.jpg
http://www.rockinger.com/Media/Shop/ks006.jpg

Azrael
14 maart 2005, 15:36
Niks mis met Rockinger, alleen klinkt de naam 'Rockiner' niet als 'Fender' en dus zal het wel niet goed zijn. Nou, neem van mij aan dat het meer dan prima gitaren zijn!

@ Azrael: Hehehe dat wil ik dus ook doen, een eigen decal er opzetten. Da's best leuk denk ik. Nu heb ik een verknipte rockinger decall op de kop geplakt, maar da's ook niet mooi. Zelf een maken dus :D

Bouke

Heb jij zelf een Rockinger? Zoja , welke?

Dick Wolkendeck
14 maart 2005, 16:02
Heb ooit eens op een Schecter bass (zonder merk op de kop, was een bouwpakket) van een kennis "UNOX" geplakt, van een soepblik.

:-D :-D :-D

Dusss...

Chris Wolstenholme
14 maart 2005, 17:30
en dan plakt iemand fender op een rockinger en verpatst em als fender..

nog blij dan?

RUIS
16 maart 2005, 21:40
Volgens mij koopt Fender ook wel eens een container met staggs/adonis en plakken er dan Fender-decals op, zo slecht zijn sommige.
Heb m'n hand wel eens opengehaald aan de frets van een USA strat....

Raytheman
22 maart 2005, 23:35
Nou vooruit..voor de allerlaatste keer :D

1. Ga naar je lokale hobby-winkel
2. Koop een pakje ‘Schoellershammer Inktjet Tattoo’ –dat is een hobbypakketje met divers papier waar je normaal gesproken nep-tattoo’s mee maakt.
3. Kijk op http://www.apollonmusic.com/parts/decal/f.html
4. Volg de aanwijzingen op de verpakking en het resultaat zal je verbazen.

Belachelijk om voor zoiets > 20 euro te vragen natuurlijk. Zo’n pakketje kost tussen de 4 en de 10 euro’s en daar maak je zéker 30 decals van.

Succes!

Raytheman
22 maart 2005, 23:39
Nou vooruit..voor de allerlaatste keer :D

1. Ga naar je lokale hobby-winkel
2. Koop een pakje ‘Schoellershammer Inktjet Tattoo’ –dat is een hobbypakketje met divers papier waar je normaal gesproken nep-tattoo’s mee maakt.
3. Kijk op http://www.apollonmusic.com/parts/decal/f.html of http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=1&text=hofner
4. Volg de aanwijzingen op de verpakking en het resultaat zal je verbazen.

Belachelijk om voor zoiets > 20 euro te vragen natuurlijk. Zo’n pakketje kost tussen de 4 en de 10 euro’s en daar maak je zéker 30 decals van.

Succes!