PDA

View Full Version : tablature (offspring)



domie
16 juli 2002, 17:31
Ik zoek tablatuer (het liefst in boek vorm)
met akoorden enz. van de offspring.
Ik zie alleen die boeken op engelse site's staan. Is er in nl geen winkel die die dinge nverkoopt?
En natuurlijk ook andere rockboeken zoals
blink, puddle of mud, within temptation, nirvana (heb ik al), metallica en al die andere die ik nu vergeet

Fluffy
17 juli 2002, 19:54
soms staan er in de biblotheek ook wel eens boeken. Zoals bij ons nirvana Pearl Jam No doubt Metallica Soundgarden enz.

plusminus
17 juli 2002, 20:06
In iedere bibliotheek staan toch boeken?

:smile:

Fluffy
17 juli 2002, 21:17
[quote]
Op 2002-07-17 19:06, schreef plusminus:
In iedere bibliotheek staan toch boeken?

Boeken over hoe een band op een CD heeft gespeeld :grin:

plusminus
17 juli 2002, 23:35
Aha ik snap hem :grin:

Sjaak
9 augustus 2002, 01:23
:grin: Die boeken kan je ook bestellen via internet. Je kan de tablatuur ook van internet sites afhalen

http://www.guitartabs.cc/home.php heeft heeeeel veel

Markie
9 augustus 2002, 14:17
Je woont in Utrecht. Nu ben ik daar niet zo bekend maar het lijkt me dat er wel een grote boekhandel zit. Daar hebben ze nog wel eens iets. Of beter wellicht een grote bladmuziekwinkel. Vergeet niet de gitaarwinkel, die hebben ook veel.

Maar ik vind die boeken wel duur moet ik zeggen.
Als je nou naar de hoofdbibliotheek gaat, kun je gratis naar binnen, zul je zien dat ze een hele grote kast vol hebben met die muziek.
Of kijk even in hun computer-catalogus.
Een bieb-abonnement kost minder dan 1 boek en als je vervolgens iemand weet waar je gratis/goedkoop een paar kopietjes kan draaien, is dat de meest simpele oplossing om veel goede tabs/bladmuziek te verzamelen.

Internet zijn toch vaak inferieur.

Sjaak
11 augustus 2002, 02:14
Hoe??????? Sorry hoor ik ben ook maar een gitarist die net zijn MAVO diploma heeft... :smile: