PDA

View Full Version : Spuiten + slagplaat



EpiCenturiesAWAy
11 maart 2005, 16:22
Hallo,
ik heb dus een sunn mustang (strat-vorm) die wil ik wit spuiten
Mn vraag is hoe moet ik dat doen afschuren , en dan ?
(ik heb de zoekfunctie gebruikt maar veel mensen gebruiken te moeilijke termen)
Ik wil ook een nieuwe slagplaat , een zwarte
ik zag er een bij voxhumana maar niet voor 1 EMG 81
Wel zonder gaten erin maar hoe maak ik die gaten dan ?
En war kan ik het beste een EMG 81 halen ?
Nieuw of 2dehands ?
danku

EpiCenturiesAWAy
12 maart 2005, 09:24
niemand ?

Mattia
12 maart 2005, 09:47
Er staat best veel over spuiten in de FAQ, hoor.

Verder, wat voor kleur is 'ie nu, en wat voor kleur moet het worden? Je kan de lak met lak afbijt spul verwijderen (deels), en dan mooi opschuren, vooral als het een doorzichtig kleurtje moet krijgen. Als het een 'solid colour' moet zijn zou ik eerder het meeste verwijderen, vlak schuren, een 'grijze' primer erop, dan kleur, dan doorzichtige lak spuiten. Lees de finishing vraag gedeeltes, en neem even www.reranch.com heel, heel goed door. Staat vanalles en nogwat. Cellulose lak zul je wat lokaler moeten zoeken, als je dat wil.

Verder, heeft Vox Humana er echt geen voor humbuckers? Een EMG of een andere 'bucker, het is allemaal standaard meuk. Anders heb je WD Music Products in de UK, bijvoorbeeld, of Touchstone Tonewoods, of Texas and Tweed, allemaal hebben ze verschillende soorten en maten slagplaat. Als je 't zelf wil doen, gewoon een malletje maken uit MDF of triplex van de gewenste vorm, op de slagplaat plakken (tweezijdig plakband. Niet teveel gebruiken!)

Voor een nieuwe EMG 81, ga in de VS kijken, of in Duitsland. Lage dollar = goed. Gebruikt, tja, marktplaats, eBay, noem maar op. Nieuw of in goede staat maar 2de hands maakt eigenlijk niks uit.

EpiCenturiesAWAy
12 maart 2005, 11:58
Nu is hij nog zwart maar ik wil hem wit!
Ja ik heb al eens gekeken in de USA voor een EMG :)best wel veel te vinden!

eng elfjuh
13 maart 2005, 12:16
kijk ook es bij www.backandforth.nl slagplaten en slagplaatmatriaal te over![/url]

EpiCenturiesAWAy
13 maart 2005, 12:45
Merci!