PDA

View Full Version : "First Time"



Probe-guy
10 maart 2005, 19:55
Hey iedereen,

hier is een mp3tje dat tot stand is gekomen door online collaboratie, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
credits:

Lyrics: Presley Roozenburg (nederland) Ik dus
Componist: Presley Roozenburg (nederland)
Vocals: Presley Roozenburg (nederland)
Hammond: Presley Roozenburg (nederland)
Piano: Presley Roozenburg (nederland)
Midi Drums: Presley Roozenburg (nederland)
slaggitaar: Elad Zucker (Israel)
Lead Gitaar: Alan Wheeler (Schotland)
Bas Gitaar: MorseKode (Echte naam?? WHO KNOWS! ) (USA)

Hier is de link:
http://www.artistcollaboration.com/users/son_goku/FirstTimePR.mp3

Probe-guy
10 maart 2005, 19:57
:-D

Probe-guy
10 maart 2005, 20:23
telkens maar die foutmeldingen, geezz... :(

Azrael
10 maart 2005, 21:08
Ben hem aan het downloaden en dat lukt dus zal er zo eens naar luisteren. Dit vind ik altijd wel interresant. Meerdere mensen op 1 nummer :)

Azrael
10 maart 2005, 21:12
Helemaal geen slechte midi drums.
Nummer klinkt lekker....vrij standaard maar dat maakt het makkelijk in het gehoor liggend. Je stem kan ik ook weinig op aanmerken.

De lead-gitarist kan leuk spelen overgens. Hoop Paul Gilbert geluisterd denk ik ;)

Enige minpuntje is dat het nummer wel eens van toonsoort had mogen veranderen. Het klinkt een beetje teveel van hetzelfde de hele tijd. Een beetje variatie had gekunt.

Maar toch :) Keep on going want dit heeft zeker wat! Ook leuk dat het met meerdere mensen is gedaan. 8-)

Probe-guy
10 maart 2005, 22:25
Dank U! :)

Sim Simon
10 maart 2005, 22:29
Klinkt heel erg leuk. :D

Leadgitarist is behoorlijk goed. :wink: Mooie sound.

Je kan ook goed zingen. :cool:

Gert-Jan
11 maart 2005, 08:23
Die gitarist heeft het bijna begrepen. Het feit dat je leuk kan spelen wil niet zeggen dat je het hele nummer door moet soleren. :evil: Tering wat irritant. Dat is toch geen samenwerking :-D

Verder wel een leuke compositie.

Stratman70
11 maart 2005, 09:43
Ja, best gaaf nummer. De solo's zijn op zich best goed, maar ik ben het eens met Gert-Jan. beetje teveel van het goede.

Toffe van dit nummer is de intensiteit.

Probe-guy
11 maart 2005, 15:09
bedankt allemaal voor de aardige reacties

de leadgitaar was ik ook nog niet helemaal over uit, ik vroeg hem zoveel mogelijk te soleren, want stukjes eruit knippen is makkelijker dan ze creeren :) en dus heb ik de hele track erin laten staan, na jullie opbouwende kritiek ben ik dus tot de conclusie gekomen dat ik dus nog wat knipwerk que leadgitaar voor handen heb

Danku! 8-)

m^rton
11 maart 2005, 19:31
Klinkt goed, maar ik moet me ook aansluiten bij de mensen hierboven. Er moet het één en ander uitgeknipt worden.

Maar kun je zelf geen gitaar spelen dan?

Probe-guy
11 maart 2005, 22:33
niet zo goed :-D

nog steeds maar de basis akkoorden