PDA

View Full Version : washburn , welk model is dit ?



Rock n' sad
11 maart 2005, 20:47
test

Rock n' sad
11 maart 2005, 20:47
http://groups.msn.com/_Secure/0SgD9AogXdZJFehsf4LwGlB71QR09QSLNXGiVJotce1cKUPg5! PD2Dq!xOoKBlxvOWmwsTZhEeEW4PBE42WJy8FEGqgAK0ZsYQeu PbQD1Ss6xvv0FtF5CYQ/washburn.jpg?dc=4675504985793688682

Tmoet denkik een amerikaanse zijn , maar weet het helemaal niet zeker . Ze lijkt wel uit de tijd van de superstrat te komen ...

Iemand wil ze MISCHIEN met mij ruilen voor mijn epiphone Sg ( met SD element in brug positie ) , zou dit een goede deal zijn , m'n sg houden

ben btw niet echt aant uitzien voor een nieuwe gitaar, kheb een prs santana als main gitaar , al 2 jaar en vind da nog steeds goed genoeg. dus doorspraren ofzo ga ik niet doen

na m'n vakantiejob in augustus koop ik een vox adx 120 :D ,
khad eigelijk nog een vraagje , maar heb geen zin om nog een topic te openen :
wat vinden jullie het belangrijkste om als eerste te hebben ( dus op professioneel gebied ) je versterker of je gitaar ?
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel , een prof. gitaar op redelijke budget amp of beter een middelmatige gitaar ( zoals mijn prs ) op een prof. amp , ik denk dat ik voor het 2de ga , maar weet nog niet zeker

AutoStatic
11 maart 2005, 21:36
na m'n vakantiejob in augustus koop ik een vox adx 120 icon_biggrin.gif ,
khad eigelijk nog een vraagje , maar heb geen zin om nog een topic te openen :
wat vinden jullie het belangrijkste om als eerste te hebben ( dus op professioneel gebied ) je versterker of je gitaar ?
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel , een prof. gitaar op redelijke budget amp of beter een middelmatige gitaar ( zoals mijn prs ) op een prof. amp , ik denk dat ik voor het 2de ga , maar weet nog niet zeker

Kon dat nauwelijks lezen man :-D

Rock n' sad
11 maart 2005, 22:28
pff , ik weet niet of een ruil goed zou zijn

voordelen : hss , niet echt populair merk , simpel maar mooi
nadelen : bolt on neck , tremelo , maple neck , 15 tal jaar oud ( doch in goede staat volgens verkoper )


m'n epi nadelen : komt zoveel voor , klinkt te jazzy , niet echt origineel , ...
voordelen : nog maar nieuw , goede bespeelbaarheid , vaste brug , mahoniehoud



Iemand die me kan helpen , googlen lukt ook niet
Moest ik nu weten welk model en/of serie

Vampire
11 maart 2005, 22:46
Over je tweede vraag: Ik zou gaan voor de goede amp en de middelmatige gitaar, denk dat dat meer uitmaakt voor het geluid dan andersom...

Vampire
11 maart 2005, 22:47
Over je tweede vraag: Ik zou gaan voor de goede amp en de middelmatige gitaar, denk dat dat meer uitmaakt voor het geluid dan andersom...

Fumi SG
11 maart 2005, 22:53
m'n epi nadelen : komt zoveel voor , klinkt te jazzy , niet echt origineel , ...

Nou als er een gitaar is die in mijn ogen niet (zo)veel voorkomt, is het een SG.....

Ik zou trouwens ook gaan voor een gewone gitaar en een prof. versterker. Ik heb nou een gewone (zeker geen slechte!!) gitaar en ben aan het kijken naar een Koch buizenbak....... :wink:

Wormaap
11 maart 2005, 23:05
Persoonlijk zou ik ook gaan voor eerst een degelijke amp. Mijn Epiphone klinkt super over m'n ENGL, maar m'n 10W Marshalltje klinkt nog steeds maar so-so als ik er met m'n Charvel over speel.

Rock n' sad
12 maart 2005, 08:42
Persoonlijk zou ik ook gaan voor eerst een degelijke amp. Mijn Epiphone klinkt super over m'n ENGL, maar m'n 10W Marshalltje klinkt nog steeds maar so-so als ik er met m'n Charvel over speel.

Dacht ik ook ...



Niemand iets over die washburn?