PDA

View Full Version : a kast op b kast



glacius
11 maart 2005, 19:31
hoe kan ik mijn a kast op een b kast zetten zonder wielen want dat ziet er niet uit , dus heb een transport frame gemaakt van aluminium met xtra heavy duty wielen eronder waar mijn a kast precies in kan

maar die doppen onder de a ksat komen niet overeen mat die sleuven in de b kast

wat kan ik doen

ieme
11 maart 2005, 19:32
ja dat kan!

glacius
11 maart 2005, 19:35
wat een loze reactie

biert74
11 maart 2005, 20:20
Doppen ervanonder draaien en zo plaatsen dat ze wel overeenkomen?

Fumi SG
11 maart 2005, 20:24
Doppen ervanonder draaien en zo plaatsen dat ze wel overeenkomen?

Simple as that!! Kon je daar nou echt zelf niet op komen Glacius?? :-?

ToTaL FaKe
11 maart 2005, 20:47
zo simpel is dat niet hoor Mr. wiseguy

Er spelen ook nog anderen factoren mee ipv schroef hem eruit en ergens anders erin neem ik aan?

Fumi SG
11 maart 2005, 23:06
zo simpel is dat niet hoor Mr. wiseguy

Er spelen ook nog anderen factoren mee ipv schroef hem eruit en ergens anders erin neem ik aan?

Zoals??...... Kijken of je die speaker niet raakt met een te lange schroef :???:

glacius
13 maart 2005, 09:12
die doppen die eronder zitten passen niet in die sleufjes voor de wieltjes van de a kast , gaat nooit netjes passen...

harrie-beton
13 maart 2005, 09:33
je kunt wielen eraf halen en aan de zijkant wielen maken. Door een kwartslag te draaien is hij dan toch mobiel.

Ik heb nooit wielen gebruikt, mijn 1960a kast kun je net tillen, het geheel is stabieler zonder wielen.

Fumi SG
13 maart 2005, 10:07
die doppen die eronder zitten passen niet in die sleufjes voor de wieltjes van de a kast , gaat nooit netjes passen...

ow.... zijn ze te groot?? Dan zou je ze misschien iets bij kunnen veilen totdat ze wel passen. We horen het nog wel :wink: Ow trouwens dat idee van Harrie-beton: Dat ziet er helemaal niet uit :razz: En volgens mij kwam Glacius met die doppen omdat ie het oude er ook niet uit vindt zien. Looks tellen dus wel :)

glacius
17 maart 2005, 00:17
ik heb een aluminium framewerkje gelast met xtra heavy duty wielen eronder ,
mijn a kast kan daar precies in staan .. dus konden die irritante kleine wieltjes eronder vandaan ...

maar nu moet ik dus nog steeds een goeie oplossing hebben om de a kast op de b kast te zetten zonder dat het instabiel word ...

had eens 2 2x12 kastjes op elkaar toen de doppen niet overeen kwamen , begon het hele zooitje scheef te staan , als ik 2 minuten langer had gespeeld had mijn bovenste 2x12 kast met de top eraf gemieterd , dus daarom wil ik nu dat het goed past

harrie-beton
17 maart 2005, 09:19
ook op houten verhoogde podia moet je uitkijken, die wiebelen soms


valt de hele boel

glacius
19 maart 2005, 08:44
op podia haal ik de kast uit het frame ! dan staat hij stabiel

dml
20 maart 2005, 07:45
Dat er überhhaupt nog mensen zijn die twee 4x12's op elkaar zetten.......
(kom maar - kom maar - kom maar)

glacius
20 maart 2005, 10:33
fullstack roelt toch !!!

vester86
20 maart 2005, 13:51
sja, als je een roadie kunt betalen :-p