PDA

View Full Version : 30 of 60 watt in band?



outside
11 maart 2005, 13:07
Als merk heb ik besloten voor de vox adxxvt of mss de cube-xx, maar nu is de vraag, de hoeveel-watt versie?
Ik ben dus van plan ofwel de vox ad30vt of ad50vt te kopen ofwel de roland cube-30 of cube-60. Het is de bedoeling om mee in een band te spelen (oefenen) met een drumstel (yamaha rydeen), andere gitarist(cube-60) en basgitarist(ashdown FiveFifteen(100watt)). Welke moet ik nu kopen? cube 30 of 60? ad30vt of ad50vt? en welke is het luidste van deze 4 en stilste en...?

Merci,
Oli

ropp
11 maart 2005, 13:39
als de andere gitarist op een cube 60 speelt, dan zou ik daar maar bij in de buurt gaan zitten, dus zo'n 50-60watt.

Fumi SG
11 maart 2005, 14:02
ik zou geen Cube kopen...... één in de band is meeeer dan genoeg!! :-?

Ik denk dat die Vox AD30VT luid genoeg is in een band hoor, al zou de AD50VT op hoger volume iets beter klinken..... Wat is je budget??

Azrael
11 maart 2005, 14:09
Als mijn Cube 30 komt prima door de mix heen. Hoef ik hem helemaal niet vol open te zetten. Denk dat je er met een Cube 30 dus al komt maar misschien een Cube 60 voor nog iets meer power.

Mr.Bluesbreaker
11 maart 2005, 14:27
Met een cube 30 op bandvolume mis je alle bas als je met een beetje gain erover speelt op drive kanalen. Ik vind het niks. Ga dan voor de cube 60, of gewoon een valvestate of iets dergelijks met wat meer power.
Dertig watt transistor klinkt imho voor geen meter met een beetje goed meppende drummer. Ik had een JC-120 in de oefenruimte 8-)
(120 watt)

outside
11 maart 2005, 14:35
mijn budget ligt rond de 250 euro, daarom zoek ik achter tweedehands vox (vind dat deze toch een mooiere klank heeft dan de cube) ad50vt, maar als de ad30vt genoeg is, kan ik hem nieuw kopen, of ook tweedehands voor nog minder geld... kben nog ma 13, dus zoveel geld hebbek ni...

pol
11 maart 2005, 14:39
ik heb de cube 30 en 60 snel even vergeleken in de winkel, was op zoek naar iets kleins om te oefenen, uiteindelijk toch maar niks gekocht omdat ik geen van die dingen (cube, vox valvetronix ) goed genoeg vond klinken, maarja, ik ben nogal veeleisend qua materiaal en ben wel wat beters gewoon ondertussen.
maar die cube 60 beviel me dan nog het beste, de 30 was veel minder strak in het laag bij dezelfde instellingen.
Vox vond ik helemaal niks, veel te onduidelijk, cube had mooie clean, distortion kon ermee door, klonk nog vrij vol voor een combo.

Fumi SG
11 maart 2005, 14:49
hmz.... die distortion van de Cube 30 kan er bij mij NIET door. Ik vind hem verre van mooi!! Ik vind zelf de Vox beter klinken dan de Cube, veel echter/natuurlijker.

@outside: ik zou dan voor een 2e hands AD50vt gaan, mocht je hem weer willen verkopen heb je niet zoveel verlies geleden. Nieuw kosten die dingen tegen de 400 en als je hem over 2 jaar verpatst krijg je er hooguit 250 voor......

outside
11 maart 2005, 21:24
ja, maar de vox ad50vt is redelijk nieuw, dus ik vind nog niks tweedehands, maja, keb wel tijd ze, dus vox liefst 50 watt ? (nieuw kost em 348 eur bij leo caerts :wink: )

Mr.Bluesbreaker
11 maart 2005, 22:15
Waarom kijk je niet verder dan een Vox of Cube? Koop een goedkope transistor met wat meer vermogen, en hang er later als je meer geld hebt evt. een multi-effectbakje aan. Is dat niks? Of je moet genoegen nemen met het beperkte vermogen, en het gebrek aan onvervormd strak laag.

Azrael
11 maart 2005, 23:17
Waarom kijk je niet verder dan een Vox of Cube? Koop een goedkope transistor met wat meer vermogen, en hang er later als je meer geld hebt evt. een multi-effectbakje aan. Is dat niks? Of je moet genoegen nemen met het beperkte vermogen, en het gebrek aan onvervormd strak laag.

Omdat die Vox/Cubes gewoon beter klinken dan die goedkope transistors....

RS-Rik
12 maart 2005, 01:24
als je een cube of vox op het oog hebt hoef je niet meer verder te kijken.

M'n leraar heeft een Cube 30 en die heeft 1 heel lekkere scheur, niet echt van, jeuj wat veel variatie maar er zit zeker een degelijke sound in.

Die Vox heb ik wel eens geprobeert in een muziekwinkel en die is beter dan mn Line 6

Fumi SG
12 maart 2005, 08:37
als je een cube of vox op het oog hebt hoef je niet meer verder te kijken.

M'n leraar heeft een Cube 30 en die heeft 1 heel lekkere scheur, niet echt van, jeuj wat veel variatie maar er zit zeker een degelijke sound in.

Die Vox heb ik wel eens geprobeert in een muziekwinkel en die is beter dan mn Line 6

-1

provenance
12 maart 2005, 10:52
Die Vox dingen ken ik niet. Maar je hoort goede dingen over de Tonelab, die ook op de Valvetronix technologie gebaseerd is.

Ik heb zelf een Cube 30. Op zich vind ik 'm goed klinken, mits de volume tussen de 10 en 11 uur staat. Daaronder heeft het allemaal net iets minder. Daarboven raak je al snel de bassen kwijt.
Hij gaat dus eigenlijk te hard voor thuis gebruik en heeft dus eigenlijk te weinig vermogen voor serieus bandgebruik.

Als m'n geheugen me niet in de steek laat is het valvetronix gebeuren een samenwerking tussen Vox en Korg geweest.
Is het geen idee om een goede 2e hands combo op de kop te tikken met in ieder geval een goede clean en dan een Korg AX1500G of een AX10G als je budget de 1500 net te duur maakt.

bijv: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=38594
of http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=38443

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=38371

De laatste is een peavey bandit. Hoewel ik die oude modellen niet ken, zijn de nieuwere transtube gebaseerde modellen 2e hands niet veel duurder (wat doen ze eigenlijk nieuw?) mijn ervaring is dat ze in ieder geval een acceptabele clean hebben en een externe distortion (uit bijv een multieffect) moeiteloos naar een lekker bandvolume brengen.

Verder als je perse ingebouwde digi effecten wilt, peavey heeft ook nog de transformer serie, hun idee van het modeling principe. En anders de transtube efx, wat volgens mij analoge transistor preamp heeft met digitale effecten. Deze ken ik persoonlijk niet, maar is misschien iets om naar te kijken.

Swampash
12 maart 2005, 11:01
De vox ad30 gaat veeeel harder dan de cube, heeft veel meer mogelijkheden, kan een footswitch op en heeft preset mogelijkheden.
Daarnaast sta je toch liever met een Vox op het podium dan met een Roland versterker.
:-D

outside
12 maart 2005, 11:23
effecten zijn niet zooo belangrijk, heb een effectenbakje zoom fire 7010. Die effecten vallen wel goed mee behalve de distortion die erbij zit, dus die moet wel goed zijn op de versterker dan... voor peavey ga ik na de examens eens kijke in ne winkel in de buurt.

Fumi SG
12 maart 2005, 11:27
kan een footswitch op

Dat kan ook met de Cube hoor :wink:


Daarnaast sta je toch liever met een Vox op het podium dan met een Roland versterker :-D


totaal mee eens!!

Kevin-D
12 maart 2005, 14:02
Triple Post

Kevin-D
12 maart 2005, 14:02
Double Post

Kevin-D
12 maart 2005, 14:03
Allemaal leuke amps, zelf proberen en beslissen, meningen zijn dus verdeeld, ik heb zelf een cube 60 en bevalt me prima, Strakke Mesa stijl scheur op Recto Standje en op Brit Hi-Gain een bassigere, maar vollere Marshall scheur, hij bevalt me uitstekend, en je kan de clean van een JC120 ook na-apen op 't (zeer goede) clean kanaal. Ook Crunch is te behalen door de Tweed stand.

Over de Vox hoor ik ook goede dingen, maar heb ik zelf niet geprobeerd helaas.

Suc6!

Kevin.

outside
12 maart 2005, 20:39
als ik zo wat naar 2e handsen kijk, lijkt peavey wel goedkoop (afgegaan op wattage) wat denken jullie zou voor mij een goede peavey versterker zijn (wel liefst met goede distortion en goede clean)? en wat zou deze nieuw kosten?

Reel Big Fish
12 maart 2005, 21:09
Kijk eens naar een peavey bandit, heb er nu zelf ook een op het oog eerlijk gezegd :)

Ic3gl0vE
12 maart 2005, 21:16
en zo'n behringer v-ampire, is dat niks? Zijn ook niet zo duur... Dan heb je geowon een v-amp pro met een speaker eraan :)

outside
12 maart 2005, 23:09
en zo'n behringer v-ampire, is dat niks? Zijn ook niet zo duur... Dan heb je geowon een v-amp pro met een speaker eraan :)

met een speaker + versterker eraan zeker? in die v-amp zit toch geen versterker ingebouwd?

Fumi SG
12 maart 2005, 23:56
en zo'n behringer v-ampire, is dat niks? Zijn ook niet zo duur... Dan heb je geowon een v-amp pro met een speaker eraan :)

Dat is toch die Halfstack?? Ik denk dat Outside meer de combo kant op wil......

vester86
13 maart 2005, 00:58
Peavey Bandit heb ik zelf heel goeie ervaringen mee in een band, genoeg ballen en veelzijdigheid voor een klein prijsje..

pimmetje
13 maart 2005, 13:06
als ik zo wat naar 2e handsen kijk, lijkt peavey wel goedkoop (afgegaan op wattage) wat denken jullie zou voor mij een goede peavey versterker zijn (wel liefst met goede distortion en goede clean)? en wat zou deze nieuw kosten?
Peavey Bandit is idd op zich wel een best versterkertje. Totaal niet mijn smaak (o.a. snel schellig), maar 't gaat dan ook niet over welke amp ík moet kopen :D.

Ga wel eerst 's ff goed een paar Peaveys testen in de winkel en vergelijk ze met een paar andere amps van ongeveer dezelfde 2ehands waarde. Volgens mij is 't bij Peavey nog meer dan bij andere merken een soort van "either love it or hate it".

suzanne
14 maart 2005, 16:13
Kan op die roland cupe 30 geen footswitch dan? ik ben er nl ook naar aan het kijken.

Fumi SG
14 maart 2005, 17:31
Kan op die roland cupe 30 geen footswitch dan? ik ben er nl ook naar aan het kijken.

jawel.... kan er wel op :wink:

suzanne
14 maart 2005, 17:50
oh ok, das toch fijn en ook nog eens erg handig!

outside
14 maart 2005, 18:05
op cube 60 zijn er 3 inputs voor footswitch heb ik gezien bij men mede-gitarist

outside
19 maart 2005, 21:03
Wat denken jullie van de "Behringer AC112"? als ik em tweedehands, bijna ongebruikt, voor 200 euro kan vastkrijgen?

en die oude (lelijke) versie van peavey bandit 112, klinkt die ongeveer hetzelfde als de nieuwe? en ik weet nog altijd wat het verschil is tussen low en high gain input :)

outside
20 maart 2005, 21:47
of de fender fm 65r of 212r, zijn super goedkoop voor een fender :o in piens:
fm 212r: 257.85 EUR ex. BTW
fm 65r: 220.83 EUR ex. BTW

me de btw erbij, snel gerekend is da toch ook nog éél goeikoop, en dat voor een fender... er zal wel weer een adder ondert gras zitte zeker? en zijn dat nu frontmans? bij piens noemt da frontman ... maar bij de site van fender staan die apart, de frontmans van de fm's. tmoet dus zoals gekend, een goede clean (wat ik wel verw8 van een fender :) ) en een goede distortion voor rock hebben, volgens piens heeft het dit alleebei. Ik eb een frontman 15 (nog van de oude reeks) en ik ben er zeer tevreden over, alleen gaat hij niet luid genoeg voor in band, wat logisch is voor 15 watt en er zit nogal veel ruis op de distortion iemand ervaring bij deze (nieuwe) fm reeks ?

andoni
21 maart 2005, 10:35
Frontman serie was eigelijk oorspronkelijk een serie van kleine oefenamps, zoals de jouwe. Ze zijn die serie beginnen uitbreiden met grotere en krachtigere versterkers, maar het blijven qua sound oefenampjes. Brol :)

Kijk een trapje hoger naar Fender solid state amps en daar zitten heel wat leukere dingen bij. Je moet er realistisch in zijn 250 € voor een 2x12 combo is geen geld, 2 deftige speakers kosten al bijna zo veel. Je moet je dan ook geen illusies maken over de kwaliteit.

Of koop een Roland Cube of zo, veel betere sound. Die Peavey Bandit is ook en goede keus. Behringer vind ik er altijd zo plastic uitzien maar voor de rest geen ervaring mee.

(tip: het is hier een nl forum, dus let een beetje op je taal ;) )

Fumi SG
21 maart 2005, 12:27
Of koop een Roland Cube of zo, veel betere sound. Die Peavey Bandit is ook en goede keus. Behringer vind ik er altijd zo plastic uitzien maar voor de rest geen ervaring mee.


.... ik vind sommige Behringers er juist stoer uitzien!! Alleen jammer van die plastic sound. :-? :razz:


(tip: het is hier een nl forum, dus let een beetje op je taal :wink: )

+1.... ik moest sommige dingen een paar keer lezen voordat ik begreep wat er stond :razz: Wat is piens trouwens??

Fumi SG
21 maart 2005, 12:30
sorry voor m'n wat lompe post..... :-? Ik bedoel dus eigenlijk:


(tip: het is hier een nl forum, dus let een beetje op je taal :wink: )

+1.... ik moest sommige dingen een paar keer lezen voordat ik begreep wat er stond :razz: Wat is piens trouwens??

outside
21 maart 2005, 20:20
ok, zal er op proberen letten :) , piens is een zeer grote muziekwinkel hier in belgië, naar het schijnt, en zijn hebben ook een grote on-line shop (www.piens.be). Dus FM is niet interessant?

Random Bassist
21 maart 2005, 22:41
héhé

wa s mis met een deftige behringer :???:

heb zelf een 300 watt-er van behringer en k ben daar ferm content van!

(plastic look valt wel mee ---> mijn head en box zijn overtrokken met tapijt en de alu. speaker ziet er echt alu uit) :razz:

Random Bassist
21 maart 2005, 22:42
héhé

wa s mis met een deftige behringer :???:

heb zelf een 300 watt-er van behringer en k ben daar ferm content van!

(plastic look valt wel mee ---> mijn head en box zijn overtrokken met tapijt en de alu. speaker ziet er echt alu uit) :razz:

Random Bassist
21 maart 2005, 22:42
héhé

wa s mis met een deftige behringer :???:

heb zelf een 300 watt-er van behringer en k ben daar ferm content van!

(plastic look valt wel mee ---> mijn head en box zijn overtrokken met tapijt en de alu. speaker ziet er echt alu uit) :razz:

Random Bassist
21 maart 2005, 22:44
srry voor de 3 post ---> PC blokt :-?

outside
25 maart 2005, 17:17
De line 6 spider 210 heb ik tweedehands goedkoop gezien, 2x 60watt stereo, is deze goed ? het is wel de eerste versterker waarbij ik zie dat er 60 watt op slechts een 10" speaker zit, is het gevaar dan niet nogal groot dat ik deze zal opblazen?

(dit is toch verstaanbaar nederlands he :) )

Fumi SG
25 maart 2005, 18:04
als dit de standaardspeakers zijn, mag je er vanuit gaan dat je ze niet opblaast :wink: Volgens mij is die Spider 2x30 Watt en 60 Watt totaal, in plaats van 2x60Watt

Of hij goed is, ligt aan je voorkeuren. Wij kunnen zo echt niet zeggen of die sound goed bij jou past hoo :???:

outside
25 maart 2005, 18:46
http://www.line6.com/spiderII/images/about/spider210.gif

wel degelijk 2x60watt stereo dus... maar ik vroeg gewoon of iemand ervaring meeheeft of hij er geen problemen mee heeft (nog niks kapot is gegaan), of het luid genoeg is voor in band, enz... ik vraag niet naar geluidskwaliteit ofzo...

Fumi SG
25 maart 2005, 20:35
Fumi heeft niks gezegd :sssh: :razz:

vester86
26 maart 2005, 00:04
je moet wel vaak verbeterd worden he......

En dat heeft dan grieks :-p

Fumi SG
26 maart 2005, 01:03
je moet wel vaak verbeterd worden he......

En dat heeft dan grieks :-p

bedoel je mij?? :razz: Dat vaak valt ook wel mee hoor, ik intresseer me alleen niet in die Spiders en dacht dat ik ergens gehoord had dat die dingen 60Watt totaal waren en 30 Watt per speaker...... en idd, dat heeft Grieks :wink: (en Latijn :-? off-topic: KUTVAKKEN!!)

outside
26 maart 2005, 17:57
latijn idd kutvak!!!, grieks heb ik gelukkig ni...

terug on topic -> ik heb net de 212 versie van de spider gehoord (de 210 hadden ze jammer genoeg niet in leo caerts) en vond de kwaliteit super chique, ik denk dat ik ga bieden als iemand mij kan bevestigen dat die luid genoeg is om boven een drumstel uit te komen en de geluidskwaliteit ongeveer hetzelfde is als 212 .

Fumi SG
26 maart 2005, 23:51
latijn idd kutvak!!!, grieks heb ik gelukkig ni...

terug on topic -> ik heb net de 212 versie van de spider gehoord (de 210 hadden ze jammer genoeg niet in leo caerts) en vond de kwaliteit super chique, ik denk dat ik ga bieden als iemand mij kan bevestigen dat die luid genoeg is om boven een drumstel uit te komen en de geluidskwaliteit ongeveer hetzelfde is als 212 .

luid genoeg..... :wink:

back off topic: moet je volgend jaar voor grieks?? NIET DOEN!!!

outside
27 maart 2005, 11:57
k, is die veel luider dan de 112? want ik ben net overboden :( , tis nu 270 euro, en keb een 112 gezien voor 250, daarmee... maar die 112 is 75 watt, dus die zal veel luider zijn dan cube-60 of vox ad50vt zeker? (jullie zijn bijna van mijn vragen verlost hoor, ik ga in de vakantie wel zoiezo een versterker kopen denk ik :) )

Fumi SG
27 maart 2005, 12:01
qua volume zal het denk ik niet veel uitmaken. Die extra speaker zorgt eigenlijk meer voor een betere spreiding van je geluid, en het mogelijk maken van bijv. stereo chorus. Die Spider is denk ik niks luider dan een Vox ad50vt of een Cube 60.

voor in een band zoals de meeste hier..... 1*12 genoeg hoor!!

outside
27 maart 2005, 12:02
luid genoeg..... :wink:


zeker ? :razz:

off: ik stop volgend jaar(3e) me latijn! nogal logisch na 2 keer gebuist te zijn op examen :wink:

Fumi SG
27 maart 2005, 12:05
luid genoeg..... :wink:


zeker ? :razz:

off: ik stop volgend jaar(3e) me latijn! nogal logisch na 2 keer gebuist te zijn op examen :wink:

jep...

off: ik stop waarschijnlijk volgend jaar (4e) met Grieks EN Latijn!!

outside
27 maart 2005, 14:21
mss dat ik toch maar de vox ad50vt ga kopen, heb net mijn spaarrekening gecheckt en 348 euro kan er wel af :wink:( ik krijg nog 5% korting omdak daar lessen volg :wink: )

vester86
27 maart 2005, 17:12
off: en ik heb over 2 maanden geen latijn meer.. ook geen school trouwens

outside
27 maart 2005, 19:03
heb ni gebode, bieding verloren ik ga toch voor de vox gaan, héél mss de spider 112...

Fumi SG
27 maart 2005, 21:48
heb ni gebode, bieding verloren ik ga toch voor de vox gaan, héél mss de spider 112...

Vox of Spider....... ga voor de Vox!! :wink:

outside
27 maart 2005, 22:18
k, denk ik ook :) , zeker nu dat hij in promotie is in leo caerts, 348 euro - 5% korting! Maar ik heb nog een vraagje, dit staat op een site:

Number of Effects: 11, Noise reduction: 1

Number of Programs: 11 preset, 2 channels.


En als ik naar de bovenkant van die vox kijk zie ik idd 2 van die dingen om tussen effecten te schakelen precies, maar, waarvoor dient het 1 en waarvoor het ander???

Fumi SG
27 maart 2005, 22:59
wat bedoel je met '2 van die dingen' ??
Je hebt iig twee kanalen die je helemaal zelf kunt instellen, je hebt dus 2 eigen sounds + fx.

outside
28 maart 2005, 00:11
je hebt dus bass, treble, reverb... en dan heb je ook nog een draaiknop waarmee je een effect kan kiezen, zoals op vele versterkers, maar ik d8 dat de vox ad50vt, zo'n 2 van die draaiknoppen had...

Fumi SG
28 maart 2005, 00:42
nou ik heb even gekeken...... de ad50vt heeft maar een 'draaiknop' en daar kun je een aantal effecten mee selecteren. Hoe dat precies zit met het aantal effecten enzo weet ik niet, maar dan zou je moeten gaan testen bij de muziekboer. Dat testen moet je sowieso BINNENKORT een keer doen, iedere keer ons lastig vallen met je vragen :razz: :-D

Fumi SG
28 maart 2005, 00:44
ooh.... ik word gek van die postproblems :-? :)

outside
28 maart 2005, 10:47
a, sorry, d8 dat em er 2 had, en ik vraag al die dingen aan jullie omdat de "muziekboer" een verkoper is... en diene wilt verkopen...

Fumi SG
28 maart 2005, 10:52
a, sorry, d8 dat em er 2 had, en ik vraag al die dingen aan jullie omdat de "muziekboer" een verkoper is... en diene wilt verkopen...

dan is het geen goede.... Maar de muziekboer kan jou niet de sound van een amp aanpraten, die moet je zelf horen. Als jij een amp niet mag proberen moet je naar een ander gaan :wink:


edit: maar dan nog..... iedereen wordt hier geholpen :) :razz:

outside
28 maart 2005, 10:54
ik heb hem(ad30vt wel) mogen horen, met zijn gitaar... zo 1 van in de 1000 euro waarschijnlijk, heeft dat ook niet veel invloed op de klank?

Fumi SG
28 maart 2005, 10:58
ik heb hem(ad30vt wel) mogen horen, met zijn gitaar... zo 1 van in de 1000 euro waarschijnlijk, heeft dat ook niet veel invloed op de klank?

dat heeft BEHOORLIJK invloed op je klank.... het beste kun je hem met je eigen gitaar testen, gewoon even meenemen. Ook al is het niet zo'n dure waar jij mee getest hebt, iedere gitaar klinkt weer anders!!

outside
28 maart 2005, 16:48
keb een foto gevonden van het bovenaanzicht van een ad30vt:

http://www.saitensprung.ch/News%20Bilder/Vox%20AD-30VT%20panel.jpg

er is zo'n ding voor amp type en 1 voor effecten, dat voor amp ding hebde bij de meeste versterkers toch niet, is da ook een beke zoals effecten? en ik wil da wel in de winkel vragen ma die is dicht op paasmaandag en ik wil da nu al weten :D

Fumi SG
28 maart 2005, 20:38
dat zijn gewoon de ampmodels..... vandaar ook de naam 'modeling-amp'. Deze versterker probeert dan een andere amp na te doen, en bij de ene lukt dat beter dan bij de ander.

maar denk toch weer ff aan je taal hèh..... :wink:

outside
28 maart 2005, 20:45
Deze versterker probeert dan een andere amp na te doen, en bij de ene lukt dat beter dan bij de ander.

En lukt dat hier dan goed?


maar denk toch weer ff aan je taal hèh..... :wink:
ja, pa :roll:

Fumi SG
28 maart 2005, 20:53
of het goed lukt.... tsjah. Ik heb iets tegen modeling-amps, maar uit die Vox komt een hele aardige sound hoor. Of het in de buurt komt van het echte werk weet ik niet, want dat heb ik niet gehoord :wink:

outside
16 april 2005, 08:57
ad100vt komt binnekort uit, of is al uit!

2x50watt, 2x12"

http://messe.harmony-central.com/Musikmesse05/Content/Vox/PR/AD100VT.html

zou dit de prijs van de ad50vt mss kunne beïnvloeden? want dan w8 ik nog ff me kopen.

Annuh
17 april 2005, 09:10
je moet wel vaak verbeterd worden he......

En dat heeft dan grieks :-p

bedoel je mij?? :razz: Dat vaak valt ook wel mee hoor, ik intresseer me alleen niet in die Spiders en dacht dat ik ergens gehoord had dat die dingen 60Watt totaal waren en 30 Watt per speaker...... en idd, dat heeft Grieks :wink: (en Latijn :-? off-topic: KUTVAKKEN!!)

13 he? dat komt dus nog....je zit nu in de eerste dan toch?
Ik heb voordeel dat ik grieks of latijn mag vallen :-D...

Maar als je voor de grootte van de versterker gaat dan neem de fender fm maar voor sound zal ik als ik jou was voor de line6 gaan, ik heb vorige week vrijdag opgetreden met een line6 spider 212 en klonk goed, jammer dat we een kapotte microfoon kregen ;)

[als je in vooroordelen gelooft, het is wel een vrouw die dit zegt :razz: ]

Fumi SG
17 april 2005, 09:23
je moet wel vaak verbeterd worden he......

En dat heeft dan grieks :-p

bedoel je mij?? :razz: Dat vaak valt ook wel mee hoor, ik intresseer me alleen niet in die Spiders en dacht dat ik ergens gehoord had dat die dingen 60Watt totaal waren en 30 Watt per speaker...... en idd, dat heeft Grieks :wink: (en Latijn :-? off-topic: KUTVAKKEN!!)

13 he? dat komt dus nog....je zit nu in de eerste dan toch?
Ik heb voordeel dat ik grieks of latijn mag vallen :-D...

Maar als je voor de grootte van de versterker gaat dan neem de fender fm maar voor sound zal ik als ik jou was voor de line6 gaan, ik heb vorige week vrijdag opgetreden met een line6 spider 212 en klonk goed, jammer dat we een kapotte microfoon kregen ;)

[als je in vooroordelen gelooft, het is wel een vrouw die dit zegt :razz: ]

2x fout..... 15 (en een half om precies te zijn) en zit in de derde. Ik heb ook het voordeel dat latijn en grieks mag laten vallen aan het eind van het jaar. En dat doe ik ook :)

15?? en zit in de derde?? :razz:

Fumi SG
17 april 2005, 09:24
dat zijn wel erg veel smileys.... :-?