PDA

View Full Version : Edel- Telecaster Orig. Johnson mit EMG Pickups - Black



amon
11 maart 2005, 14:14
op www.ebay.de kwam ik deze advertentie tegen. Tele copy voor 100 eurootjes met EMG elementen.

Nou ben ik al een tijdje op zoek naar een gitaartje met single coils, is dit wat? Hij is nieuw, goedkoop en ziet er op de foto goed uit. Maar is hij dat kwalitatief ook? Prijs-kwaliteit-verhouding een beetje in orde?

Ik ken het merk Eden niet, de zoekfunctie gaf alleen wat resultaten uit het basgitaarforum. De EMG's, hoe zit eht daarmee, ik kan nergens iets over die dingen vinden (ook niet op www.emginc.com), zullen wel niet actief zijn voor die prijs, maar is het wat?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2384&item=7304947952&rd=1

frankpaul1
11 maart 2005, 15:06
Ik ken het merk Eden niet, de zoekfunctie gaf alleen wat resultaten uit het basgitaarforum.

Het merk is toch een Johnson?

amon
11 maart 2005, 15:18
brêk nou mn Klömp

Ik dacht dat dat daar stond voor die Pick ups....

Zijn het dan nog wel EMG's? Zijn het dan niet Johnsons uit de EMG serie... :roll: :???:

nagoed, iemand?

ToTaL FaKe
11 maart 2005, 15:28
Korpus: Erle Massiv
Hals: Ahorn
Griffbrett: Palisander
Farbe: Sunburst
Tonabnehmer: 2 SC
Besonderheiten: Johnson-EMG Tonabnehmer (Brummfrei)

dus het is wel een bepaalde serie van EMG..

Svenson
12 maart 2005, 04:48
Tele copy voor 100 eurootjes met EMG elementen.

Prijs-kwaliteit-verhouding een beetje in orde?



Wat verwacht je voor 100 euri??? Als de hals recht is kan er weinig misgaan?

telecastermaster
14 maart 2005, 14:33
Die pickups lijken mij EMG Select, passieve elementen. Dit zitten wel vaker op budget gitaren. Erg middelmatige pickups als je het mij vraagt. (Ik heb ze op 3 gitaren gehad). Erg weinig karakter.

telecastermaster
14 maart 2005, 14:36
Ik vermoed ook dat de stemmechanieken niet helemaal top zijn. Als je dan zowel de elementen als de stemmechanieken moet gaan vervangen om een beetje fatsoenlijk geluid te krijgen wordt het toch nog een dure bussiness.