PDA

View Full Version : Opgelet, experimentalisten!!! (Alkmaar & omst), m/v



Puppeteer
10 maart 2005, 15:34
Hallo,

Ik wil 'n nieuw experimenteel bandje oprichten puur om kneiterharde non-conformistische non-stop non-pop rotzooi mee te spelen.

een soort punk dus, maar niet zoals je dat kent van bestaande bands, waarschijnlijk.

In principe zoek ik nog een drummer en een bassist en evt. een extra gitarist of sinterzeiserfreak om de boel te completeren, maar ik deins zeker niet terug van het spelen met een drummachine (doe ik vooralsnog) en dat moet dus ook allemaal maar kunnen.

Want in principe moet alles allemaal maar kunnen.

Ik ben zelf (naast M, 28 jr) behoorlijk ervaren en gedreven en (vinnik zelf) open minded, dat verwacht ik ook van jou, ik heb opnamefaciliteiten, een bulklading randapparatuur, versterkers en zelf geen vervoer.

Eventuele oefenruimte zal in Alkmaar zijn, Het Muziekcentrum.

Dus als je puike herrie wilt spelen, meld je dan NU aan OF als je zelf punkachtig materiaal hebt wat je authentiek en vet opgenomen wilt hebben dan kun je ook bij mij terecht want ik ben tevens een gewiekst producer.

dus mail snel naar totemspectre@hotmail.com en puppetxeno@imail.nl (liefst tegelijkertijd)

nogmaals: bassist, drummer, gitarist, sinterzeiserfreak, percussionist, evt. met zangtalent, M/V maakt niet uit, als je maar wilt klooien en herrie wilt maken en in een microfoon wilt blehren kom maar op.
(leeftijdsgenoten +/- 5 jr gewenst, niet verplicht)

groet,

Tom

scramble
23 februari 2006, 16:35
ey, ik ben een drummer en speel nu ongeveer 6,5 jaar.
ik ben 16 jaar (btje jong mischien :P) en ik probeer het concervatorium te halen. ik ben nu te lang bandloos wat mij best jeukende vingers bezorgt, ik woon in bergen en heb nu 1 bandje gehad die 3/4 jaar geleefd heeft.. niet veel ervaring dus. 1x met kunstbende in amsterdam meegedaan. als je interesse hebt mail me ff (pjotr95@hotmail.com) of voeg me toe op msn..
ik zal jou ook ff een mailtje sturen ;)

trouwens wat bespeel jij zelf??

groeten pjotr

btw, ik luister alternatieve muziek en speel het ook wel, alleen hersenloos raggen is niet helemaal mijn ding :)